به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

بانوان ایران با مربی خوزستانی قهرمان آسیا شدند

افشین احمدی - نیلای مالزی
بانوان ایران با مربی خوزستانی قهرمان آسیا شدند

خوزستان اسپورت- تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان با هدایت یک خوزستانی، قهرمان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در مالزی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، اولین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا در رده بانوان در حالی عصر شنبه با قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان خاتمه یافت که خانم فروزان سلیمانی، مربی و مدرس باتجربه خوزستانی، هدایت این تیم را بر عهده داشت.

این مسابقات در دو گروه چهار تیمی و با حضور هشت کشور آسیایی از روز دوشنبه گذشته در سالن فوتسال شهر نیلای مالزی آغاز شده بود و تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان با کسب پنج پیروی متوالی در برابر تیم های هنگ کنگ، ازبکستان، مالزی، تایلند و ژاپن با شایستگی عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.

تیم فوتسال بانوان کشورمان در این مسابقات عملکرد بسیار مناسبی داشت و با اینکه از نظر امکانات در سطح پایین تری نسبت به سایر حریفان قدرتمند آسیایی نظیر ژاپن و تایلند قرار داشت اما با همت و تلاش بازیکنان و کادر فنی خود موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات در نخستین دوره آن شد؛ ضمن اینکه تیم بانوان کشورمان عناوینی نظیر بهترین خط دفاعی مسابقات را نیز به دست آورد و با کسب پنج پیروزی متوالی و بدون تساوی و شکست، با قاطعیت قهرمان این مسابقات شد. همچنین فرشته کریمی نیز به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات برگزیده و معرفی شد.

گفتنی است بنا به اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، این مسابقات هر چهار سال یک بار برگزار می شود و میزبان دوره بعدی رقابت ها هنوز انتخاب و معرفی نشده است.

بانوان ایران با مربی خوزستانی قهرمان آسیا شدند

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
1
7
تبریک به خانم سلیمانی و بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
1
6
تبریک میگم با کمترین امکانات بهترین نتیجه ممکن را گرفتین اقای اسکو باید یاد بگیره با تمام امکانات .اردوی خارج از کشور .بالاترین مبلغ قرارداد در لیگ پانزدهم ونتیجه قعر جدول با مربی بی کفایت ونالایقی به نام اسکو .
احمد خلیلاوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
0
4
با تشکر از اطلاع رسانی دوست خوبمون آقای افشین احمدی ،و تبریک به خانم سلیمانی بابت قهرمانی تیم فوتسال ،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها