به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

پورکیانی: بازی‌های استقلال موجب امیدواری است

پورکیانی: حمایت هواداران به خاطر بازی​های خوب است

خوزستان اسپورت- قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: بازی‌های زیبای تیم موجب امیدواری شده و البته این موفقیت طی یك كار حساب شده به دست آمده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علی پورکیانی درباره برنامه تمرینی این تیم در تعطیلات لیگ، اظهار كرد: تمرینات تیم​مان تا امروز (یكشنبه) تعطیل است و از فردا در زمین اختصاصی​مان از سر گرفته می​شود. برای برگزاری بازی​های تداركاتی و اردو نیز باید دید كه نظر آقای ویسی چه می​باشد.

وی افزود: اگر در این زمینه ویسی درخواستی داشته باشد، درخواست او را به مدیرعامل باشگاه ارائه می‌دهیم و ان​شاءالله با تصمیم​گیری او، انجام می​شود. ویسی عصر فردا برنامه​هایش را به ما خواهد داد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره روند نتیجه​گیری این تیم در پنج هفته ابتدایی لیگ، گفت: روزی كه تیم را بستیم، بازیكنان مورد نیاز با نظر ویسی و حمایت مدیرعامل و هیات مدیره جذب شدند و سپس اردوهای پی‌درپی​ و بازی‌های تداركاتی هم داشتیم كه با توجه به این روند و زحمات كادر فنی و حمایت هیات مدیره، انتظار چنین تیمی را داشتیم.

وی خاطرنشان‌كرد: در بازی اول با سپاهان نیز بسیار خوب كار كردیم ولی جوانی ما به سپاهان باخت اما مایوس نشدیم و در ادامه، بازی​های زیبای تیم موجب امیدواری ما شد و این موفقیت‌ها طی یك كار حساب شده به دست آمده است. خدا را شكر شاهد ثمره زحمات هستیم و ان​شاءالله این روند ادامه خواهد داشت.

پوركیانی بیان كرد: تیم ما پتانسیل جوانی و شادابی دارد و خوشبختانه امسال تماشاگران به خوبی از تیم حمایت كرده​اند كه از آن‌ها تشكر می​كنم و این حمایت هم به خاطر ارائه بازی​های خوب تیم بوده است. ان‌شاءالله با حمایت مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه، تیم​مان مسیر صعودی خود را دنبال خواهد كرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
1
8
استقلال خوزستان امسال نذاشت جلوی تهران و اصفهان شرمنده بشیم به اسم یه هوادار فولاد ارزو میکنم همینطور ادامه بدید تا فولاد هم به روزای خوبش برگرده و انشالا صدر جدول لیگ خوزستانی بشه
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
1
9
ویسی دوست داشتنی. انشاالله امسال قهرمان بشه تا هم خوزستان خوشحال کند هوادار فولاد. و آرزوی موفقیت برای 3 تیم لیگ برتر خوزستان
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
1
4
به مدیریت. کادر و بازیکنان استقلال خسته نباشید میگم و آرزوی موفقیت این تیم رو دارم که در حساسترین مسابقه با برد مقابل پرسپولیس درس بزرگی به فوتبال ایران داد وبا توجه با اینکه 5 بازی ابتدایی این تیم سنگین بود نتایج شایسته ای رو در کنار بازی زیبا و مهمتر از اون میدان دادن به جوانان لایق نشان داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
0
این تیم واقعا خوبه اما اگه خوب و دقیق نگاه کنیم بنظرم جای یه فوروارد و هافبک خوب تو تیم کمه چون لیگ ما فرسایش داره انواع مصدومیتها و محرومیتها در انتظار هر بازیکنه ولی واقعا به این تیم تبریک میگم که پرچم فوتبال خوزستان و بالا نگه داشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
0
ويسي چقدر هزينه تواين چند سال رودست فوتبال خوزستان واستقلال گذاشت؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها