به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

زهیوی: گفته بودم طلسم را می شکنیم

رحیم مهدی زهیوی می گوید بازیکنان صنعت نفت تلاش می کنند تا این تیم را به لیگ برتر بازگردانند.
مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: قول داده بودم طلسم پیروز نشدن در بازی های خارج از خانه را بشکنیم و به قولم عمل کردم.

رحیم مهدی زهیوی مهاجم سوسنگردی تیم صنعت نفت در گفت و گو با خوزستان اسپورت پیرامون پیروزی تیمش در کرمانشاه گفت: همانطور که قبل از بازی با شما مصاحبه کرده و قول داده بودم در کرمانشاه پیروز شدیم تا صنعت نفت به اولین پیروزی خارج از خانه برسد.

زهیوی که زننده هر دو گل نفت آبادان مقابل راهیان کرمانشاه بود در خصوص این بازی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم، خصوصاً در سی دقیقه ابتدایی که به خواسته های خودمان رسیدیم و دو گل زدیم. کادر فنی نفت آبادان آنالیز خوبی از تیم راهیان داشت و بارها در تمرینات روی روش های گل زدن به تیم حریف تمرین کرده بود. خدا را شکر توانستیم از فرصت ها خیلی خوب استفاده کنیم و سه امتیاز باارزش بگیریم.

وی افزود: بالاخره پس از ده هفته طلسم پیروز نشدن در خارج از خانه شکسته شد و توانستیم دل هواداران آبادانی را شاد کینم. امیدوارم تا پایان فصل به همین شکل پیش برویم تا صنعت نفت به لیگ برتر صعود کند.

زهیوی: گفته بودم طلسم را می شکنیم

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سید صادق موسوی
|
Kazakhstan
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
2
آرزوی موفقیت برای هم شهریم انشالله آقای گلی لیگ یک
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
1
نمیدانم چرا تیمهای خوزستانی لیگ برتر از جمله فولاد و استقلال صنعتی با توجه به کمبود بازیکن شش دانگ بازیکن از خارج استان می آورند و بازیکنی همچو رحیم زهیوی که اینروزها اسطوزه لیگ یک و گلزن تمام عیار و حتی بازی در لیگ برتر را تجربه میکند از وجود این بازیکن استفاده نمی شود.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها