به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

یعقوبی: همه تیم‌ها مشکلات مالی دارند

یعقوبی: همه تیم‌ها مشکلات مالی دارند

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال اهواز گفت: همه تیم‌ها مشکل مالی دارند و ما هم از این مسئله مستثنی نیستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، کارون یعقوبی در مورد شرایط استقلال اهواز، گفت: تیم در تهران حاضر شده و تمرینات خود را دنبال می‌کند. بازیکنان در هتل المپیک مستقر هستند و کارها را جلو می‌برند.

وی در مورد اینکه آیا بازی دوستانه‌ای در  نظر گرفته‌اند، تصریح کرد: با توجه به اینکه دیدار جام حذفی در پیش است و تیم بدنسازی می‌کند فعلا قصد انجام بازی دوستانه نداریم مگر اینکه کادرفنی صلاح بداند.

یعقوبی در مورد اینکه آیا طبق برنامه قبلی قرار است بعد از بازگشت به اهواز و انجام بازی جام حذفی بازهم در تهران حاضر شوند، تصریح کرد: فعلا تصمیمان به حضور دوباره در تهران است. البته جلسه‌ای با کادرفنی داریم و نظر نهایی آنها را دوباره می‌پرسیم.

قائم مقام باشگاه استقلال اهواز در مورد اینکه آیا پول قرارداد بازیکنان پرداخت شده است، اظهار داشت: یک باشگاه پیدا کنید که مشکلات مالی نداشته باشد. تا به اینجا تمام تلاشمان را کردیم تا بهترین امکانات را در اختیاز بازیکنان قرار دهیم. اردوها سروقت و در بهترین مکان برگزار شده و سفرها به خوبی انجام شده است. تلاش می‌کنیم تا پول بازیکنان هم پرداخت شود و ان‌شاالله تا هفته آینده پول بازیکنان را می‌دهیم.

وی در مورد اینکه آیا محمد غلامی و سعید قزل‌گچی که از مشکلات مالی ناراضی بودند در اردو هستند، گفت: تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات مالی می‌کنیم خوشبختانه تمام بازیکنان در اردو هستند. مطمئن باشید به تعهدی که دادیم عمل خواهیم کرد تا تیم بتواند بدون مشکل کار کند البته ممکن است این مسئله کمی زمان ببرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
1
روزنامه ها نوشتن حقیقت داره فولاد با 2 تا مربی مذاکره کرده اسکوچیچ از ترس اینکه اخراج نشه تو تعطیلات نرفت کرواسی؟؟؟
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
1
تیم باید هرچه سریعتر تقویت بشه آقای یعقوبی
الان راه آهن و دیگر تیمها همها هم دارن یار اضافه میکنن... تورخدا دست رو دست نذارین مشکل مالی تیم رو مشکلش رو حل و فصلذ کنید واسه همیشه که توی مسابقات گرفتار نشیم... جلوی تیم نیاز به تقویت داره خواهشن خواهش یه کاری بکنید!!!!!
سىد سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
2
قصد مداخله و ايجاد حاشيه رو ندارم ولى ظاهرا مشکل استقلال فراتر از اينه,
خوب اقاى ملکى عزيز مدير عامل محترم ازشما ممنون که به استقلال کمک ميکنيد ولى به نظر مياد شما فقط علاقه داريد و توان اداره کردن يه تيم ليگ برترى رو نداريد و داريد با پيشينه استقلال اهواز بازى ميکنيد .
سقوط استقلال اهواز باعث پژمرده شدن جوانان طرفدار اين تيم ميشه شما حتى چارت سازمانى عادى هم نداريد .
اقاى مدير عامل يه تيم با پرداخت پول هتل وگرفتن يه پرواز چارتر نيست عوامل لازم داره ابزار ميخواد سرپرست قوى احتياج داره.
اميدوارم موفق باشيد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها