به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
تعداد نظرات: ۵۲ نظر

سعداوی: فوتبال سیلی محکمی به اسکوچیچ می‌زند

سعداوی: فوتبال سیلی محکمی به اسکوچیچ می‌زند

خوزستان اسپورت- نعیم سعداوی اعتقاد دارد که اگر دراگان اسکوچیچ با فوتبال و مردم روراست نباشد، فوتبال سیلی محکمی به او خواهد زد.

به گزارش خوزستان اسپورت، روزنامه گل نوشته است: شکست فولاد مقابل پرسپولیس نشان داد که باشگاه ریشه دار اهوازی درگیر چه مسائلی شده است. اسکوچیچ که برخلاف ظاهرش فردی سیاستمدار است، این روزها پس از هر شکست، تقصیر را گردن یک نفر می‌اندازد اما به نظر می‌رسد دست او برای هواداران فولاد رو شده است.

نعیم سعداوی که 18 سال در این باشگاه بازی و مربیگری کرده، قبل از اینکه فولاد به این روز دچار شود، کنار رفت و روزه سکوت گرفت تا گذشت زمان خیلی مسائل را برای طرفداران فولاد خوزستان مشخص کند. نعیم سعداوی در گفت و گو با گل، علیه اسکوچیچ افشاگری کرد.

این روزها خبری از شما نیست. چه می‌کنید؟
در خدمت هستم. فعلاً استراحت می‌کنم. ابتدای فصل پیشنهاداتی داشتم اما به دنبال شرایط مناسب برای کار کردن می‌گردم تا تجربیات چندین ساله‌ام را به نحو احسن اجرا کنم.

پس از شکست فولاد برابر پرسپولیس، هواداران شما را فریاد می‌زدند. به نظر می‌رسد که آن ها هم متوجه شده اند چه اتفاقاتی در باشگاه فولاد رخ داده است.
اطلاعی از این موضوع ندارم. 18 سال در مجموعه فولاد بعنوان بازیکن و مربی فعال بودم و ارتباط خوبی در این مدت با هواداران داشتم و مطمئناً آن ها خاطرات خوب گذشته را فراموش نمی‌کنند.

چرا فولاد به این روز افتاد؟ فولادی که داشت به یکی از قطب های فوتبال ایران تبدیل می‌شد؟
موضوعات مختلفی دست به دست هم داد تا شرایط فولاد به این صورت رقم بخورد. هشدارهایی که داده بودیم اما کسی گوش نکرد وهمین موضوع باعث شد تا شرایط سخت و سخت تر شود.

به نظر می‌رسد اسکوچیچ آن کسی نیست که اهوازی ها تصور می‌کردند؟
درباره این آقا باید مسائل را به طور کلی بررسی کنیم. وقتی شما قول قهرمانی می‌دهید و سطح انتظارات را بالا می‌برید و از طرف دیگر با حرف و حدیث یارگیری می‌کنید و از یک کانال بخصوص بازیکنانتان را جذب می‌کنید، اولین اتفاق بد علیه باشگاه رقم می‌خورد. بازیکنانی که یا محرومند یا مصدوم یا اینکه در تیم های سابقشان بازی زیادی انجام نداده‌اند و کیفیت لازم را ندارند. این مسائل است که باعث می‌شود فوتبالدوستان اهواز اعتراض کنند و دامنه این اعتراضات بالا بگیرد. چطور می‌شود تا دو سال پیش فولاد در قله فوتبال این مملکت بود و با حمایت هواداران در مسیر خوب قرار گرفت اما پس از طی شدن آن مسیر خوب اتفاقاتی افتاد که خیلی ها درگیر آن شدند.

بغض نعیم سعداوی از مشکلات باشگاه فولاد قرار است کی شکسته شود و بگوید چه شد که از فولاد جدا شد؟
من بغض نداشتم. این طبیعیت فوتبال است که یک روز هستی و یک روز می‌روی. من بیشترین خاطرات ورزشی ام را با فولاد سپری کردم و در این سال ها هرگز خودم را از فولاد جدا ندانستم. همواره مسائل و مشکلات را پیگیری می‌کردم تا فولاد با آرامش به کارش ادامه دهد اما از فصل گذشته اتفاقاتی افتاد که به این نتیجه رسیدم ادامه کار در فولاد با این مربی سخت است و سخت ترین تصمیم زندگی ام را گرفتم و از فولاد جدا شدم. درست است که بحث سربازها در فصل گذشته بوجود آمد اما آقایان چکار کردند؟ می‌توانستند در نیم فصل دوم در بحث یارگیری بهتر عمل کنند و اگر این اتفاق رخ می‌داد، می‌توانستیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

شما بر سر چه مسئله‌ای نتوانستید با اسکوچیچ کار کنید؟
من و اسکوچیچ اختلاف نظرهای زیادی داشتیم. بخصوص در زمینه یارگیری که او از یک کانال بخصوص بازیکنانش را می‌گرفت و عقاید خاص خودش را داشت. بخاطر شرایط حساس فولاد تصمیم گرفتم جدا شوم و سکوت کنم تا فولاد ضربه نخورد تا اینکه در انتهای فصل فولاد پنجم شد و سهمیه را هم از دست داد. با گذشت زمان و شناخت مسئولان قبلی از اسکوچیچ، آن ها باز هم تصمیم گرفتند قرارداد او را دو سال تمدید کنند و این در حالی بود که مدیران قبلی فولاد نیت شان جدا شدن بود و با اینکه می‌دانستند که می‌خواهند جدا شوند، قرارداد او را بستند. با این تفاصیل قرارداد این مربی ثبت شد و او پس از ثبت قرارداد قول قهرمانی داد. حالا می‌خواهم از او بپرسم اگر عدم نتیجه گیری فصل گذشته بدلیل مسکلات بازیکنان سرباز بود که هر دفعه با مطرح کردن این موضوع از تقصیرات شانه خالی می‌کرد، برای شروع کار در فصل جدید که دیگر هیچ بهانه ای نداشت و به او اختیار تام داده بودند. اردوی آماده سازی بموقع برگزار شد و بازیکنان مدنظرش از همان کانال های خاص جذب می‌شدند. پس دیگر جای بهانه ای برای این آقا باقی نمی‌ماند.

شاید همین مسائل است که هواداران فولاد از اسکوچیچ ناراضی‌اند؟
آنچه که باعث نگرانی هواداران فولاد شده اینست که در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مصدوم یا محروم یا بازیکنانی که در تیم هایشان بازیکن ثابت نبودند، جذب شدند و در چنین شرایطی اسکوچیچ قول قهرمانی داد. در کنار این موضوع قرعه خوب فولاد در شروع فصل باعث شد تا همه به قولی که او داده بود، اعتماد کنند.  بازی اول با راه آهن بود که دو روز قبل از مسابقات تکلیفش مشخص شده بود و در بازی دوم با پدیده بازی داشتند که سه هفته قبل از شروع لیگ سر و شکل گرفته بود و بعد هم با استقلال صنعتی. در بازی با راه آهن که آن اتفاق افتاد و در دقیقه 89 بازی به تساوی رسیدند. در بازی با پدیده هم که با گل آفساید دقیقه 90 به تساوی رسیدند و بعد هم شکست مقابل استقلال خوزستان و تساوی برابر سپاهان که پنالتی صددرصد سپاهان را داور نگرفت و شکست برابر پرسپولیس. این همه اتفاق در حالی در فولاد افتاد که یک تیم آماده مثل فولادنوین در کنار خودشان داشتند و می‌توانستند بدون هیچ دردسری بازیکنان خوبی از این تیم مثل بیت سعید جذب کنند. شما می‌بینید که در بحث نتیجه و کیفیت فنی عملکرد فولاد خوب نیست.

در تمام این اتفاقات شما به نقش مدیریت باشگاه اشاره نکردید. آن ها شیوه جذب بازیکنان فولاد از یک کانال خاص را می‌دانستند؟
بهرحال نمی‌توانم بگویم بی‌اطلاع بوده‌اند. آن ها امسال به اسکوچیچ اختیار تام دادند و کاملاً براساس تفکرات خاص این مربی تیم را بستند. وقتی عملکرد این تیم را بررسی می‌کنیم، مهم ترین مرحله برای موفقیت تیم، بستن تیم است که چگونه و بر چه اساسی یک تیم بسته می‌شود. در فولاد بر اثر شیوه غلط یارگیری، این آقا مجبور است هافبک را در خط حمله استفاده کند یا هافبک را در دفاع استفاده کند. در حالی که یک جای خالی بیشتر ندارند اما در چند پست کلیدی نیازمند بازیکن است. فولاد درست و حسابی بسته نشده، در حالی که از هر جهت امکانات در اختیار اسکوچیچ قرار داده شد. دوره آماده سازی بموقع شروع شد. تمرینات تکنیکی و تاکتیکی و بدنی و روحی سر موعد مقرر صورت پذیرفت. پس این ایراد از سرمربی است که بعد از هفته پنجم آمادگی بدنی ندارند و هیچ هماهنگی در ساختار دفاعی و تهاجمی تیم دیده نمی‌شود. دلیل آن هم 8 گل است که در 5 بازی دریافت کرده‌اند. به نظر من باید یک فکر جدی بحال تیم فولاد کرد. خیلی جالب است در طول این 5 هفته هیچ فکری برای نقاط ضعف تیم نشده و هنوز روی کرنرها و ضربات ایستگاهی مشکل داریم.

می‌شود کمی درباره این کانال خاص که فولاد تمام بازیکنان را از طریق او جذب کرده، صحبت کنید؟
ساده است و مردم فوتبالی اهواز همه چیز را می‌دانند. آن ها می‌دانند منظور من از کانال خاص کیست. شما کدام تیم ایرانی را سراغ دارید که از یک مدیربرنامه تعداد زیادی بازیکن بگیرد؟ این گونه عمل کردند که حالا مشکلات پدیدار شده است.

فکر می‌کنید اسکوچیچ فقط دنبال یک سری مسائل خاص بود که از یک کانال خاص بازیکن گرفته است؟
آن چیزی که برای من و هواداران باشگاه فولاد اهمیت دارد، باشگاه فولاد است. اسکوچیچ می‌آید و می‌رود ولی فولاد می‌ماند اما او نباید شعور فوتبالی مردم را به بازی بگیرد. مردم خوزستان اتفاقات ریز و درشت باشگاه فولاد را رصد می‌کنند و از کوچک ترین اتفاق مطلع هستند. شاید شما ندانید اما این صحبت های مرا همه مردم می‌دانند، چون هیچ گونه تصمیمی پنهان نمی‌ماند. ما نباید ضعف خودمان را با عوام فریبی بپوشانیم و هر روز یک نفر را مقصر جلوه دهیم. دیگر برای مردم مثل روز روشن است که یک روز از زمین ایراد می‌گیرد، یک روز از داور، یک روز هم بازیکن تیمش را ترسو خطاب می‌کند. اسکوچیچ می‌خواهد جو را متشنج کند تا بگوید همه مقصرند بغیر از خودش. او باید مشکلات فولاد را در خودش جستجو کند.

گویا اسکوچیچ از شرایط سخت اهواز صحبت کرده است؟
اتفاقاً می‌خواهم بپرسم منظورش از شرایط سخت زندگی در اهواز چیست؟ اگر شرایط زندگی‌اش سخت بود چرا اصرار می‌کرد تا قراردادش را تمدید کند؟ آن هم چنین قرارداد سنگینی که 5 برابر ملوان برای او درآمد داشته است؟ اگر هم منظورش مردم هستند که مردم اهواز به مهمان نوازی مشهورند. بعد هم این آقا در اکثر اوقات که اهواز نبوه است. یا در ترکیه به سر برده یا در کرج، حالا هم که قرار است دو روز دیگر در کردان کرج اردو بزند. او با این رفتارهایش فقط به مردم اهواز کم لطفی می‌کند.

اما شاید اگر مدیریت باشگاه فولاد توسط افرادی چون باقریان و رضائیان اداره می‌شد، شاهد چنین اتفاقاتی هم نبودیم.
من با اکثر مدیران فولاد از جمله باقریان، رضائیان و دهکردی کار کرده‌ام و اژدری‌زاده را هم خوب می‌شناسم. خیلی نمی‌خواهم مدیریت آن ها را نقد کنم، چون آن ها هم برای فولاد زحمت کشیدند. ما می‌خواهیم بگوییم که همه این آدم ها می‌آیند و می‌روند ولی در این میان فقط فولاد است که می‌ماند. اگر هم حرفی می‌زنم، بخاطر فولاد است نه افراد. آقایان با دست خودشان به فولاد ضربه زدند. پارسال مشکل داشتند، امسال را چطور می‌خواهند توجیه کنند؟ آن هم با قراردادهایی که اختیار تام به آن ها داده بودند. اسکوچیچ بهتر است که با مردم و فوتبال روراست باشد، نه اینکه بعد از هر اتفاق و شکستی به دنبال توجیه باشد. اسکوچیچ شک نکند که با این رویه، فوتبال سیلی محکمی به او خواهد زد. بهتر است به جای متهم کردن دیگران اشتباهات خودش را بپذیرد.

می‌گویند شما به سکوهای ورزشگاه غدیر خط می‌دهید؟
این هم یکی از فرافکنی هایی است که این آقا انجام می‌دهد. من بازی با استقلال صنعتی رفتم ورزشگاه و بعد اعلام کردند که حضور من باعث شد تیم ببازد، در صورتی که من در گوشه‌ای از ورزشگاه نشسته بودم و هیچ تماشاگری هم وجود نداشت. هواداران هم تیم را تشویق می‌کردند. به محض اینکه فولاد گل اول را از استقلال خورد، من ورزشگاه را ترک کردم. اما برای شکست مقابل پرسپولیس که سعداوی به ورزشگاه نرفته بود؟ دیگر چه توجیهی دارند؟ آنهایی که مرا می‌شناسند، می‌دانند که در این سال ها همیشه از حاشیه پرهیز داشته‌ام.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵۲
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
2
27
متاسفانه مجموعه تمامی این اتفاقها دست بدست داد تا فولاد بیمار بشه. حیف و صد حیف از پیرهن فولاد که امسال رفت تن بعضی بازیکنها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
1
9
وقتی دوتا جوون 20 ساله که دو ماهه شدن به اصطلاح خبرنگار میرن میشینن خونه مربی هرشب بش خط و خطوط میدن نتیجش میشه این بلبشویی که درست شده. داستان یارگیری و جمع کردن بازیکنای مازاد و مصدوم و محروم و بدون تیم و اینا که دیگه همه فهمیدن. خط زدن بازیکنا فولادنوین و امید جوانان فولادم که دیگه مشخصه
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
4
15
درود بر شرف آقای سعداوی .مشکل فولاد از دست دادن ثمره های خودش مانند سعداوی بیت سعید و.....می باشد .
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
6
11
نظر تمام صاحب نظران اخراج اسکوچیچ است فقط اژدری به پای اسکوچیچ مانده و بس
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
1
9
تاحدودی با حرفای آقا نعیم موافقم ولی اینکه میگه مدیر تاثیر نداره مخالفم همه میدونن که مربی خارجی بازیکنای ایرانی رو درست نمیشناسه وامکان داره اشتباه کنه پس باید مدیریت روی کارش نظارت کنه مدیر فنی تیم باید خوزستانی میشد
پاسخ ها
طاها
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
اتفاقا با اگاهی کامل اسکو این بازیکنا روگرفت چون مدیربرنامه ها خودش مدیربرنامه های چندتا از این بازیکنای جدید فولاده
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
7
9
دمت گرم نعیم سعداوی ..ولی شک نکنید فولاد مربیشو عوض نمیکنه ..اسکوچیچ قول داده فولادو ببره لیگ یک ..بعد دوباره امتیاز میخرن میان لیگ برتر ..
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
1
11
در واقع اسکوچیچ ضرر چندانی از این سیلی نمیکنه. ضرر زیان اصلی متوجه مردم و هواداران فوتبال خوزستان است که به هیچ وجه قابل جبران نیست .
عده ای از هواداران فولاد
|
Switzerland
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
1
14
از قرار معلوم آن کانال خاص و یا همان دلال معروف هیچی از فوتبال حالیش نبوده که برای مثال در یک پست چند بازیکن را به تیم تحمیل کرده و در پست های دیگر جای بازیکن تخصصی خالیه . یعنی اون فقط به پولش فکرده ولی سوال اینجاست که اسکو چه منافعی داشته که حتی جای خالی وخلع پست های مهم را نادیده گرفته ؟ اصلا رابطه اسکو و خانزاده و شاید برانکو در کجاست ؟ و یا دهکردی چطور با اینطور کسی قرارداد را تمدید کرد ؟
پاسخ ها
طاها
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
اتفاقا کانال خاص خیلی هم فوتبال حالیشه و بازیکنایی که رو دستش موندن رو داد به فولاد. بازیکنای خوبش که مشتری زیاد داشتن رو داد جاهای دیگه بعد اینا رو با رابطه داد به فولاد
حسن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
3
9
ما فولادمونو دوس داریم اسکو نتیجه بگیره میشه تاج سر نتیجه نگیره بیچارش میکنیم
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
5
9
روزی که اقا نعیم از فولاد رفت زنگ خطر برای فولاد به صدا در اومد
کسی که حدود بیست سال با عناوین مختلف در کنار فولاد بود و خدمت کرد
چرا باید همچین فردی رو از دست بدیم ؟
الان هم بهترین فرد برای سر و سامان دادن به این وضعیت اقا نعیمه
مهم نیست که اسکو چی میگه مهم اینه که خانواده ی بزرگ فولاد چه تصمیمی میگیره
ما باید کاری کنیم که فولاد اسیب نبینه به قول اقا نعیم ادمها میان و میرن این فولاده که میمونه
هوادار فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
3
9
آقای سعداوی سیلی محکم نه سنگ محکم میخوره تو سرش
ناشناس
|
Iraq
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
3
6
آقای اژدری که همچنان به حمایت از اسکوچیچ ادامه میده، چه هدفی رو دنبال می کنه؟ ما نمیخاهیم هر بازی با آبروی فوتبال این خطه بازی بشه، چقد این بازیای افتضاح رو ببینیم و خجالت زده بشیم. ادامه این شیوه چه سودی داره.
توی پست های کلیدی بازیکن نداریم، آقای اژدری بازیکن نداریم، متوجه هستی شما؟ تنها تیمی که هیچ بردی نداشته فولاده
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
12
7
فولاد رو با معین سعداوي هم میبینیم.فکر کردید آخرش چی میشه? فولاد آخر فصل با معین ميوفته و همه ی کاسه کوزه ها تو سر اسکو.شکسته میشه.هرچند اصلا با اسکو موافق نیستم اما این جو سازی و شارژ کردن تماشا چی هم کار درستی نيست
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
اقاجان ایشون نعیم هست نه معین. شما معلومه خیلی طرفدار فولادی که اسم نعیم سعداوی رو بلد نیستی.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
4
10
سعداوی دوستت داریم انشاا... که برگردی
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
1
9
اسکو باید بپزیری اشتباه کردی تا کمکت کنند
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
4
8
الهی امین و امیدوارم دومین سیلی را از هوادا را بخوره تاحساب دسش بیاد ما هوادارا هر کدوممون کارشناس فوتبالی از روز اول داریم بهت هشدار میدیم کارت اشتباهه تیمو بد بستی همه میدونیم اشتباه کردی با واسطه بازیکن جذب کردی باید بیای در حضور همه مردم نه از رادیو یا سایت وروزنامه بلکه از تلویزیون از اینکه به مردم دروغ گفتی معذرت خواهی کنی به همراه مدیر عامل بعد هم برگردی کشورت چون با این نتایج دیگه هیچ تیمی قبولت نمیکنه ممنون از اقای سعداوی شایدشما دستشون را رو کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
1
7
خیلی اسکوچیچ را دوست میداشتم و به مربیگری او ایمان داشتم ولی با شروع فصل نقل و انتقالات این لیگ ویارگیری ایشان بدین شکل چهره پنهان ایشان برای همه آشکار شد آقای اسکوچیچ با این قرارداد سنگینی که امسال با فولاد بستی لازم بود که در یارگیری بفکر تیمی مثل فولاد باشی نه اینکه به منافع شخصی بیشتر اهمیت بدهید چرا با احساسات این مردم که خودت هم بهتر میدانی تنها مونس آنها همین فوتبال است بازی کردی آخه مگر کم به شما داده بودن که ...........
ولی در نهایت میخواهم بگویم که قبل از اینکه از اسکوچیچ گله کنم از مسئولین بعضی از باشگاههای خود کشورمان انتقاد کنم که آقایان استقلال تهران شما از چه سابقه اسکوچیچ آشنای دارد که در شروع فصل اینقدر برای ایشان بازار گرمی کردید مگر ایشان چند بار در ایران قهرمان شده یا چندبار سهمیه گرفته است البته استقلال تهران و سپاهان به چنین حرکاتی که باعث خرابی مربی و بازیکن میشود عادت کرده اند
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
2
9
جهت اطلاعتون اقایون از تهران یه گروه سازماندهی کردن توی شبکات اجتماعی هی دارن بیانیه میدن که آره بودجه فولاد کم شده وهمش تقصیر شرکت فولاد و اژدری زادست که تیمنتیجه نمیگیره و از این شایعات مسخره که مردم رو نادان فرض میکنن این اقایون یکی نیست بهشون بگه اگه بودجه کم شده چطور قرارداد مربیا و بازیکنا همه زیاد شدن؟ از بازیکن محروم و مصدوم که اوردن قرارداد 600 میلیونی بستن. حسن بیت سعید و آشوری و جانفزا اینا که رفتن قرارداداشون زیر 100 میلیون بود اگه باشگاه پول نداشت که این بازیکنا رو نگه میداشت خیلی به صرفه تر بود که. نمیدونم اینا مردم رو چی فرض کردن که این حرفای صدتا یه غازو پخش میکنن بین مردم بابا بردید خوردید بازیکن انداختید بسه دیگه حداقل به شعور مردم خوزستان توهیم نکنین اقایونی که توی تهران نشستین توی بنگاهتون دارین واسه فولاد تعیین تکلیف میکنین بدونین این مردم هم خدایی دارن
جنوب اهواز از سوئد
|
Sweden
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
3
9
لطفا به حرفهای اسکو توجه کنید،

ازش سوال شد که چرا بازیکنهای فولاد نوین را خط‌ زدی، میگه مگر من جادوگرم که بدونم بازیکنهای خوبین، چطور همه فهمیدن که بازیکنهای فولاد نوین خوبن و بازیکنهای که تو آنها را به فولاد آوردی همگی‌ بی‌ کفیت هستن، مگر هوادرا جادوگرن(پس تو یا اصلا مربی نیستی‌ یا جلوی چشمات رو گرفتن)
یا میگه بازیکنهای من ترسو و بدنهاشون آمده نیست !( پس تو این مدت داشتید چه کار میکردی ) رفته بودید ترکیه خوش بگذرونی
میگه کسی‌ قبول نمیکن بیات تو اهواز بازی کنه، آقای اسکو مگر آله نعمه نبود که نخواستیش . اسکو گاوت زایید !
خواستی‌ از آب گًل آلود ماهی‌ بگیری، ولی نشد، ................. ؟؟؟
بله آقای اسکو، بازیکنهای فولاد نوین چون ارزان بودن و .............. آنها را نخواستی ! اعتراف کن اسکو ............... ؟
پاسخ ها
هوادار فولاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
هنوزم هم برا آوردن ال نعمه دیر نشده یکی از این بنجول هایی که آورده خط بزنه جاش آل نعمه که بازیکن آزاد هست رو بیاره
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
2
8
مسولین فولادمیبایست سریعا تغییرات در کادرفنی روشروع کنن یا مربی رو عوض کنن ویا ازمربی های دلسوز خوزستانی استفاده کنن بایدبدونیم اسکوچیچ دلسوز فوتبال ما نیست این ازنحوه یارگیریش مشخصه همه یادشون هست. سالی که فولاد قهرمان شد نیم فصل اول پنجم جدول بود ولی بادرایت اقای فرکی توی یارگیری قهرمان شدیم
محمدرضافولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
1
10
اگه به سعداوی پیشنهادسرمربیگری بدن نبایدقبول کنه چون سابقه اش خراب میکنه
اشتباه فولادتو یارگیری ضعیفه
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
2
9
جناب اسکوچیچ تحت هیچ شرایطی جاضر نمیشه اشتباهاتشو قبول کنه و بازم لجبازی میکنه . مربی دفاعی بدرد فوتبال هجومی خوزستان نمیخوره پارسالم هنر فردی بعضی بازیکنا تیمو نجات میداد
صادق فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
0
7
برای مسئولین فولاد متاسفم این همه سال دهکردی وغیره زحمت کشیدند فولاد روبه چه جایی رساندن، وورزشگاه ۵۰هزار تماشاگر فولادی جمع میکرد اگر امسال نتیجه نگیرد وخود رابالا نکشد سرمایه فولاد یعنی هواداران ازبین میروند وسالها طول میکشد که این حالت برگردد
آقای اژدری به خودت بیا ببین اصفهانی ها چکار میکنند
عده ی زیادی بخاطر این نتایج فولاد نمیخوابند
از همه جا خودشان رابه ورزشگاه میرسانند
عشق مردم، وجوانان خوزستان فولاد است
هیچ تفریحی ندارن، تواین گرما به ورزشگاه می ایند
همه کار وزندگیشان وزن وبچه شان راول میکنند
به عشق فولاد میآیند
بخدا مدیونی اگه بخوای بزاری فولاد اینطور نتیجه بگیره
غیرت، غیرت، غیرت به خرج بده مرد فولاد رو نجات بده.
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
0
5
اسكوچيچ من از جيب خودم ميرم برات بليت براى كشورت ميگيرم. فقط برووووووو
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
2
4
آقا نعیم همه جرفات رو قبول دارم ولی این رو هم بگم که در این شرایط نباید خودمون حاشیه ای ایجاد کنیم. الان دیگه بازی ها شروع شده و کاری نمیشه کرد. الان باید فقط حمایت کنیم از تیم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
2
6
اسکوچیچ تا زمانی که سعداوی مربی بود خوب نتیجه میگرفت.از وقتی سعداوی رفت نتیاج بدش شروع شد.کاش سعداوی بشه سرمربی
هوادار نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
4
3
همیشه ثابت شده هیچ کس دلسوزومخلص واقعی نیست بجز بچه همون اب وخاک فرزند خلف خوزستان جناب سعداوی هرچی باشه خوزستانی و خاک خورده همین سرزمین است =زمستان میرود و روسیاهیش برای زغال میمونه =
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
5
2
فولاد با اسکوچیچ موفق میشه فقط باید به اون زمان داد واز حمایت کرد مثل طرفدارا وپیشکسوتان پرسپولیس که از برانکو حمایت کردند ونتیجه اش رو دیدن،سعداوی برو یه جای دیگه دنبال تیم هنوز زوده مربی فولاد بشی،هوادارا مواظب باشین تفرقه بینمون ایجاد نشه.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
رامین جان برادر عزیز من توی هر بازی داریم از ضربه های ایستگاهی گل میخوریم و مهاجمی هم نداریم که گل بزنه ، اسکوچیچ بهونه ی خنده دار فقط داره ، من پلک رو هم زدم دیدم که هفته پنجم تمام شده و فولاد .../ نمیشه که فقط گوشه ی نشست و امید داشت !! جالبه نشستن و فقط تنها و تنها امید داشتن خب نتیجه ش میشه همین دیگه که ما ته جدول باشیم ، تازه شما میتونی بازیهای قبلی پرسپولیسا رو ببین انصافا خوب بازی میکردن و بد شانس بودن/ ولی تیم اسکوچیچ نگاه کن ...
شمس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
1
8
اینکه آقای اسکوچیچ باید پاسخ گوی نتانیج ضعیف فولاد باشه بحثی نیست . ولی اینکه آقای سعداوی نوک پیکان انتقادشون فقط به سوی سرمرببیه منصفانه نیست ، به نظر میرسه آقا نعیم کمی محافظه کاری میکنن چون ممکنه با همین مدیریت ایشون به کار گرفته بشن . حالا ما چرا همیشه کسانی که از خارج از استان میان رو مقصر میدونیم اشتباه بزرگیه،اینکه یه جاهایی اصفهان و تهران رو مقصر میکنیم و حالا اسکوچیچ را ، فکر نمیکنید مدیریت که دیدفصل گذشته این آقا نتونست موفق باشه قردادش رو تمدیدکردن بیشتر از ایشون باید پاسخگو باشه . یا رده های بالاتر که آقای اژدری زاده را به کار گماردن اینجا مقصر اصلی هستن .
کارنامه آقای اژدری زاده درسته در فولاد نوین بی حاشیه مثبت بوده ، ولی آیا فولاد خوزستان که مورد توجه بسیار زیادی هست و به اندازه بزرگیش حواشی بزرگ هم داره قابل قیاس با فولاد هست که آقای ژدری زاده همه ا ونها رو مدیریت کنه؟؟
ورود و خروج دلال معروف به باشگاه فولاد و دیدار خصوصی با ایشون میتونه سندی بر تفاوت مدیریت یک تیم دسته یکی با یک تیم لیگ برتری باشه .
محمد ف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
4
2
سایت واقعا ضد اسکوچیه از سوالاتی که از سعداوی پرسیدین مشخصه. من که میدونم چاپ نمیکنی واسمم مهم نیست چاپ کنی
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز
ظاهراً متوجه مطلب نشده اید. این مصاحبه مربوط به روزنامه گل است و در ابتدای مطلب هم به منبع مصاحبه اشاره شده است.
قطعاً اگر سئوالات از جانب ما مطرح می شد، سئوالات مهم تری برای پرسیدن داشتیم و البته مواردی که فعلاً بنا به مصلحت تیم فولاد از انتشار آنها اجتناب کرده ایم.

پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
آقا محمد یعنی بهانه ی اسکوچیچ شما رو قانع کرده !!!!؟؟؟
چند سال داری فوتبال رو حرفه ی دنبال و تماشا میکنی ؟
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
0
5
ما هواداران فولاد از اول فصل با یارگیری اسکوچیچ امید رو از دست دادیم و اسکوچیچ با شعور و احساسات فولادی ها بازی کرد و تا اینکه دیر نشده بزار اسکوچیچ روبذاریم کنار با این شرایط به جایی نمیرسیم.تیم نه خوب بازی میکنه نه بازیکن خوب داره پس به چیش دل خوش باشیم
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
0
5
من هنوز در عجبم که چرا اقای دهکردی با وجود حرف های سعداوی با اسکوچیچ دو سال قرار داد بست؟؟یعنی به سعداوی که پوست و خونش از فولاد و خوزستان هست اعتماد نداشت؟؟
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
0
3
از ورزش خوزستان بخاطر روشن شدن بعضی مسایل تشکر میکنم این اقایون مخالف همون های هستن که از طرف ... حقوق میگیرن شما دوستان دلخور نشید اینا کسانی هستن که مدیر عامل محترم میگه هوادارای اصلی وفرعی تو ورزشگاه از ترس هوادارا ساکتن ولی اینجا میان مینویسن که حقوق بگیرن بخدا بیشترشون اسم بازیکنا را بلد نیستن که اسم اقا ی سعداوی را بلد نیستن این تفرقه ها هم از سیاست ... تا روی کار اشتباهشون سرپوش بزارن فقط بچاپ ممنون از شما در ضمن یادم رفت بگم از هوادارا جواب کامنت منفی را ندین
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
7
2
آقای سعداوی داره با این حرفا خودشو خوب نشون میده! نعیم هم واسه خودش باند جدا داره اگه میبینی از فولاد جدا شده بخاطر اینه که اسکوچیچ مثل بقیه بهش باج نمیداد و اختیاراتشو کم کرده بود. آقای سعداوی مث اینکه یادشون رفته که خودشون چقد غریب پرست هستن و بازیکنا شهرهای دیگه رو به جوونایه خوزستانی ترجیح میداده! برید از جوونای خوزستانی زمان خودش بپرسید متوجه میشین. کاری به نتایج اسکو ندارم ولی آقا نعیم روهم قبول ندارم بخاطر کاراشونو مصاحبه هاشون. این سایت هم شده کمپین ضد اسکوچیچ! اسکو اگه اینقد پول میگیره بخاطر هوشو زکاوتشه واینکه حق کسیو نمیخوره. میدونم آخرش این حرفامم چاپ نمیکنی.
مدیر پایگاه با سلام
پیام شما را علیرغم بکار بردن لفظ نامناسب در رابطه با آقای سعداوی، بصورت کامل نمایش دادیم با ذکر این سه نکته:
یک- می توانید پیامتان را بدون نفرت و عصبانیت تایپ کنید تا بیشتر مورد قبول بینندگان سایت قرار بگیرد.
دو- در رابطه با اینکه گفتید آقای اسکوچیچ بدلیل هوش و ذکاوت بالا توانسته چنین قراردادی ببندد، تا حدود زیادی با شما هم عقیده ایم و ایشان را فرد هوشمندی می دانیم.
سه- در رابطه با اینکه گفتید حق بازیکنی در تیم فولاد ضایع نشده، نظرتان محترم است.
ضمن اینکه مصاحبه فوق مربوط به روزنامه گل می باشد.

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
1
5
فعلا اين آقا همه كاره است وحرف هيچ بني بشري را نمي پذيره ...اينه
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
1
7
با سلام
صحبت های آقای سعداوی حرف حق بود که ایشان بدون هیچ کینه ای بیان کردن
از نعیم به خاطر متانت و سکوت فصل قبل بینهایت سپاسگذارم و وجود امثال سعداوی رو که دلشون بخاطر این فوتبال میسوزه و از حواشی گله مندند افتخار خوزستان میدونم
در اینکه آقای اسکو مزبی باهوش و توانمندی هستند هم شکی نیست ولی اسکوچیچ هیچ تبحری در بستن تیم نداره و استعدادی تو انتخاب بازیکن نداره.واضح تر بگم اینکه ایشون به شدت در انتخاب بازیکن بی سلیقه بوده و دوراندیش نیست.پس اختیار تام دادن به همچین مربی بزرگترین اشتباه ممکن است که مدیریت باشگاه برای شانه خالی کردن از عواقب امر انجام دادن.
من مقصر تمام نتایج ضعیف رو مدیریت ناکارامد و دلال پرور فعلی میدونم که فقط مدیریت باید پاسخگوی این افتضاح باشند و درخواست تغییر مدیریت و حذف اختیارات اسکو هستم به هیچ عنوان بدون کمیته فنی و تایید مدیر حق انتخاب بازیکن جدید رو نباید داشته باشه چون به اندازه کافی افتضاح به بار اومده پس نقاط ضعف توسط یک کمیته فنی میبایست ترمیم بشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
3
1
در رابطه با صحبت هاتون باید بگم که من هیچ نفرت وعصبانیتی تو حرفام بکارنبردم شاید اینطور برداشت شده.من حرف حق رو زدم که واقعانم همینطوره! شما ببینید بازیکنا جوونی مثل یوسف وکیا امین جهان کهن احمدعبداله زاده ولید مشاعی اینها همه موقع آقای فرکی حتی رو نیمکت هم نمیومدن! چرا! بدلیل اینکه آقای سعداوی پشت بازیکنا خوزستانی رو خالی میکنه واسه همینم میگم ایشون غریب پرستن! شما ببینید زمان آقای جلالی بهشون هرکدوم دو سه بازی رسیده ولی زمان آقای فرکی به بازی گرفته نشدن چرا! بدلیل اینکه نفوذشون زیادتر شده بود تو زمان آقای فرکی! واسه حرفام دلیل دارم که گفتم
فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
1
5
والله من فکر میکنم شما آقا محمد داری از جایی خط میگیری والله این همه هوادار می تونن تشخیص بدن تیم چطور بسته شده وحرف های سرمربی فولاد بیشتر به جوک شباهت داره تا پارسال تیم به بهانه مشکلات پایان خدمت پنجم شد هوادارها گفتن به حقه ولی یارگیری ضعیف واین نتایج چی رو توجیه میکنه تیم فولاد هنوز بازی سختش موندن با این بازی افتضاح وکمبود بازیکن تو چند پست چطور میشه تیم جمع کرد همش امید واهی که نمیشه داد شماهم حرفات ناحقه اگه حرفات به حق بود می آمدی انتقاد میکردی از آقای اسکوچیچ چون پر واضحه مشکل داره شماهم اگه خیلی مدرک داری از آقای نعیم سعداوی رو کن هوادار فولاد شخص واسشون مهم نیست تیم مهم تره البته همیشه احترام به پیشکسوت واجبه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
4
1
بله میفهمم واسه منم تیم مهمه تا شخص ولی من میگم آقای سعداوی نباشش بهتره بخاطر اینکه ایشون غریب پرستن و بااومدنشون این وسط فقط جوونای فولاد ضرر میبینن.شخصا آقای اسکوچیچ رو دوسدارم ولی نتایج هفته های اخیرش ناامید کننده بوده ولی بااین همه باید پشت تیم باشیم حمایتشون کنیم نه اینکه تیم روتنهابزاریم و به حرفهای آقانعیم گوش بدیم! خداییش وقتی تیم میبره اسکوچیچ ببین چقد به تیممون غیرت داره که دو دستشو مشت میکنه و فریاد میزنه.این نشون میده که کارشو باعشق انجام میده.ایشالا که فولاد موفق میشه وباید ماها حمایتشون کنیم
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
1
2
اسكوچيچ اگه بياد سايت ورزش خوزستان از نظرات بهره ببره خوبه من براش مترجم ميشم ديگه چى ميخواد
اکسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
0
3
دم عبدالا ویسی و کادرفنی و مسئولان و بازیکنان استقلال خوزستان گرم.با یه تیم نسبتا بومی هم بازی قشنگی انجام میده هم نتیجه میگیره .فولاد زمانی بهتر میشه که اسکوچیچ باندباز نباشه.اگه فولاد نتیجه نگیره منتظر اعتراضات هواداران بی شمارش باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
2
دوستت داريم. سعداوى
العمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
3
اژدری و اسکوچیچ و باریکنای بی کیفیت و محروم باید برن
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
0
0
اصلا حوصله خودمو زن و بچهامو ندارم..خدا از باعث و بانیش نگذره..حالا بازم خوبه نظرات فولادیای عزیز و دوست داشتنی یکمی تسکینم میده
میلادحلفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
0
من ازاستان هرمزگان هستم وبندرلنگه ماخوزستانی هستیم یک تیم خوزستانی ببردماخوشحال میشیم امافولادببازداشکم درمیاد؟آقایون مرفاوی وسعداوی بیارین یک خوزستانی بیارین فولاد درست میشه
علی
|
Germany
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
0
جالب سایت فولاد چند روزه قطعه. کسی میدونه چرا؟!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها