به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

پورکیانی: خدا خواست که جان سالم به در ببریم

پورکیانی: خدا خواست که جان سالم به در ببریم

خوزستان اسپورت- قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: خیلی خوشحالم که خطر جانی تیم را تهدید نکرد. شاید صلاح خدا بوده که در جام حذفی موفق نباشیم اما جان سالم به در ببریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورکیانی در مورد شکست یک بر صفر تیمش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل راه‌آهن گفت: جام حذفی جام شگفتی‌ها و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی است  اما کل باشگاه، کادر فنی و بازیکنان خواسته‌شان حضور مقتدرانه در جام حذفی بود اما متأسفانه یک روز قبل از بازی پرواز بازیکنان ما از اهواز به تهران با هواپیمای ایرتور دچار حادثه شد و در دو مرتبه فرود اضطراری داشتیم این مسئله استرس بسیار زیادی را به اعضای تیم وارد کرد.

وی افزود: خیلی خوشحالم خطر جانی تیم ما را تهدید نکرد و سلامتی بازیکنان و اعضای کادر فنی را به جام حذفی ترجیح می‌دهیم در حالی که پرواز ما ساعت 14 روز جمعه بود آخرین گروه از بازیکنان ما ساعت یک بامداد روز شنبه به تهران رسیدند. واقعاً خوشحالیم که اعضای تیم سالم هستند و شاید خدا صلاح دیده که جام حذفی را از دست بدهیم ولی سالم باشیم. ان‌شاءالله در ادامه لیگ و در سالهای آینده این مسئله را جبران می‌کنیم.

قائم‌مقام استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا استرس پرواز می‌تواند بهانه قابل قبولی برای عدم کسب نتیجه در جام حذفی باشد، گفت: واقعاً استرس و فشار روحی زیادی به بازیکنان وارد شد اعضای تیم با ترس بسیار زیادی روبه‌رو شدند و اگر در آن شرایط بودید این مسئله را تأیید می‌کردید. تلاشمان را می‌کنیم که در دیدارهای آینده این مسئله را جبران کنیم.

پورکیانی در پاسخ به این سؤال که استقلال خوزستان در سه بازی اخیر خود طعم پیروزی را نچشیده است، عنوان کرد: وقفه‌ای که ناخواسته در لیگ به دلیل اردوهای تیم ملی به وجود آمد تأثیر منفی خود را روی تیم گذاشت قول می‌دهیم با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان جایگاهمان در جدول مسابقات بهتر هم شود و در ادامه همان عملکرد قابل قبول را داشته باشیم.

وی در پایان در مورد دیدار مقابل سیاه‌جامگان تصریح کرد: ضمن احترام به مردم شریف مشهد برای کسب امتیاز مقابل سیاه‌جامگان حاضر می‌شویم و می‌خواهیم به پیروزی برسیم کادر فنی باهوشی در اختیار داریم آنها حریف را به خوبی آنالیز می‌کنند و ما با تمام قدرت به میدان می‌رویم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها