به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
تعداد نظرات: ۷ نظر

پارسه 2 – صنعت نفت 2؛ آبادان روی نوار تساوی

پارسه 2 – صنعت نفت 2؛ آبادان روی نوار تساوی

خوزستان اسپورت:
هفته چهارم لیگ یک – استادیوم صنایع دفاع تهران
جمعه 13 شهریور 94 – ساعت 17:15
پارسه تهران 2 – صنعت نفت آبادان 2
گل ها: سجاد آشوری (16) امیرحسین ایپکچی (89) برای پارسه – حسین بغلانی (52- پنالتی) امین متوسل زاده (85) برای صنعت نفت
داور: رضا مهدوی
کمک داوران: محسن سلطانی و میلاد قاسمی
اخطار: امیرحسین موسی زاده و سعید مرادی (پارسه) – جعفر بذری (صنعت نفت)
تماشاگر: هزار نفر

پارسه تهران: میثاق معمارزاده، شاهین عباسی، محسن ارزانی، علی نوریان، محمدابراهیم رضازاده، مهرداد عبدی (65- امیرحسین ایپکچی)، سجاد آشوری، امیرحسین موسی زاده، سعید مرادی، مرتضی رنجبر (71- مسعود روزبهانی) و شهاب زندی (80- وحید حاج عربی).
سرمربی: فرشاد پیوس

صنعت نفت آبادان: حسن هوری، محمد لامی نژاد (73- عباس مرداسی)، حسین بغلانی، مرتضی غلامعلی تبار، مجتبی ممشلی، محمدزبیر نیک نفس، محمد پورمحمد، محسن ربیع خواه، محمود تیغ نورد (34- امیر ذلیکانی)، امین متوسل زاده و محمد شادکام (52- جعفر بذری).
سرمربی: کارلوس مانوئل

خلاصه بازی
دیدار تیم های پارسه تهران و صنعت نفت آبادان با نیتجه مساوی خاتمه پیدا کرد.

پارسه تهران که در سه هفته ابتدایی رنگ پیروزی را ندیده بود، نیمه اول را تهاجمی آغاز کرد و تیم صنعت نفت را تحت فشار قرار داد. خط میانی صنعت نفت در این نیمه تحت تأثیر دوندگی و بازی خوب بازیکنان پارسه خصوصاً سجاد آشوری و سعید مرادی بازیکن خوزستانی تیم میزبان قرار گرفته بود. شاگردان پیوس مزد برتری خود در نیمه اول را با گل دقیقه 16 سجاد آشوری گرفتند تا کارلوس مانوئل ناچار شود در همان نیمه اول دست به تعویض بزند تا مانع از به ثمر رسیدن گل های بیشتری برای پارسه در این نیمه شود.

در نیمه دوم، بازیکنان صنعت نفت برای جبران گل خورده وارد میدان شدند و در این نیمه چند فرصت گلزنی را خلق کردند که دو گل حاصل این حملات بود. این دو گل که در دقایق ابتدایی و انتهایی نیمه دوم به دست آمد، صنعت نفت را در آستانه کسب اولین پیروزی خارج از خانه قرار داد. ابتدا محمد شادکام که تابلو تعویض وی توسط داور چهارم آماده شده بود، برای صنعت نفت پنالتی گرفت تا حسین بغلانی این ضربه پنالتی را در دقیقه 51 تبدیل به گل اول کند و امین متوسل زاده هم در دقیقه 85 گل دوم صنعت نفت را به ثمر برساند.

در شرایطی که بازیکنان تیم مهمان کار را تمام شده می دانستند، فشار یاران پارسه در دقایق پایانی کارساز شد و امیرحسین ایپکچی روی ارسال سعید مرادی بهترین بازیکن میدان توانست در دقیقه 89 گل مساوی پارسه را بزند تا پارسه تهران به حداقل چیزی که استحقاق آن را داشت، دست پیدا کند.

دیدار تیم های پارسه تهران و صنعت نفت آبادان در نهایت با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه پیدا کرد.

شرح گل ها
1-0 (پارسه): محمدزیبر نیک نفس توپ را لو داد تا پاس در عمق سعید مرادی در پشت مدافعان صنعت نفت به سجاد آشوری برسد و این بازیکن دروازه زردپوشان نفت را با ضربه ای دقیق باز کند.

1-1 (صنعت نفت): حرکت سریع محمد شادکام مهاجم صنعت نفت با خطای پنالتی مدافع پارسه همراه شد تا حسین بغلانی این ضربه را در جهت حرکت میثاق معمارزاده تبدیل به گل تساوی نفت آبادان کند.

2-1 (صنعت نفت): امین متوسل زاده در فاصله پنج دقیقه مانده به پایان این دیدار موفق شد دومین گل صنعت نفت را وارد دروازه پارسه تهران کند و زردپوشان را برای اولین بار در این دیدار پیش بیندازد.

2-2 (پارسه): ارسال دقیق سعید مرادی در تیر دوم به امیرحسین ایپکچی بازیکن تعویضی پارسه رسید و این بازیکن با ضربه سر دروازه تیم آبادانی را گشود تا امتیازات این دیدار تقسیم شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
علی 1371
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
0
2
توی سایت ... که گفتن گل دوم نفت را ذلیکانی زده و شما میگید متوسل زاده
مدیر پایگاه

جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
0
2
حالا نفت مسجد سلیمان که وضعیت اماده سازیش مشخصه ولی نفت آبادان چی؟؟؟؟ بازیکنی تو دست یک موند که نگزفتن؟؟؟؟ با این بازیها میخوان برن لیگ برتر؟؟؟ عمراً
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
0
2
خیلی شانس اوردیم بازیو نباخیتیم شماره 23 پارسه دفاعامونو کشته بود اولین بازی صنعت بود که امسال از نزدیک دیدم تیم خیلی کار داره تا درست بشه با این بازی نمیایم بالا
آفتاب سرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
1
1
باز هم تو زمین حریف مساوی گرفتن خوبه
روزبه
|
Germany
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
1
سلام، اگه نیمه اول بازی دست پارسه بوده چطور طبق آمار نفت نیمه اول 8 تا کرنری زده؟ اصلا نفت نیمه اول 8 تا کرنر زده یا این آمار هم اشتباهه؟
محمد
|
Germany
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
1
راهی هست بشه بازی دیروز نفت رو دید؟ یا حتی گزارش رادیوییشو گوش کرد؟
من دیروز سرکار بودم نتونستم از رادیو آبادان گوش کنم
مدیر پایگاه سلام
ضمن پوزش اطلاعی نداریم.

hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
1
با سلام ، فدای شما طرفداران برزیل آیران بشم . خواهشا صبر پیشه کنید بخدا این تیم ، تیم جوانی است و از یک سرمربی کاربلد و کارکشته بهره می برد و اول خدا و دوم سید عباس و همت بازیکنان و شما تماشاگران صعود خواهیم کرد. آمین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها