به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حسینی: خرمشهر همه ساله میزبان فینال می‌شود

حسینی: خرمشهر همه ساله میزبان فینال می‌شود

خوزستان اسپورت- رییس کمیته فوتبال و فوتسال فراکسیون ورزش مجلس در نامه‌ای به رییس فدراسیون فوتبال خواستار برگزاری تمام فینال‌های جام حذفی کشور از امسال در خرمشهر شد و گفت که این موضوع مورد موافقت تاج، رئیس سازمان لیگ فوتبال قرار گرفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیدشریف حسینی با اشاره به ارسال نامه‌ای به کفاشیان برای برگزاری بازی فینال جام حذفی فوتبال کشور در خرمشهر گفت: با توجه به برگزاری جام حذفی با عنوان جام آزادسازی خرمشهر از طرف کمیته فوتبال مجلس در نامه‌ای به آقای کفاشیان پیشنهاد شد که فینال این جام در خرمشهر برگزار شود.

این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان ادامه داد: بر این اساس در جلسه‌ای با مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ فوتبال و دیگر مسئولان این موضوع مطرح و در توافقی با فدراسیون فوتبال مقرر شد از امسال تمام فینال‌های جام حذفی کشور در خرمشهر برگزار شود.

حسینی گفت که ورزشگاه خرمشهر در حال آماده‌سازی است و تمام تلاش ‌ها برای برگزاری فینال به بهترین نحو به کار به کار گرفته شده است.

نماینده اهواز در پایان گفت که حضور تماشاگران و بازیکنان دو تیم فینالیست‌ و مسوولان در شهر خرمشهر باعث افزایش شور و نشاط در میان مردم و تشویق جوانان و به دنبال آن آبادانی این شهر می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
1
2
تمام فینالها در خرمشهر من که باور نمی کنم تهرانیها و اصفهانیها و تبریزیها زیر بار همچین چیزی برن
ببینیم و تعریف کنیم
اهوازي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
0
0
خرمشهر قهرمان لياقت ميزباني را داره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها