به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
تعداد نظرات: ۲۸ نظر

اژدری‌زاده: اسکوچیچ تا پایان فصل سرمربی فولاد است

اژدری‌زاده: اسکوچیچ تا پایان فصل سرمربی فولاد است

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با بیان این‌که گزینه "تغییر" در برنامه ‌ما نیست، گفت:  نه 2 بازی و نه 10 بازی، بلکه اسکوچیچ تا پایان فصل سرمربی تیم ما خواهد بود و باید از او حمایت کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علیرضا اژدری‌زاده در خصوص وضعیت این تیم و ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ توضیحاتی ارائه داد که در ادامه می‌خوانید.

در ابتدا درباره شرایط فولاد و نگرانی‌هایی که در خصوص عدم نتیجه‌گیری تیم وجود دارد، توضیح دهید.
نمی‌دانم اکنون از وضعیت چلسی انگلیس خبر دارید یا خیر؛ این تیم تاکنون پنج بازی انجام داده است و حاصل آن چهار باخت و یک تساوی بوده است، در حالی که نه مربی، نه بازیکن و نه مدیرعامل خود را تغییر داده‌اند. به هر حال برخی اوقات استارت بازی‌ها به خوبی نمی‌خورد اما چیزی که هست، این است که ما اعتقاد داریم که می‌توانیم برگردیم، آن‌ هم با ترمیم در برخی بخش‌‌ها، مانند رسیدن برخی بازیکنان به تیم، اضافه کردن مهاجم خارجی و پشتیبانی‌هایی که صورت می‌گیرد.

در هر صورت نظر ما همچنان این است که اسکوچیچ سرمربی تیم ما است؛ او با کارنامه‌ای که در یکی، دو سال گذشته داشته، نشان داده است که باز هم می‌تواند و البته خدایی نکرده دوست ندارم، هیچ کسی این موضوعات را به معنی بی‌توجهی به افکار عمومی بداند و دوست ندارم این‌گونه تصور شود که ما سرمان را مانند کبک در برف کرده‌ایم و چیزی را نمی‌بینیم، ما هم چیز را می‌بینیم و رصد می‌کنیم و خودمان نگرانی داریم و در حال تلاش برای برگشتن به شرایط قبلی هستیم.

یکی از راه‌ها، تغییر است و راه‌های دیگری هم هست که منطقی‌تر هستند و باید در برنامه کاری‌مان گذاشته شوند و گزینه‌های دیگر نیز مدنظر قرار گرفته و استفاده شوند. در هر صورت گزینه تغییر در برنامه‌مان نیست و امیدواریم و تمام تلاش‌مان را هم می‌کنیم تا تیم دوباره کم‌کم به شرایط گذشته برگردد.

چرا باشگاه فولاد به آقای اسکوچیچ خیلی اعتقاد دارد و آیا این اعتقاد به این بر می‌گردد که این مربی سال گذشته فولاد را در آن شرایط سخت به جایگاه پنجمی لیگ رساند؟
در هر صورت این اعتقاد بوده است که با این مربی مجددا برای دو سال قرارداد تمدید شد؛ این تمدید قرارداد در زمان من نبود ولی حتما توانایی‌هایی دیده شد که این اتفاق افتاد. البته زمانی که من به این باشگاه آمدم از وضعیت آن بی‌اطلاع نبودم و کاملا هم نسبت به مسایل آگاه هستم. ما همه چیز را رصد می‌کنیم و تبادل نظر داریم و تا آن‌جا که امکان دارد، سعی می‌کنیم که بهترین تصمیم را بگیریم ولی به نظر من بهترین تصمیم اکنون این نیست که در همه چیز تغییرات ایجاد کنیم. به هر حال می‌توان راه‌های مختلفی را در نظر گرفت.

برخی رسانه‌ها این خبر را روی خروجی خود قرار داده بودند که طی جلسه‌ای که با آقای اسکوچیچ داشته‌اید او در فولاد ابقا شد، آیا قصد برکناری او را داشتید که این‌گونه مطرح شده است؟
خیر، اصلا ابقایی در کار نبود.

برخی معتقدند دستمزد بسیار زیاد آقای اسکوچیچ مانع از این شده است که باشگاه این مربی را اخراج کند، آیا این صحبت درست است؟
خیر به این صورت نیست؛ ما تمام جوانب را در نظر می‌گیریم و سپس تصمیم می‌گیریم که چه کار کنیم. فولاد خوزستان در بحث مدیریت یکی از سرآمدهای استان بوده است و واقعا تصمیمات آنی نگرفته است و اکنون هم همین حالت وجود دارد. در هر صورت آقای اسکوچیچ نشان داده است که طی دوران مربیگری خود بد کار نکرده است. از طرف دیگر هم شاید اشکالاتی وجود داشته باشد که باید سعی کند آن‌ها را رفع کند.

طی جلسه‌ای که با آقای اسکوچیچ داشتید آیا تعهدی از او برای ادامه کار در فولاد گرفته شد؟
صحبت‌های ما تبادل نظری است و قول و قرار نیست و آیا اگر از او قول بگیریم همه چیز تمام است؟ ما صحبت و تبادل نظر و انتظارات را هم مطرح می‌کنیم و دوست داریم که بگوییم با یکدیگر یک خط را طی می‌کنیم و هدف‌مان موفقیت تیم است و باید تلاش کنیم انتظارات را هم برآورده کنیم و با بالا و پایین کردن مسایل، تیم را به سمت نتایج خوب برگردانیم.

اسکوچیچ در مصاحبه‌هایی که داشته، عنوان کرده است که ”در فولاد اختیار تام دارد ولی خواسته‌هایش اجرا نشده‌اند”، آیا واقعا به این صورت بوده است؟
آیا می‌شود تمام خواسته‌های افراد برآورده شوند؟ در بازار نقل و انتقالات فوتبال شاید فلان بازیکن، مدنظر 10 تیم باشد و یازدهمین باشگاه هم همان باشگاهی باشد که خود بازیکن با آن قرارداد دارد. به طور مثال وقتی امید ابراهیمی با استقلال قرارداد دارد، آن 10 تیم دیگر چگونه می‌توانند این بازیکن را جذب کنند؟ بازیکنی هم مورد نظر ما بود و حتی قرارداد را فرستادیم تا در تهران امضا کند ولی او امروز، فردا کرد و بعد متوجه شدیم که 300 میلیون تومان زیر قیمت پیشنهادی ما، در تهران قرارداد بسته بود، یعنی اولویت در تهران است.

به هر حال اگر توفیقی شد و من در فولاد به فعالیتم ادامه دادم، مطمئنا در آینده برنامه بلندمدت من این است که از بازیکنان بومی و پرورش‌یافته در آکادمی خودمان و بازیکنان مستعد فوتبال استان استفاده کنیم تا خیلی نیازمند به بازار نقل و انتقالات نباشیم. در هر صورت ما یا باید قبول کنیم که آکادمی داریم و در حال هزینه کردن هستیم یا نباید قبول داشته باشیم و وارد بازار نقل و انتقالات شویم. نمی‌شود یک‌شبه راه صد ساله را طی کرد و نیازمند زمان هستیم.

گویا هواداران روبه‌روی درب باشگاه در اعتراض به عملکرد تیم، تجمع داشته‌اند.
اگر چنین اتفاقاتی بیفتد از نظر ما و هیچ کسی مورد تایید نیست و خودشان هم باید پاسخگوی این کار خود باشند. هواداران واقعی فولاد برای ما خیلی مهم هستند و به آن‌ها احترام می‌گذاریم اما این‌گونه رفتارها مانند جریان سنگ پرانی می‌شود که منجر به شکسته‌شدن سر یک بی‌گناه شد و این کار در هیچ فرهنگی پسندیده نیست. نصف مردم خوزستان فوتبال‌دوست هستند و این‌که تعدادی چنین کاری را انجام می‌دهند، نباید کارشان خیلی پررنگ شود.

گفته می‌شود به اسکوچیچ فقط دو بازی دیگر فرصت داده شده است، آیا این موضوع درست است؟
خیر؛ نه 2 بازی و نه 10 بازی، بلکه اسکوچیچ تا پایان فصل سرمربی تیم ما خواهد بود و باید از او حمایت کنیم.

گویا یک بازیکنی خارجی وارد تمرینات فولاد شده است و قصد جذب او را دارید.
بله، کوئه‌ماها روز گذشته با تیم تمرین داشت و در حال انجام کارهای مربوط به جذب او هستیم. این بازیکن مهاجم و اهل کامرون است. در خصوص جذب او در ابتدا جلسه مشترکی با حضور خود من، این بازیکن و آقای اسکوچیچ داشتیم و تبادل‌نظر کردیم و اسکوچیچ این بازیکن را دید و با یکدیگر صحبت کردند و به این نتیجه رسیدند که می‌توانند به یکدیگر کمک کنند و امیدوارم که مراحل اداری جذب این بازیکن زودتر به پایان برسد. کار تقریبا تمام شده است و امیدوارم کارهای پزشکی این بازیکن نهایی شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۸
چاسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
4
6
ما هم ميدونيم مي دوني چرا فصل بعد نيستش چون تيم دسته يك رفته ديگه و اون هم مي ره يه تيم ديگه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
4
13
آقای اژدری شما فولاد روبا چلسی مقایسه نکن بازیکناش نصفشون مصدوم هستن مثل شمانیستندکه بازیکن محروم جذب میکنید یاازطریق یک مدیربرنامه چند بازیکن جذب میکنید درچلسی همچین خبرای نسیت
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
4
11
اسکوچ خیلی زرنگه اسم بازیکنای داد به باشگاه که همه تیما میخاستنشون مثل جابر انصاری وحید امیری و امید ابراهیمی که بعد بگه باشگاه نتونس اینا رو بیاره .چرا اسم مبعلی و بیت سعید وجانفزا رو نداد؟
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
2
13
آقای اژدری! تنها را ه حل برون رفت فولاد و بازگشت به مسیر درست قبلی فقط وفقط استعفای شما وبازگشت دهکردی هستش. خواهشا اینقد پافشاری نکن روی موندن . شما میتوانید در قسمتهای دیگر باشگاه فعالیت کنی ولی خواهشا مدیریت رو بی خیال شو. فولاد از روز اول تا الان برپایه تفکراتی نو و دگر اندیشی خاص بنا شده ،جنابعالی دارای تفکراتی عمیق نیستی واین در مصاحبه جنابعالی کاملا مشهوده. یقین داشته باش جوانانی که دیروز اعتراض کرده بودند نماینده بیشمار هواداران فولاد بودند پس آنها رو اندک فرض نکن ونوشته های دردست آنها حرف دل تمامیه هواداران،ومردم خوزستان بود. تمامیه هواداران میدونند راه حل بحران فولاد اخراج اسکونیست هرچند که همه به تقصیرات این مربی اذعان داریم ولی همه هواداران خواستار استعفای جنابعالی و بازگشت دهکردی هستند. خواهش میکنیم تا بیش از این فولاد از کلاس و پرستیژ قبلی فاصله نگرفته ،استعفا بده ، تا هیئت مدیره و سران کارخانه بیش از پیش، زیر فشارافکار عمومی برای بازگشت دهکردی قرار بگیرند.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
9
با توجیهاتی که میشه نشون میده تیم در حال ترمیم نیست و به باخت عادت کرده .
خود آقای اژدری معضل باشگاه فولاده که از روز اول که به باشگاه اومد در رو به روی دلال و بازیکن سفارشی باز کرد.
اگه هم روزی قرار بشه کسی اخراج بشه اون فرد فقط باید اژدری باشه
و اسکوچیچ سرمربی فولاد ب بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
بات موافقم اسکو بره فولاد ب یا جوانان فولاد
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
4
2
آقای عشق یک کلام لطفا همه رو جمع نبند چون بنده بعنوان یک فولادی با شما همرای نیستم و برعکس شما اعتقاد دارم اژدری باید حکم اخراج اسکوچیچو بنویسه تنها راه مقابله با وضعیت اسفبار فعلی تیم فولاد اخراج اسکوچیچه اگه اژدری اینکارونکرد اونوقت شاید استعفا بده بهتر باشه
محمدحسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
7
3
دوست عزیز گیرم که آقای دهکردی بیان ، آیا محرومیت خانزاده عوض میشه؟ بازیکنان یهوووئی میشن رونالدو و مسی ؟ دروازه بان میشه شوماخر؟ آقا همینی که هست فعلا چیزی هم عوض نمیشه . زندگیتونو کنید و اعصابتونو دغون نکنید خدائی ناکرده بیمار بشید .
پاسخ ها
احمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
آقای محمد حسام نمیدونی بدون که ما هوادارا خیلی چیزا میدونیم امدند دهکردی روحیه تیم بالا میره و دهکردی اهل مدیریت و نظم هستند میتونند آرامش تیم برگرددند هرچند از دست اسکوچیچ ناراضیم
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
6
آقای اژدری ، تیم فولاد زمانی از نظر مدیریتی توی ایران سرآمد بود که مدیریتش دست آقای دهکردی بود . شما هر چی بیشتر مصاحبه میکنید من بیشتر به عدم صلاحیت شما برای مدیریت فولاد یقین پیدا میکنم . شما نتیجه نگرفتن تیم چلسی رو با فولاد مقایسه میکنید؟؟؟ آیا سرمربی چلسی بدون در نظر گرفتن نیازهای تیم بازیکن گرفته؟؟؟ آیا اونا رفتن بازیکنی که محرومه رو خریدن و تمام قد ازش دفاع کردن ؟؟؟ آیا اونا رفتن بازیکنا مازاد تیمهای دیگه رو جمع کردن و با اون بازیکنها قول قهرمانی و سهمیه دادن ؟؟؟
الان شما میشه بگید خرید دغاغله و مالکی و ابراهمیمی و ایمانی و فشنگچی و استاد خانزاده چه کمکی به فولاد کرده ؟؟؟ جالبه از بین بازیکنای جذب شده جدید فقط دغاغله داره به طور ثابت استفاده میشه که اون هم از سر اجباره . مالکی و ابراهمیمی که ثابت نیستن . ایمانی که فقط یه بازی بازی کرد فشنگچی و خانزاده هم که صحبت کردن دربارشون بی مورده.
اس فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
4
وقتی چهارتا چهارتا گل خوردین تو بازیای آینده مشخص میشه اسکو میمونه یا نه
مهدوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
1
2
دوستان قبول کنید اخراج اسکوچیچ به صلاح باشگاه نیست . پولشو که کامل میگیره هیچی میگیم اشکال نداره منتها مشکل اینجاست که بازیکناش داخل تیم میمونند هر مربی بیاد اینا میزنن مربی رو خراب میکنن تا نیم فصل نمیتونیم یار جدید بگیریم باید از سر ناچاری اسکوچیچو تحمل کنیم تا یه فرجی بشود.
اژدری که قشنگ گفته قرارداد اسکوچیچه مدیران قبلی بستند .
متاسفم بهش اختیار تام دادند.
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
5
اسکو با مورینیو توی سطحه؟باشگاه های انگلیس با سطح ایران هم سطحن؟
عشقم فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
4
باید اسکو رو برکنار کنن چون علاوه بر ضعف یارگیری مشکل فنی هم داره و بدن بچه ها نا آماده و شوله و ماندن اسکو اصلا بصلاح نیست این تیم هنوز هم بازیکن خوب مثل ناصری و مطلق زاده و... رو داره که اصلا تو فهرست هجده نفره ایشون جایی ندارن.
و آقای اژدری با حمایت از اسکو میخواد همه تقصیرات رو گردن مدیریت قبلی بذاره که بگه در انتخاب اسکو هیچ نقشی نداشتم و جناب دهکردی با ایشون قرارداد بستن و ما بی تقصیریم و چون ما دیدیم که چون این انتخاب با سیاست باشگاه که همون تضعبیف فولاده، همکاری کردیم.
عشق جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
7
جنای اژدری نمی دونم چطور راحت این مسئله را عنوان می کنی کسانی که به خاطر هواداری تیمشون زحم کشیدند واعتراض کردند از نظر شما سنگ پران هستند میگید اگر شما در تیم می ماندید از آکادمی فوتبال استفاده می کنید درصورتی که اگر اسکوچیچ بازیکن های فولاد نوین را نخواست شما باید در هیبت بزرگتر ومدیر دلسوز فقط تماشاچی ازبین رفتن ومهاجریت ستاره های فولاد نوین (بازیکن یا مربی)نمیشدی
من مطمئنم فولاد با شما به جایی نمی رسه چون اولین درس مدیریت دلسوز ی برای تیمه وکاملا معلومه حضور شما به این تیم ضربه میزنه
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
4
وقتی تیمو باچلسی مقایسه میکنه خودشو هم با مدیر عامل باشگاه چلسی یکی می بینه اژدری که رفتنی هست چون تا چند روز اینده تغیراتی در راس کارخانه انجام میشه که به احتمال زیاد شامل حال اژدری هم میشه به این خاطر میگه اگه موندم برنامه دارم . چرا فکر میکنید هوادار وقتی اعتراض میکنه کارشون اشتباهه همینا تحت فشار قرارت دادن که با ان مربی نالایق جلسه گذاشتی وگرنه که شما از اسکو بیخیالتر ی ما عاشق تیم فولادیم و حرفای شما که ما را هوادارنما خطاب میکنی باعث نمیشه که دلسرد بشیم اگه در هفته های اینده تیم رو بجلو بود که ماهم خوشحالیم ولی اگه قراره دوباره باخت وتحقیر باشه این بار بهیچوجه کوتاه نمیایم تا به یاری خدا رفتن شما واسکو همه هوادارا الهی امین یادتون نره
مجيدسعيدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
4
اخه كدوم باشگاه توسراغ داري بازيكن محروم ميگیره اخه اين چه مديريتي توداري اگه ميخواي فولادازاين وضع خارج بشه بايداقاي سعداوي به فولادبرگرده تابا خيال راحت ي مربي خوب براي فولاد بياري مربي خارجي به درد فولادنميخوره اگه ديدي فصل گذشته تيم نتيجه گرفت تيم قبلي بود خواهش ميكنيم اينكاربكن اگه فولاددوست داري
فولاد تابان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
4
واقعا متاسفم که مدير هواداران تيم خود رو اين چنين مورد خطاب قرار ميده بعدا برچه اساس شما فوتبال سطح اول دنيا رو با فوتبال اماتور ما مقايسه ميکنيد در اينجا فوتبال فقط برا پيش برد اهداف خاص خود می،باشد در حالی که فوتبال کشور مورد نظر شما خيلی با برنامه وپيشرفت هست وتيم چلسی هر چند نتيجه نگرفته ولی،فوتبال رو خيلی عالی انجام ميده وهمه اين اقايون دست به دست دادن تا فولاد از بين ببرن ومن از حرفای شما دچار توهم شدم که برنامه طولانی مدت برا اکادمی وبازيکنان بومی ميباشد که خيلی برام نا مفهوم هست واين مدت که باشگاه فولاد برا اکادمی هزينه نکرده که شما ميگيد يه برنامه طولانی برا اکادمی دارم په اين بازيکنانی که در فولاد نوين بودن مگه بومی نيست که مربی مورد حمايت شما انهارو رد کرد بعد شما ميخواهيد اينده فولاد از بازيکنان بومی بسازيد واقعا حرفای شما برا ما نامفهوم ومتناقض، هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
2
اسکو به درد فولاد ب هم نمیخوره در حد لیگ استانی خوزستانم نیست
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
6
خدا وکیلی نمی دونم بخندم یا گریه کنم
اخه شرایط فولاد رو با چلسی مقایسه می کنی ؟
چلسی تیمش رو بدون دروازه بان سطح اول و دفاع وسط و هافبک طراح و مهاجم نوک بسته ؟
چلسی بازیکنهای مازاد و مصدوم و محروم تیمهای دیگه رو خریده؟
شما قول میدی فولاد در پایان فصل همون جایگاهی رو در ایران به دست بیاره که چلسی در انگلستان به دست میاره؟
مدیر برنامه های خوزه مورینیو و نصف بازیکنهای چلسی یه نفره ؟
حالا شما چرا چسبیدی به چلسی چرا بارسا و رئال و بایرن مونیخ رو مثال نمی زنی ؟ چرا باید هر تیمی که نتیجه نگرفت الگوی ما بشه
اینقدر هم نگو قرارداد اسکو در زمان مدیریت قبلی بسته شده اگر اقای دهکردی بود اجازه نمی داد اسکو اینقدر جولان بده و اوضاع رو مدیریت می کرد و پاسخ گوی هوادار بود الان شما مسئولیت قبول کردی شما هم باید جوابگو باشی پس ضعف خودت رو گردن دیگری ننداز
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
3
راه حل درستی نیست یعنی ایده ای بهتر از این نداشتین این مدیریت ضعف داره اولین کار جلب اعتماد هوادار که خود بخود باعث کم شدن حواشی میشه به نظر من حواشی از درون خود شما به بیرون سرایت میکنه مثال ماندن خانزا ه در تیمه با اینکه هفته هفتم نزدیکه وهنوز منتظر خانزاده هستین شما که از لحاظ قرارداد مشکلی ندارید میتونید بجای خانزا ده یه دفاع وسط اسیای جذب کنید تا بلای بازی با پرسپولیس سرمون نیاد وچرا اسکو ریسک نمیکنه از بشاگردی استفاده کنه ما که باخت میدیم چه فرقی داره اقای بشاگردی هم یه دفعه تو باختمون سهیم باشه اگه این اسکو را مدیریت نکنید تا پایان فصل یا باخت داریم یا فوقش مساوی اقای مدیر عامل اگه اسکو وتیمو مدیریت نکنی قبل از اسکو شما با تیم میسوزید وما هوادارای متعصب اینبار تا اخراج اسکو بهتون فشار میاریم
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
3
مدیری که طرز رفتار با هوادار بلد نیست بهتر زودتر بره مقایسه چلسیم باما کاملا اشتباه اونا تازه امروز ارسنال بردن شما چی شما در حد فولاد نیستی
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
2
0
بعضی از دوستان واقعا نظرات ناامیدکننده ویکطرفه میدن اخراج اسکوچیچ باید با رای هیات مدیره باشه نه اژدری زاده. هیات مدیره هم هفته ششم مربی برکنار نمی کنه
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
4
اقای اژدری تیم چلسی دروازبانش هر جاش که بندازی توی گل نمیره . قشنگ هم بازی می کنن . شما بفرمایید فولاد چه تاکتیکی رو در زمین پیاده می کنه ممنون می شیم . مردم فوتبال رو می فهمم به این صحبت ها فرافکنی می گن . شما تیمتون دفاع وسط نداره .مهاجم و بازی ساز هم نداره و دروازبان هم که ندارید پس لطفا خودتون رو با چلسی مقایسه نکنید .
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
1
با ارزوی موفقیت برای تیم محبوبم از اقای اژدری تقاضا دارم نسبت به هواداران انعطاف داشته باشند جبهه گیری مقابل هوادار بنفع تیم نیست انشالا با جذب بازیکن خارجی که در ایران هستند و شکست دادن سایپا روحیه تیم عوض بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
2
شما چلسي با فولاد مقايسه ميكني از الان ميگم كيسه كل ميشيم مقابل سايپا اين تيم فولاد نيست اين تيم دلالي نه تيم فولاد تيم فولاد زمان مديريت استاد سيف اله اون زمان واقعا فولاد بود همه هوادران از اون تيم لذت ميبردن موسوي شادگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
0
كلين شيت امسال چي شد
عاشق فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
0
0
بعدازسعدای وفرکی فولادمردامسال هم شده زنگ تفریح تیمهاسال بعدهم میره دسته دو
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها