به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷

حضور 4 خبرنگار در بازی استقلال اهواز

حضور 4 خبرنگار در بازی استقلال اهواز

خوزستان اسپورت- دیدار تیم های استقلال اهواز و کارا شیراز با حضور فقط چهار خبرنگار از رسانه های نوشتاری به انجام رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم های استقلال اهواز و کارا شیراز برگزار کننده دیدار ماقبل پایانی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور در اهواز بودند که این دیدار در ضربات پنالتی به سود تیم کارا خاتمه پیدا کرد.

حاشیه هایی از مسابقه استقلال اهواز و کارا شیراز را مرور کنید.

* تماشای این مسابقه برای تماشاگران رایگان بود.

* حدود دویست تماشاگر با حضور در استادیوم غدیر به تشویق تیم استقلال اهواز پرداختند.

* به دلیل تأخیر در حضور آمبولانس این دیدار با هشت دقیقه تأخیر آغاز شد.

* مسئولان آمبولانس طبق برنامه اعلام شده قبلی راهی استادیوم تختی شده بودند و به همین دلیل با تأخیر به استادیوم غدیر رسیدند.

* فرزاد آشوبی و سیدعلی حسینی بازیکنان غایب استقلال اهواز در این دیدار بودند. آشوبی با اجازه کادر فنی غیبت داشت و حسینی هم توسط سرمربی استقلال اهواز بدلیل مسائل انضباطی از ترکیب کنار گذاشته شد.

* چندین وقفه بدلیل روی زمین افتادن بازیکنان در این مسابقه ایجاد شد که در کنار دو وقفه خنک کردن بازی موجب پایین آمدن کیفیت فنی مسابقه گردید.

* علی چراغی و احمدرضا ابوالعباسی دو بازیکن خوزستانی تیم کارا شیراز در جریان بازی موفق به گلزنی برای تیم خود شدند تا بازی به ضربات پنالتی برسد.

* برای تعیین تیم برنده این دیدار، کار به ضربات پنالتی رسید که در این مرحله تیم مهمان بهتر عمل کرد. علی چراغی، محمدرضا فیروززاده، هادی سقایی، غلامرضا جلالی، احسان راستی و داود اژدری برای کارا شیراز و محمداسماعیل نظری، سعید قزل، حمزه خضیراوی و میلاد پاک پرور برای استقلال اهواز در ضربات پنالتی گلزنی کردند.

* ضربات پنالتی سیامک کشاورز، محسن محمدرحیمی و احمدرضا ابوالعباسی از تیم کارا شیراز و ضربات پنالتی محسن حمیدی، علی بیگدلی، محمد غلامی و پرویز کریمی از استقلال اهواز به هدر رفت.

* این دیدار در حالی به انجام رسید که فقط چهار خبرنگار از رسانه های نوشتاری برای پوشش خبری این دیدار به استادیوم غدیر اهواز آمده بودند. محمدرضا بدخش، رضا رشیدی نسب، محمد مقدم نسب و روزبه رادمهر، خبرنگاران حاضر در استادیوم غدیر بودند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها