به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

یعقوبی: به جام حذفی فکر نمی‌کردیم

یعقوبی: به جام حذفی فکر نمی‌کردیم

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال اهواز گفت: از اول هم به جام حذفی فکر نمی‌کردیم و به این مسابقات به عنوان بازی‌ تدارکاتی نگاه می‌کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، کارون یعقوبی‌نژاد در مورد شکست استقلال اهواز مقابل کارا شیراز تیم دسته دومی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: کارا تیم بسیار خوبی بود. متاسفانه از حریف شناخت نداشتیم و بازی را واگذار کردیم.

وی در مورد اینکه آیا به کادرفنی بابت این شکست تذکر نمی‌دهند، افزود: از ابتدا هم زیاد به جام حذفی فکر نمی‌کردیم. تمرکز ما روی لیگ برتر است و نگاهمان به جام حذفی مثل یک بازی تدارکاتی بود.

قائم مقام استقلال اهواز در مورد اینکه هواداران این تیم علیه ابراهیم تهامی مربی و سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی این تیم شعار سر دادند، تصریح کرد: اتفاقا تهامی مورد تشویق قرار گرفت. علیه بختیاری‌زاده هم شعاری داده نشد و مسئله خاصی نبود.

یعقوبی‌نژاد در مورد اینکه بختیاری‌زاده به چینش داوری انتقاد کرده و او اعتقاد داشته در حالیکه مرحله بعد با سپاهان بازی داشتند چرا باید داوران اصفهانی برای بازی دیروز انتخاب می‌کردند، اظهار داشت: به این مسئله اعتقادی ندارم. از نظر ما جامعه داوری سالم هستند و اگر اشتباهی رخ می‌دهد عمدی نیست. داور یکی دو اشتباه انجام داد اما این مسئله خاصی نبود.

وی در پایان گفت: تیم ما دیر بسته شده و اشکالاتی دارد اما ان‌شاالله در شروع دوباره مسابقات این مسئله برطرف شده و تیم عملکرد بهتری خواهد داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
0
0
درود بر تهامي درود بر سياوش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
0
1
بله الان اگر ديروز پيروز ميدان ميشدين حرفات ١٨٠درجه حرفات تغيير ميكردن چرا قبول نميكنيد بايد مهاجم خوب بياريد وبازيكن بازي ساز موسوي شادگان
Reza
|
Greece
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
0
1
آقاي يعقوبي مشكلات اين تيم خيلي زياده و با شعار دادن مشكلي حل نميشه،تيم هافبك و مهاجم نداره و كلا برنامه تيم بر پايه كارهاي دفاعي برنامه ريزي شده و اصلا با ذات فوتبال خوزستان كه هجومي است كاملا متفاوته،خواهشا بجاي شعار دادن اول يك مدير فني قوي بزاريد بالاي سر تيم و چندتا بازيكن خوب بگيريد و بعد پول بازيكنان رو بديد،خدا نگذره از جهانداري كه با واگذار كردن تيم به ملكي بدبختمون كرد
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
0
0
يعني با بازي ديروز ديگه اصلا به اين تيم اميدي نيست اين آقاياني كه قهر ميكنن و ميگن پول ميخواييم يكمي از جوانهايي كه باز بهتر بازي كردن ياد بگيرن
ما بازيكن جوان و با تعصب ميخواييم وگرنه هيچي نميشيم آقا سياوش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها