به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

کاظمی: به ویسی بخاطر تیمش تبریک می‌گویم

کاظمی: به ویسی بخاطر تیمش تبریک می‌گویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت:‌ امروز بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند و به دستورات تاکتیکی که از آنها خواسته‌ بودیم عمل کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، فرهاد کاظمی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در دیدار مرحله یک هشتم نهایی مقابل استقلال خوزستان، گفت: دو تیم جوان و جنگنده به مصاف یکدیگر رفتند و به دستورات تاکتیکی به خوبی عمل کردند چیزی که مدنظرمان بود از سوی بازیکنان اجرا شد. گلر حریف درخشش بسیار خوبی داشت جا دارد به عبدالله ویسی به خاطر تیم جوان و خوبی که آماده کرده است تبریک بگویم.

وی در مورد اینکه تیمش سال گذشته در این مقطع در معرض سقوط بود ولی حالا به جمع 8 تیم نهایی جام حذفی راه یافته است، خاطرنشان کرد: تفکر اصلی ما روی لیگ است در همان ابتدای کار گفتم برای درست شدن شرایط تاکتیکی تیم نیاز به زمان بیشتری داریم. 24 ساعت وقت برای بستن تیم داشتیم و تمام مهره‌های مدنظرمان به لطف تصمیم فدراسیون که تا روز آخر سقوط کرده بودیم به جاهای دیگر رفتند. اکنون حسین کریمی و حمید علی‌عسگر هم بهبودی پیدا کردند و می‌توانیم از آنها هم استفاده کنیم.

وی در مورد رویارویی با سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی عنوان کرد: تفکر فعلی ما روی دیدار مقابل استقلال است 80 درصد تمرکز ما به لیگ برتر است و بازی‌های جام حذفی مقطعی است. استراتژی ما رسیدن به افق نگاهی است که در لیگ برتر شرایط بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در مورد وضعیت استقلال حریف آنها در هفته هفتم لیگ برتر و اینکه چک بسیاری از بازیکنان این تیم برگشت خورده است، گفت: ما هم شرایط مالی خوبی نداریم و در کل به اینکه در استقلال چه می‌گذرد کاری ندارم.

کاظمی در مورد اینکه مربی استقلال امروز بر روی آنالیز این تیم به ورزشگاه آمده بود، افزود: این یک امر طبیعی است این حرکت حریف قابل احترام است و همه حریفان خود را آنالیز می‌کنند.

وی در مورد اینکه بازیکنان تیمش سه چهار موقعیت تک به تک را از دست دادند و اینکه آیا این مسئله به ضررشان تمام نمی‌شود، اظهار داشت: هرچه شما بگویید قبول دارم ما هم دوست داریم 4 گل بزنیم و این مسئله بهتر از زدن یک گل است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
2
1
استقلال سقوط ميكنه شك نكنيد
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
1
1
ویسی دوباره داره می افته روی باخت مخصوصا بازی ضعیفی که روبه روی صبا داشت بازیکنانی مثل میردورقی زهیوی ضعیف هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
0
اقا رضا شما برواسكوجيچ خودت بگير نظر نميدي سنگين ترس برو عزيزم اسكو خودت بگير كه ابروي كل خوزستان برد موسوي شادگان
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
0
اولا بنده طرفدار اس اهوازم ولی همه تیمهای خوزستان رو دوست دارم حتی از روزی که وزارت نفت تیم نفت تهران رو تشکیل داده دلم برای نفت اصلی آبادان سوخت و اعتراض کردم نمونش نفت بدون تماشاگر در امارات
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها