به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

5.2 میلیارد تومان، قراردادهای استقلال اهواز

خوزستان اسپورت- باشگاه استقلال اهواز باید رقمی بالای 5 میلیارد تومان برای قراردادهای اعضای این تیم در طول لیگ پانزدهم هزینه کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، قراردادهای بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی استقلال اهواز در سازمان لیگ به ثبت رسمی رسیده که مجموع این قراردادها بالغ بر 5 میلیارد و 280 میلیون تومان می‌شود.

باشگاه استقلال اهواز مبلغ 3 میلیارد و 985 میلیون تومان برای عقد قرارداد با بازیکنان تعیین کرده و مبلغ یک میلیارد و 295 میلیون تومان برای قراردادهای کادر فنی و اجرایی در نظر گرفته است.

این باشگاه هنوز قسط اول قراردادهای بازیکنان و مربیان را پرداخت نکرده و قرار است که این کار را بزودی انجام دهد.

لازم بذکر است که هر کدام از باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال ایران، حدود نیمی از بودجه سالیانه را صرف قراردادهای اعضای تیم اصلی می‌کند و حدود نیمی دیگر از بودجه هر کدام از باشگاه‌ها، صرف هزینه‌هایی چون اردوهای داخلی و خارجی، ایاب و ذهاب تیم اصلی به شهرهای مختلف برای انجام مسابقات، تهیه هتل، زمین تمرین، البسه، اجاره ورزشگاه برای برگزاری مسابقات خانگی، هزینه حضور تیم های پایه‌ای در مسابقات، قراردادهای مربیان، بازیکنان و عوامل اجرایی تیم های پایه‌ای، قراردادها و حقوق کارمندان باشگاه و سایر هزینه‌های روزمره باشگاه‌ها می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
حسن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
4
۱۵%قراردها میشه۷۸۰ملیون اگه اقای ملکی این پولو نداره برا چی اومده البته یادمون نره که هزینه سنگین خرید امتیاز فولاد نوین دستشه پس بهش یه ذره حق بدیم
Reza
|
Greece
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
3
هنوز هيچ پولي بابت خريد امتياز به فولاد هم ندادند، تيم رو همين الان تا دير نشده بده دست شفيع زاده بهتره،حداقل زمان اونها بازيكن با دلالي تو تيم نميتونست بره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها