به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

قرارداد یک و نیم میلیونی سربازان تراکتورسازی

قرارداد یک و نیم میلیونی سربازان تراکتورسازی

خوزستان اسپورت- مبلغ قرارداد هرکدام از بازیکنان سرباز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر 15 میلیون ریال است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تعدادی از بازیکنان لیگ برتر فوتبال کشور از جمله چند بازیکن فولاد خوزستان پس از ابطال کارت معافیت سربازی راهی تیم تراکتورسازی تبریز شدند تا در لیگ پانزدهم برای این تیم بازی کنند.

قراردادهای هرکدام از این بازیکنان که در دفتر نقل و انتقالات سازمان لیگ به ثبت رسیده است، دارای مبلغ 15 میلیون ریال معادل یک و نیم میلیون تومان بعنوان حقوق سالانه است.

در عین حال این بحث در رسانه ها مطرح شده که باشگاه تراکتورسازی خارج از قراردادهای رسمی، مبالغ دیگری بعنوان پاداش به بازیکنان سرباز پرداخت می‌کند اما آن چیزی که در سازمان لیگ به ثبت رسیده، مبلغ یک و نیم میلیون تومان برای هر بازیکن سرباز در طول فصل ورزشی 94-95 است.

این در حالیست که بازیکنان سرباز تیم ملوان انزلی قراردادهایی با مبلغ 60 میلیون ریال معادل 6 میلیون تومان امضا کرده اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
asd313
|
Seychelles
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
0
4
بنظر بنده سربازی یک قانون منسوخ و منقضی شده هست... اینکه آدم سرباز این همه زحمت میکشه آخرش مثلا ماهی 30 تومن بهش میدن بنظرم کار درستی نیست... سربازی رو مدرن کنید یا کلا ورش دارید چون این سربازی حرفه ای نیست و منسوب به دوران ناپلئون و کارایی اون تا جنگ جهانی ها و حداکثر تا اوایل جنگ سرد بود بعد از اون همه چی عوض شد.
پاسخ ها
asd313
| Seychelles |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
خوزستان اسپورت عزیز بخدا بنده بدون تحقیق و مطالعه حرفی نمیزنم و اون کلمه ای که گفتم و شما حذف کردید یک واقعیته خواهش میکنم شما درمورد برده داری نوین تحقیق کنید تا متوجه منظورم بشید.
سربازی یک نوع برده داری نوین هست که ناپلئون بناپارت بخاطر اهداف استعمارگرانه اش اون رو پای ریزی و بنیانگذاری کرد که متاسفانه این شیوه (که صراحتا میگم یک شیوه غلطه) توسط رضا پهلوی به دستور استعمارگرها وارد ایران شد. این رو تاریخ گواهه. به شدت این سیستم سربازی به شکل مرسوم در ایران پوسیده و فرسوده و داغونه. میگم برده داریه چون در عوض کلی کار سخت و غیر ممکن و دو سال معطلی و هدر دادن عمر و وقت و جوانی و... تقریبا هیچ کار مفیدی انجام نمیدی در بهترین حالت اسمش بیگاری هست.
خوزستان اسپورت عزیز منو ببخش بخاطر سماجتم امیدوارم که تحملم کنی! درسته اینجا جای حرفای ورزشی هست ولی سربازی هم جز لاینفک زندگی ما شده و به ورزش هم داره ربط پیدا میکنه مخصوصا ورزش استان و باشگاه های مورد علاقمون پس باید اصلاح بشه و راجبش نظر بدیم
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
0
5
من نمیدونم سید شریف حسینی که مسئول رسیدگی به فساد فوتباله کجاست.
این کار تراکتور مصداق واقعی فساد در فوتباله و باید برداشته بشه و شرایط برای همه یکسان بشه مسئولان تراکتورسازی مجبور نیستید زورکی خودتون رو قطب فوتبال نشون بدید اونم با بازیکنای پرورش یافته دیگران.......
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
0
1
اینا گفتن و ما هم باور کردیم!
عمراً سروش و بختیار کمتر از 800 میلیون گرفته باشند. البته نوش جونشون
ولی یک و نیم میلیون و جلو سرباز صفر بذارن واسشون پوتینهاشون هم واکس نمیزنه چه برسه به اینکه بخوان برن تو زمین مثل ... بدون!
همون اول فصل که ملوان سروش سعیدی رو گذاشت کنار، کلی شاکی شده بود که من از همین راه نون میخورم و کی جواب خانواده من رو میده و ...
تازه اون سروش سعیدی بود تو ملوان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها