به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳

عباسیان: استقلال در دور برگشت بهتر می‌شود

یزدان عباسیان می گوید حادثه زمانی رخ داد که وزنه روی دست او سقوط کرد.
مهاجم استقلال خوزستان اعتقاد دارد که این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر به نیمه بالای جدول صعود خواهد کرد.

یزدان عباسیان در گفت و گو با خوزستان اسپورت پیرامون عملکرد تیمش در نیم فصل نخست لیگ برتر گفت: لیگ را خوب شروع نکردیم اما هر چه بازی ها رو به جلوتر رفت، تیم ما به هماهنگی بیشتری رسید و امتیازات مناسبی را در هفته های پایانی دور رفت به دست آورد.

عباسیان ادامه داد: با اینکه نحوه بازی استقلال خوزستان در نیم فصل اول راضی کننده بود، ولی ما سعی داریم که در دور برگشت مسابقات بهتر کار کنیم و به رده های بالای جدول رده بندی صعود کنیم.

مهاجم 22 ساله استقلال در خصوص تأثیر غیبت بازیکنان سرباز تیم ها روی کیفیت نیم فصل نخست لیگ عنوان کرد: مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار بود و بازی های پرگلی را شاهد بودیم. البته قبول دارم که اگر بازیکنان سرباز در اختبار تیم ها قرار داشتند، کیفیت بازی ها می توانست بالاتر از این هم باشد.

یزدان عباسیان درباره آسیب دیدگی از ناحیه دست و انجام عمل جراحی گفت: موضوع مهمی نبود. در سالن بدنسازی مشغول تمرینات با وزنه بودم که یک وزنه روی دستم افتاد و از ناحیه انگشت دچار شکستگی شدم. خدا را شکر که حادثه به خیر گذشت و مشکلم در حال برطرف شدن است و از هفته آینده راهی اردوی تیم خواهم شد.

وی در پایان در خصوص عملکرد فنی خود در نیم فصل اول و برنامه هایش برای نیم فصل دوم گفت: در نیم فصل اول همه تلاشم را انجام دادم تا رضایت کادر فنی را جلب کنم. با این حال باید برای حضوری بهتر در نیم فصل دوم از تعطیلی طولانی مدت مسابقات استفاده کنم و با آمادگی کامل در نیم فصل دوم حاضر شوم.

عباسیان: حادثه به خیر گذشت

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها