به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 06
کد خبر: ۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

حمایت وزارت ورزش از انتشار قراردادها

حمایت وزارت ورزش از انتشار قراردادها

خوزستان اسپورت- مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: در خصوص انتشار قرارداد بازیکنان کاملا با این موضوع موافق هستیم و این کار باید انجام می شد.

به گزارش خوزستان اسپورت از روابط عمومی سازمان لیگ، رضا حسنی خو در رابطه با انتشار قراردادهای اعضای تیم های لیگ برتری اظهار داشت: از مسئولان سازمان لیگ بابت انتشار قرارداد بازیکنان و کادر فنی باشگاه های لیگ برتر تشکر می کنم. اگر ما شعار مبارزه با فساد درورزش را می دهیم و به دنبال ورزش پاک هستیم جز شفافیت و اینکه مسائل مالی باشگاه ها علنی و آشکار شود هیچ راه دیگری وجود ندارد.

این مقام مسئول بیان کرد: این کار بسیار خوبی بوده است و وزارت ورزش کاملا از آن حمایت می کند و ما در خدمت دوستان هستیم  تااین نوع اتفاقات بیشتر رخ دهد.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: ما معتقدیم این شفافیت و روشنگری حتما باید در همه سطوح اتفاق بیفتد.

رضا حسنی خو گفت: یکی از مشکلاتی که اکنون در ورزش وجود دارد و مورد اتهام هستیم این است که مبلغ قرارداد ها زیاد است و بین قرارداد ها اتفاقات خاصی رخ می دهد.

وی افزود: اینکه قرارداد هاعلنی و آشکار شودو همه بدانند مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی چقدر است و اگر کارشناسان نظر خاصی در این رابطه  بدهند، کار بسیار درستی است.

حسنی خوبیان کرد: از طریق مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش در صدد هستیم تا قراداد بازیکنان و کادر فنی بازیکنان لیگ برتر در سایت وزارت ورزش هم منتشر شود.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان افزود: اگر می خواهیم با فساد مبارزه کنیم و این حرف های و اتهاماتی که در مورد برخی ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش که صادقانه کار می کنند را پاک کنیم باید این شفافیت را  در همه رشته ها داشته باشیم.

وی افزود: معتقد هستم همه فدراسیون ها و باشگاه ها باید مسائل مالیشان را در سایت قراردهند. باید با پیگیری این موضوع آن را به فرهنگ،قانون و ضابطه تبدیل کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها