به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

میرزاپور: بازیکن سرخابی بودم رأی بیشتری می‌آوردم

میرزاپور: اگر بازیکن سرخابی بودم رأی بیشتری می‌آوردم

خوزستان اسپورت- دروازه بان سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از عادل فردوسی پور ممنونم اما به هر حال بازی های ملی ام به قدری زیاد بود که نمی توانستند نام مرا در این نظرسنجی قرار ندهند.

به گزارش خوزستان اسپورت، ابراهیم میرزاپور در گفت و گو با کاپ، درباره نظر سنجی شب گذشته برنامه نود مبنی بر انتخاب برترین دروازه بان ایران بعد از انقلاب اسلامی، عنوان کرد: واقعیت این است که من اصلا برنامه را ندیدم. با تیمم در اردو بودم که یکی از دوستان تماس گرفت و گفت چنین نظر سنجی گذاشته شده است. از عادل فردوسی پور ممنونم اما به هر حال بازی های ملی ام به قدری زیاد بود که نمی توانستند نام مرا در این نظرسنجی قرار ندهند.

وی درباره رای کم خودش در جریان این برنامه خاطرنشان کرد: به هر حال طرفداران استقلال و پرسپولیس به قدری زیاد هستند که در همه نظرسنجی یک استقلالی یا یک پرسپولیس رای می آورد. خوشحالم که نامم در کنار نام دروازه بان افسانه ای فوتبال ایران ناصر حجازی قرار گرفت و از خداوند برایش طلب مغفرت دارم. با این وجود فکر می کنم اگر در دوران فوتبالم در استقلال و پرسپولیس بازی می کردم دیشب رای بیشتری به دست می آوردم.

دروازه بان سابق تیم ملی ادامه داد: از تمام هموطنانم که به من رای دادند ممنونم. دست تک تک شان را می بوسم و خوشحالم که توانسته ام در دوران فوتبالم حداقل دل افرادی را شاد کنم. البته من کلا دنبال این مسائل نیستم و در دوران بازیگری نیز هرگز به این مسائل توجه نداشتم. اگر می خواستم دنبال این مسائل بروم هرگز موفق نمی شدم. تنها هدفم همیشه این بود که به تیم ملی کشورم خدمت کنم و به رکوردها و آمار ها فکر هم نمی کردم.

میرزاپور در پاسخ به این پرسش که خودت به چه کسی رای دادی، بیان داشت: من اصلا در این نظرسنجی شرکت نکردم.

وی افزود: تاکید می کنم که اگر در دوران فوتبالم در استقلال و پرسپولیس بازی می کردم، مردم بیشتری به من رای می دادند. همانطور که بازیکنان ارزشمند دیگری هستند که چون در این دو تیم حضور نداشتند، نامشان الان اصلا مطرح نیست. در هر صورت تشکر می کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
4
دروازبان خوش اخلاق و زحمت کش
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
4
اقا ابراهیم این نظر سنجیها به هیچ وجه مهم نیست چون خیلیها تو این نظر سنجی شرکت نمی کنن
girl khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
0
0
دوسِت داریم که
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها