به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 06
کد خبر: ۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

براتی: علنی کردن مفاد قرارداد ممنوع نیست

خوزستان اسپورت- کارشناس حقوقی فوتبال کشورمان گفت:علنی کردن مفاد قراردادها تا جایی که خلاف توافق طرفین نباشد یا خسارتی بر خلاف قانون به کسی وارد نکند ممنوع نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، احمدرضا براتی در خصوص انتشار مبلغ قرارداد مربیان و بازیکنان فوتبال گفت: انتشار مفاد قراردادها هیچ اشکالی ندارد . تا زمانیکه برابر قانون برای انتشار مفاد یک قرارداد محدودیتی وضع نشده باشد انتشار آن بلامانع است.

وی ادامه داد:‌اصولا قانونگذار قاعده عبث وضع نمی‌کند و به همین خاطر علنی کردن مفاد قراردادها تا جایی که خلاف توافق طرفین نباشد یا خسارتی بر خلاف قانون به کسی وارد نکند ممنوع نیست.

کارشناس حقوقی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: اگر وجوهی که به اهالی فوتبال پرداخت می‌شود قانونی است و مالیات آن پرداخت می شود چرا باید انتشار آن را مذموم بدانیم؟ اتفاقا این جز کارهارهای مثبتی بوده که انجام شده است و به شفافیت و سالم سازی گردش مالی در ورزش یاری می رساند.

وی در پایان گفت: اگر اطمینان داریم که این وجوه از منابع قانونی تامین شده و قاعده مند هزینه شده و بر اساس شایستگی افراد به آنها پرداخت می‌شود و در این میان هیچگونه لفت و لیسی صورت نمی‌گیرد پس نباید از انتشار قراردادها نگران شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
0
انتشار مبلغ قراردادها خیلی هم خوبه
بطور مثال نشون میده سرپرستی مثل ملکی 200 میلیون تومن میگیره
ما هم حاضریم حقوق ماهیانمون رو منتشر کنیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها