به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

سواری: نایب قهرمانی را تقدیم خوزستان می‌کنم

سواری: نایب قهرمانی را تقدیم خوزستان می‌کنم

خوزستان اسپورت- مربی خوزستانی تیم ملی دانش آموزی فوتبال ایران گفت: شرمنده مردم هستیم که نتوانستیم جام قهرمانی را کسب کینم.

موسی سواری در گفت و گو با خوزستان اسپورت، در رابطه با شکست ایران مقابل کره‌جنوبی در دیدار فینال مسابقات قهرمانی دانش آموزان آسیا، اظهار کرد: بازیکنان ما در طول وقت قانونی و اضافی بازی خوبی ارائه کردند ولی متأسفانه اسیر ضربات پنالتی شدیم و نتیجه را واگذار کردیم. ضمن اینکه بهنام بازرگان و دانیال کردستانی دو مهاجم اصلی و بابک حاج فروش مدافع میانی تیم ما در دیدار فینال غیبت داشتند و شاید حضور این بازیکنان می‌توانست به پیروز شدن تیم ایران در وقت معمول مسابقه کمک کند، چرا که کره‌جنوبی را در مرحله گروهی شکست داده بودیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم به سال های گذشته مراجعه کنیم، می‌بینیم که اکثر تیم های ملی پایه‌ای فوتبال ایران در رده‌های سنی مختلف برابر کره‌جنوبی مغلوب شده‌اند. شیوه کار تیم های پایه‌ای کره‌جنوبی دقیقاً شبیه به تیم ملی اصلی آن هاست. مالکیت توپ، نظم تاکتیکی، بازیکنان همسطح درون زمین و روی نیمکت، استفاده از کادر فنی و اجرایی که از نفرات متعددی تشکیل شده است، نشان از کار اصولی در فوتبال کره‌جنوبی دارد. این در حالیست که تیم ایران در مدت زمانی کمتر از یک ماه آماده مسابقات شد و فقط با دو مربی به چین اعزام گردید. ضمن اینکه تا 4 روز مانده به مسابقات این احتمال وجود داشت که اعزام تیم ایران بدلیل مشکلات مالی منتفی شود.

سواری افزود: اکثر تیم های حاضر در این رقابت ها از جمله کره جنوبی، تایلند، مالزی و سریلانکا، توسط فدراسیون فوتبال کشورهای مربوطه اداره می‌شدند و از امکانات و اردوهای آماده‌سازی قابل قبولی استفاده می‌کردند. در مجموع با توجه به شرایط آماده‌سازی و امکانات تیم ایران، رسیدن به فینال این مسابقات را نتیجه خوبی می‌دانم و فقط شرمنده مردم هستیم که نتوانستیم جام قهرمانی را کسب کینم.

سرمربی تیم نوجوانان فولاد خوزستان و تیم ملی دانش آموزی ایران در رابطه با وضعیت فوتبال آموزشگاهی و مشکلات موجود عنوان کرد: به نظر من وزارت آموزش و پرورش باید یک راهکار اساسی برای تقویت مدارس در سطح کشور اتخاذ کند. اکنون فوتبال آموزشگاهی متکی به باشگاه‌ها شده است، بدین ترتیب که بازیکنان دانش آموز باید از امکانات باشگاه‌های مربوطه استفاده کرده تا بتوانند رشد کنند. در واقع امکانات آموزش و پرورش جوابگوی نیازها نیست و به همین دلیل بسیاری از استعدادهای موجود در مناطق حاشیه شهرهای مختلف دیده نمی‌شوند.

موسی سواری در خاتمه گفت و گو با خوزستان اسپورت اظهار داشت: من بعنوان نماینده خانواده آموزش و پرورش خوزستان و مربیان تیم های پایه‌ای فوتبال این استان در مسابقات آسیایی چین حضور داشتم و دوست دارم مقام نایب قهرمانی تیم ایران را از طرف خودم به خانواده آموزش و پرورش و جامعه ورزش خوزستان خصوصاً مجموعه باشگاه فولاد خوزستان و مربیان زحمتکش تیم های محلی استان که زحمات اصلی استعدادیابی و پرورش بازیکنان جوان بر دوش آن هاست، تقدیم کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
6
تبریک به اقای سواری و بچه های خوزستانی
غریبه آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
5
سلام و درود بر مربی پاک و کار بلد خوزستان جناب سواری
شما نان دانش و کاردانی خود رو میخوری
شما جزو حلقه مفقوده صداقت و نسل مربیان با دانش خوزستانید
امیدوارم در پناه اقا صاحب الامر حضرت بقیه الله سلامت و پایدار باشید
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
3
درود بر اقای سواری تبریک به خاطر موفقیت و تشکر از ایشان به خاطر زحماتی که می کشن
به عنوان یک خوزستانی و یک هوادار فولاد خوشحالم که این افراد توانمند در خانواده ی بزرگ فولاد حضور دارن
کامیاب و پیروز باشید
ناصر بدوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
2
درود بر استاد سواری.و باشگاه فولاد
علی چعب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
0
1
تبریک فراوان خدمت تمام بازیکنان و مربیان بالاخص بازیکنان خوزستانی و موسی سواری مربی زحمتکش و با اخلاق
حيدري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
0
افـــريـــن ودرود بــــر شــمـا اســتاد احـسنـت
عزیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
0
0
درود بر اقای سواری افتخار واسه مردم خوزستان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها