به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

روشنایی: در 4 پرواز به تهران آمدیم

روشنایی: در 4 پرواز به تهران آمدیم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای دیدار مقابل راه آهن در جام حذفی روز گذشته با 4 پرواز به تهران سفر کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بهمن روشنایی در مورد اینکه پرواز استقلال خوزستان روز گذشته با مشکل روبرو شده است، گفت: متاسفانه روز گذشته با سختی زیادی به تهران آمدیم. یکبار سوار هواپیما شدیم و پرواز انجام شد اما به دلیل نقص فنی با شرایطی خاص به اهواز بازگشتیم بار دوم هم سوار هواپیما شدیم که به دلیل  برخی اتفاقات خاص و شرایط عجیب بعد از اینکه هواپیما راه افتاد پرواز انجام نشد.

وی افزود: در نهایت با سختی زیاد و 4 پرواز مجبور شدیم به تهران بیاییم. جا دارد از هواپیمایی زاگرس، نفت، آسمان و تابان تشکر کنم. آنها به ما کمک کردند و توانستیم تیم را به تهران اعزام کنیم.

سرپرست استقلال خوزستان در مورد شرایط این تیم خاطرنشان کرد: خدا را شکر اکنون شرایط خوب است حالا نمی‌دانم آیا استرس یا ترس اتفاقات دیروز در بازیکنان مانده یا نه اما امیدوارم تیم در بازی شرایط خوبی داشته باشد.

برچسب ها: بهمن روشنایی
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
2
2
اين حرفا تاريخ انقضاشون گذشته-
به فكر گل نخوردن باشيد .با اين بازيكنانى كه داشتيد الان بايد اول جدول باشيد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
0
اقای M6 کمی انصاف داشته باش با کدام بازیکنان باید صدر جدول باشد. با بازیکنانی که تا کنون هیچکدامشون هوای لیگ برتر به دماغاشون نخورده. درود بر شرف و غیرتشان که تا کنون زحمت کشیدن و در ردهای بالای جدول هستن. شما فقط دعا کن و آیه شوم برایشان نخوان انشاالله موفق میشون. برو سراغ تیمهای دیگه و حرف از صدر جدولی بزن منظورم گرفتی یا نه کدام تیمها را میگم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها