به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

اتفاقات جالب در کنفرانس ویسی و دایی

اتفاقات جالب در کنفرانس ویسی و دایی

خوزستان اسپورت- کنفرانس خبری پایان دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و صبای قم با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالله ویسی و علی دایی پس از تساوی شب گذشته تیم های استقلال خوزستان و صبای قم به سالن کنفرانس خبری استادیوم الغدیر رفتند تا به سئوالات افراد حاضر در کنفرانس پاسخ دهند.

در این کنفرانس هر دو مربی نسبت به یکی از سئوالات مطرح شده واکنش نشان دادند. علی دایی که اعتقاد داشت تیمش بسیار برتر از استقلال خوزستان بازی کرده بود، در واکنش به این سئوال که چیزی از این تیم در بازی امروز دیده نشده، به خبرنگار سئوال کننده گفت: «فکر می‌کنم شما در بازی خواب بودید و مسابقه را ندیدید!» این پاسخ علی دایی چندان دور از انتظار نبود، چرا که او معمولاً از این گونه سئوالات استقبال نمی‌کند و دوست دارد همان چیزی که در رابطه با مسابقه بیان می‌کند، مورد پذیرش دیگران قرار بگیرد.

اما عبدالله ویسی هم در رابطه با یکی از سئوالات واکنش نشان داد. سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سئوال که چرا حمدالله ابدام را بعنوان هافبک میانی از میدان خارج کرده و به جای او فرشاد سالاروند که در بازی با پرسپولیس در پست دفاع چپ بازی می‌کرد را به زمین فرستاده است، اظهار کرد: «سالاروند را از کجا می‌شناسید که می‌گویید دفاع چپ است؟ آیا از این مسئله مطمئن هستید؟ این بازیکن هافبک تهاجمی و آزاد است.»

 به نظر می‌رسید که خبرنگار سئوال کننده، فرشاد سالاروند را با پیمان شیرزادی، اشتباه گرفته، چرا که شیرزادی در دیدار مقابل پرسپولیس بعنوان دفاع چپ استقلال خوزستان بازی می‌کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
asd313
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
2
4
متاسفم برا علی دایی همیشه اخلاقو باخته...ادبیاتش و طرز صحبت کردنش حتی در شان یه آدم معمولی و بازاری نیست چه برسه به کسی که مثلا رکورد دار گل ملی در تاریخه !
ابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
علی دایی اسطوره بی چون وچرای ایرانه هیچ موقع هم شروع کننده دعواها نبوده فقط دایی شهریار هست و فس
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها