به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳

یزدی: بازیکنان استقلال می‌توانند فسخ قرارداد کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز اعلام کرد: بازیکنان استقلال با توجه به اینکه 30 درصد مربوط به قسط اول قراردادهای خود را دریافت نکرده اند می توانند قراردادهای خود را به صورت یک طرفه فسخ کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، داریوش یزدی سرمربی موفق استقلال اهواز که این تیم را با دست خالی به رده اول جدول رده بندی گروه الف لیگ یک رسانده، بعد از ظهر امروز با حضور در رادیو خوزستان درباره مشکلات موجود در تیم استقلال اهواز و برنامه های آتی این تیم صحبت کرد.

یزدی در واکنش به ارتباط مستقیم تلفنی مجری رادیو خوزستان با ارسطو جهانداری مدیرعامل استقلال اهواز گفت: خوشحالم که آقای جهانداری روی خط ارتباطی برنامه آمد و با هواداران صحبت کرد ولی فکر می کنم که ایشان با آن زیرکی مدیریتی از موضوع مورد بحث ما عبور کرد.

یزدی ادامه داد: آقای جهانداری مدیر باتجربه ای هستند و حتماً خوب می دانند آیین نامه مسابقات امسال به شکلی تدوین شده که چنانچه هر بازیکن تا نیم فصل مسابقات کمتر از 30 درصد مبلغ قراردادش را دریافت کرده باشد، می تواند به شکل یکطرفه فسخ قرارداد نموده و به سایر تیم ها ملحق شود.

سرمربی استقلال اهواز افزود: من و مدیرعامل باشگاه تاکنون موفق شده ایم که بازیکنان را با صحبت کردن قانع کنیم و آن ها با وجودی که فقط 5 یا 6 درصد مبالغ قراردادهای خودشان را دریافت کرده اند، در تمرینات و مسابقات حاضر شده اند ولی قانون به این بازیکنان اجازه می دهد که در نیم فصل بدون نیاز به رضایت باشگاه، قراردادهای خود را به صورت یک طرفه فسخ کنند. این وضعیت بسیار خطرناک است و باید کاملاً مراقب آن باشیم.

یزدی همچنین با اشاره به تعطیلی 40 روزه لیگ یک گفت: 40 روز فرصت بسیار مناسبی است که می توان تیم استقلال اهواز را برای نیم فصل دوم تقویت کرد. درست است که نیم فصل اول خوب نتیجه گرفتیم ولی من همین جا اعلام می کنم تا هواداران بدانند که در نیم فصل دوم شرایط بسیار متفاوت است و اگر چند بازیکن شاخص جذب نکینم، راه به جایی نخواهیم برد.



پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها