به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

جلسه مهم در هیئت فوتبال/برگزاری سوپرجام فوتبال خوزستان

فرشته حسینی
خروجی جلسه مهم امروز در محل هیئت فوتبال خوزستان، قطعی شدن برگزاری سوپرجام فوتبال خوزستان در دهه سوم دی ماه بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، کاظم طالقانی رئیس، علی طرفی نایب رئیس و عبدالنبی شولی مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال خوزستان امروز پذیرای مهمانان ویژه ای شدند. مسعود رضائیان مدیرعامل نفت مسجدسلیمان، فاضل بختیاری مدیرعامل استقلال خوزستان، سرهنگ کرامت برهمن قائم مقام استقلال اهواز و اسماعیل عسکریان معاون فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان در جلسه هیئت فوتبال شرکت کردند.

در این نشست دو ساعته، برگزاری سوپرجام فوتبال خوزستان با شرکت تیم های برتر فوتبال دیار کارون قطعی شد. استقلال اهواز، استقلال خوزستان، نفت مسجدسلیمان و فولادنوین اهواز تیم هایی بودند که در خاتمه این جلسه حضور قطعی خود در سوپرجام فوتبال خوزستان را قطعی نموده و تفاهم نامه مربوط به برگزاری مسابقات را امضاء کردند.

تیم های استقلال اهواز و استقلال خوزستان که پیش از این به دلیل در پیش داشتن اردوهای تدارکاتی خارج از استان قصد شرکت در مسابقات را نداشتند، بنا به خواسته رئیس و نایب رئیس هیئت فوتبال و برای افزایش گرمای مسابقات موافقت کردند تا با لغو اردوهای برون استانی در تورنمنت بزرگ فوتبال جنوب شرکت کنند. این در حالی بود که باشگاه فولاد خوزستان به دلیل هماهنگی قبلی اردوی اسپانیا و شرکت در تورنمنت چهار جانبه والنسیا، از حضور در مسابقات پوزش خواست ولی تیم فولادنوین اهواز جایگزین فولاد اصلی در سوپرجام می شود.

طبق توافق انجام گرفته قرار شد تا بازی ها به شکل تک حذفی برگزار شده و دو تیم برنده راهی فینال شوند. روز یک شنبه 21 دی ماه 93 ورزشگاه تختی اهواز میزبان یک بازی خواهد بود و تیم دسته اولی و پرطرفدار استقلال اهواز مقابل تیم دیگر تیم پرطرفدار خوزستان، تیم نفت مسجدسلیمان قرار خواهد گرفت. در بازی بعدی هم روز دوشنبه 22 دی ماه 93 تیم های استقلال خوزستان و فولادنوین اهواز با هم روبرو می شوند. تیم های برنده این دو مسابقه راهی بازی نهایی شده و فینال مسابقات را روز جمعه 26 دی برگزار می کنند.

این مطلب متعلق به خوزستان اسپورت بوده و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.


جلسه مهم در هیئت فوتبال/سوپرجام خوزستان در راه است




پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
amordad
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
0
0
رضاییان !!!!!!! . متاسفم که هیات فوتبال از رضاییان دعوت کرد. دلایل اخراج ایشان از فولاد را هم ذکر کنید تا خوانندگان گرامی بیشتر با ایشان آشنا شوند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها