به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

روزهای روشن فوتبال در صورت برخورد با بدهکاران

روزهای روشن فوتبال در صورت برخورد با بدهکاران

خوزستان اسپورت- مطمئناً در صورتی که قوانین سفت و سخت گرفته شود و مسئولان با قاطعیت برخورد کنند، فوتبال ایران روزهای روشنی در پیش خواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، پس از مدت‌ها نامه نگاری، تهدید و عمل نکردن به شعارهایی که داده شده بود، سازمان لیگ با قاطعیت عمل و پاس همدان را از برگزاری بازی به دلیل بدهی محروم کرد. این مسئله اولین قدم برای مبارزه با تیم‌هایی است که بدهی زیادی دارند. بدهی‌هایی که هر سال نیز بر آن افزوده می‌شود اما کسی نیست که به آنها رسیدگی کند و در چند سال گذشته در حد وعده یا تهدید باقی مانده بود.

اینکه سازمان لیگ تیم‌های دسته اولی را به دلیل بدهی از حضور در مسابقات محروم کرده را باید به فال نیک گرفت. البته نباید از این اقدام مثبت ذوق‌زده شویم، بلکه سازمان لیگ و مسئولان در این ماجرا مربوطه زمانی نمره قابل قبولی خواهند گرفت که از این اقدام حمایت کرده و آن را ادامه دهند. اینکه باشگاه‌ها هر سال با بازیکنان و مربیانی قرارداد ببندند و در پایان سال پرداختی نداشته باشند کم کم به عادت تبدیل شده که همین عادت یکی از مشکلات بزرگ فوتبال ماست.

در راستای این اقدامات و بدهی‌های باشگاه‌ها دیده‌ایم بازیکنان یا مربیانی که بابت پولی که دریافت نکرده‌اند مالیات می‌دهند یا به دلیل مالیات پرداخت نشده، ممنوع‌الخروج می‌شوند. در چند سال گذشته این مسائل ضربات زیادی را به فوتبالیست‌ها و حتی تیم ملی وارد کرده و اراده‌ای هم برای برخورد با این باشگاه‌ها وجود نداشت اما حالا کلید آغاز مبارزه با این بی‌نظمی‌ها زده شده و پاس همدان تا زمانی که رضایت طلبکارانش را نگرفته بود نتوانست مجوز بازی را به‌دست آورد.

ادامه‌دار بودن این قاطعیت از سوی سازمان لیگ از هرچیز دیگری مهم‌تر است و مطمئناً با حمایت نهادهای دیگر این اتفاق باعث خواهد شد روزهای روشن‌تری به سراغ فوتبال ما بیاید. اینکه از حضور تیم‌های بدهکار در مسابقات جلوگیری شود، باعث خواهد شد باشگاه‌ها برای جلوگیری از افزایش بدهی‌های خود کمی با فکر عمل کنند تا دیگر با چنین مشکلاتی مواجه نشویم. این مهم نیاز به اراده جدی دارد نه اینکه عده‌ای بخواهند با کدخدامنشی این موضوع را حل کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها