به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

عباسی: آمده‌ایم تا یک بازی پایاپای انجام دهیم

عباسی: آمده‌ایم تا یک بازی پایاپای انجام دهیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال کارا شیراز گفت: با تمام احترامی که برای استقلال اهواز و فوتبال خوزستان قائل هستم به این‌جا آمده‌ایم تا یک بازی پایاپای انجام دهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمد عباسی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اهواز در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهارکرد: هدف ما از شرکت در این مسابقات این بود که با توجه به این‌که در لیگ دو کشور تیم ناشناخته‌ای هستیم در جام حذفی با تیم‌های رده بالاتر بازی کنیم و به نقاط ضعف‌مان دست پیدا کرده و آمادگی حضور در لیگ دسته دو را پیدا کنیم.

وی بیان‌کرد: با تمام احترامی که برای سیاوش بختیاری زاده، استقلال اهواز و فوتبال خوزستان که معتقدم مهد فوتبال ایران است، قائل هستم باید بگویم به این‌جا آمده‌ایم تا یک بازی پایاپای انجام دهیم و اگر گرمی هوا به ما اجازه دهد، مطمئن باشید با هدف فشار آوردن به استقلال اهواز به این‌جا آمده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال کارا شیراز خاطرنشان‌کرد: با توجه به این‌که خود من کمی دیر به این تیم پیوستم، تمرکزم روی بخش فردی بازیکنان بود اما در کل تیم ما با توجه به این‌که در مرحله بدنسازی به سر می‌برد به 50 تا 60 درصد از آمادگی دست پیدا کرده است.

وی در ادامه بیان‌کرد: با توجه به شناختی که از مسئولین کارا شیراز دارم تاکنون مشکلی نداشته‌ایم و جا دارد از آن‌ها تشکر کنم که به عنوان یک شرکت خصوصی به فوتبال ورود کرده‌اند و به قول شیرازی‌ها به فوتبال شیراز تکان داده‌‌اند و فکر می‌کنم شیراز تا حدودی در حال طی کردن راه خوزستان است و امیدوارم با درایت مسئولین این کار انجام شود و فوتبال شیراز پویا شود.

عباسی گفت: من در خوزستان فوتبال بازی کرده‌ام و برای ما افتخار است که در این‌جا با استقلال اهواز روبه‌رو می‌شویم و امیدوارم نمایش خوبی از فوتبال استان فارس را به ارایه دهیم و نماینده خوبی برای استان‌مان در لیگ دسته دو کشور باشیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها