به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

یعقوبی: می‌دانستم ارشدی قصد استعفا دارد

یعقوبی: می‌دانستم ارشدی قصد استعفا دارد

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال اهواز گفت: قبل از این می‌دانستم محمد ارشدی مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز قصد استعفا دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، کارون یعقوبی در گفت‌وگو با فارس، در مورد استعفای محمد ارشدی از مدیرعاملی باشگاه استقلال اهواز گفت: از صبح چندین بار با من تماس گرفته شده و در این ارتباط سوالاتی پرسیدند. بنده تا به این لحظه محمد ملکی را پیدا نکردم تا صحت و سقم این موضوع را از او جویا شوم.

وی در مورد اینکه این مسئله از سوی ارشدی بیان شده و خبر استعفای او صحیح است عنوان کرد: ممکن است مالک باشگاه با این مسئله موافقت کند یا او راضی به ماندن شود تا وقتی استعفایی پذیرفته نشود هیچ چیزی قطعی نیست.

قائم مقام استقلال اهواز در مورد اینکه آیا در جریان این مسئله قرار داشته که ارشدی قصد استعفا دارد تصریح کرد: تا حدی در جریان این مسئله بودم.

وی در مورد اینکه فرزاد آشوبی مدتی است در تمرینات تیم غیبت دارد تصریح کرد: او به خاطر کسالت از ما مرخصی گرفته و دلیل غیبتش مسائل مالی نیست. آشوبی هم چک خود را دریافت کرده و در تاریخ مقرر قسط اول خود را دریافت می‌کند.

یعقوبی در مورد اینکه تاریخ چک بازیکنان استقلال اهواز برای روز تعطیل صادر شده است عنوان کرد: موقعی که چک را می‌نوشتیم حواس‌مان نبود که در روز تعطیل تاریخ نوشته می‌شود و به تقویم نگاه نکردیم. مشکل خاصی وجود ندارد اگر مقدور بود این چک را به تاریخ یکم منتقل می‌کنیم وگرنه بازیکنان 4 شهریور می‌توانند به بانک مراجعه کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
2
0
واقعا برای بختیاری زاده متاسفم با یه بازیکن بیمار قرارداد بسته
مطمعنا در ادامه لیگ اس اهواز به مشکل خواهد خورد
واینکه ایا ما در ادامه لیگ میتونیم بازیکن جذب کنیم یا نه با تشکر ادمین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها