به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲

گل‌محمدی: شیرینی برد ما کامل نشد

گل‌محمدی: شیرینی برد ما کامل نشد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مقابل فولاد روز خوب بازیکنانم بود و آنها با غیرت مثال زدنی خود، برد شیرینی را رقم زدند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی پس از برتری 3 بر صفر مقابل استقلال خوزستان اظهارداشت: با توجه به شرایط آب و هوایی و انگیزه‌ای که بازیکنان فولاد داشتند فکر می‌کنم بازی سختی را بردیم، در نیمه اول خودمان را به حریف دیکته کردیم و 2 گل زدیم و حفظ توپ خوبی هم در زمین حریف داشتیم.

وی ادامه داد: راه‌های نفوذ آنها را بسته بودیم و از بازی نیمه اولمان کاملاً راضی بودم، طبیعی بود که در نیمه دوم فولاد فشار بیشتری بیاورد اما ما با دفاع منطقی حملات آنها را خنثی کردیم و در ضد حمله و هم موفق بودیم و گل سوم را زدیم.

سرمربی ذوب‌آهن گفت: این برد را به بازیکنانم تقدیم می‌کنم. روز خوب آنها بود و با غیرت مثال زدنی پیروزی شیرینی را رقم زدند، البته متأسفم که کاوه رضایی مصدوم شد و شیرینی برد ما کامل نشد.

گل‌محمدی در مورد فولاد خوزستان گفت: فولاد همیشه تیم خوبی بوده و است، بازیکنان و مربی شایسته‌ای دارد و اگر به آنها فرصت داده شود می‌توانند جبران کنند.

وی با اشاره به شرایط ذوب‌آهن در این فصل عنوان کرد: در مسابقه اول نتیجه خوبی نگرفتیم اما در 4 هفته بعدی 10 امتیاز کسب کردیم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم، در جام حذفی هم باید با گسترش فولاد بازی کنیم که تا آن زمان باید تیم خود را ریکاوری کنیم.

برچسب ها: یحیی گل محمدی
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها