به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

ذوب آهن 0 – استقلال 0؛ امتیاز امیدوار کننده

ذوب آهن 0 – استقلال 0؛ امتیاز امیدوار کننده

خوزستان اسپورت:
هفته پنجم لیگ پانزدهم – استادیوم فولادشهر اصفهان
چهارشنبه 4 شهریور 94 – ساعت 19:10
ذوب آهن اصفهان 0 – استقلال اهواز 0
داور: مهدی سیدعلی
کمک داوران: بابک داوری و امیرآشور ماهانی
اخطار: پرویز کریمی و عادل کلاه کج (استقلال)
تماشاگر: هزار نفر

ذوب آهن اصفهان: محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، حجت حق وردی، ولید اسماعیل (60- مهرداد قنبری)، صائب محبی (64- دانیال اسماعیل فر)، مهدی مهدی پور، اکبر صادقی، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان، مسعود حسن زاده (65- مهدی رجب زاده) و کاوه رضایی.
سرمربی: یحیی گل محمدی

استقلال اهواز:  پرویز کریمی، مبین میردورقی، سعید سالارزاده،سعید قزلگچلی، طالب ریکانی، حسین بهرامی، عادل کلاه کج، فرزاد آشوبی، محسن حمیدی (66- علی بیگدلی)، میلاد پاک پرور (46- شاهین مجیدی) و محمدغلامی (82- حمزه خضیراوی).
سرمربی: ساوش بختیاری زاده

خلاصه بازی
دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال اهواز با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

محمد غلامی در دقیقه هشتم قدر اولین فرصت طلایی این دیدار را ندانست و پاس رو به عقب اشتباه ولید اسماعیل مدافع ذوب آهن را پس از تصاحب توپ به راحتی از دست داد. پس از این صحنه تیم ذوب آهن بر بازی مسلط شد و با جرکت سریع از جناحین خصوصاً سمت راست خط دفاعی استقلال اهواز و ارسال های بلند به محوطه جریمه سعی در استفاده از قدرت سرزنی حسن زاده و تبریزی را داشت اما ضربات مهاجمان ذوب آهن دقت و قدرت کافی برای فتح دروازه استقلال را نداشت. یک بار هم مرتضی تبریزی در پی پاس عالی کاوه رضایی، توپ را از چند قدمی دروازه استقلال به بیرون زد تا نیمه اول که پریویز کریمی دروازه بان استقلال اهواز در جریان آن دست به اتلاف وقت زده و کارت زرد گرفته بود، بدون گل مساوی تمام شود.

آغاز نیمه دوم با یک تعویض در ترکیب استقلال اهواز همراه بود و مربیان استقلال شاهین مجیدی را به میدان فرستادند تا نیروی تازه ای به خط میانی این تیم بدهند. در سوی مقابل هم یحیی گل محمدی که تیمش روز خوبی را سپری نمی کرد و دور از انتظار ظاهر شده بود، ضمن تعویض دو مدافع کناری، مسعود حسن زاده مهاجم اول تیمش را بیرون کشید و مهدی رجب زاده را وارد بازی کرد تا از تجربه این بازیکن استفاده کند.
 
بازیکنان استقلال اهواز در این نیمه با تجمع در زمین خودی و دوندگی زیاد فرصت چندانی به تیم ذوب آهن برای خلق موقعیت گلزنی نمی دادند. نخستین صحنه جدی نیمه دوم 22 دقیقه پس از شروع این نیمه خلق شد که شوت کاوه رضایی با واکنش تماشایی پرویز کریمی برگشت داده شد. در دقیقه 82 هم ضربه پای چپ مهدی رجب زاده به شکل خطرناکی از بالای دروازه استقلال عبور کرد.

فشار ذوب آهن روی دروازه ذوب آهن در دقایق پایانی شدت بیشتری گرفت. ضربه تبریزی در دقیقه 84 از کنار دروازه آبی پوشان عبور کرد و ضربه رجب زاده هم قدرت لازم را نداشت تا در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل تمام شود و استقلال با یک امتیاز به اهواز برگردد.

در حاشیه
* با توجه به مصدومیت علی حمام، صائب محبی در ترکیب ذوب آهن و در دفاع راست جایگزین او شده بود. همچنین ولید اسماعیل نیز اولین بازی خود برای ذوب آهن در فصل جدید را انجام می‌داد، او به جای مهرداد قنبری در ترکیب قرار گرفته بود.

* با توجه به مصدومیت حدادی‌فر و همچنین نیمکت نشینی مهدی رجب زاده، بازوبند کاپیتانی ذوب آهن بر دستان مرتضی تبریزی جوان بسته شده بود.

* داور مسابقه در همان نیمه نخست به دلیل اتلاف وقت به پرویز کریمی، دروازه بان استقلال اهواز کارت زرد نشان داد.

* مجتبی حسینی، دستیار یحیی گل‌محمدی به دلیل محرومیت روی نیمکت ننشسته بود و از سکوها بازی را دنبال می‌کرد.

* سه بازیکن اصلی ذوب آهن یعنی رجب زاده، اسماعیلی‌فر و قنبری نیمکت‌نشین بودند.

* تماشاگران ذوب‌آهن علی‌رغم دو پیروزی این تیم برابر استقلال و پرسپولیس استقبال خوبی از این بازی به عمل نیاورده بودند.

* حدود 100 تماشاگر خوزستانی با حضور در استادیوم فولادشهر یکصدا به تشویق استقلال اهواز پرداختند.

* پس از ورود رجب زاده به زمین در نیمه دوم، تبریزی بازوبند کاپیتانی را به او داد.

* مسعود حسن زاده که در نیمه ابتدای تلاش زیادی برای گلزنی داشت، مشخص بود که از تعویض خود در اوایل نیمه دوم ناراحت است و پس از دست دادن با گل محمدی با ناراحتی روی نیمکت نشست.

* اتلاف وقت توسط دروازه بان استقلال اهواز در طول بازی روی اعصاب بازیکنان ذوب آهن بود و گل محمدی به داور می‌گفت به وقت اضافه توجه داشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
1
5
داشته باش اقاي اژدري تحويل بگير ميدوني براي چي اين دوتيم موفق شدن وانشاءالله هر سه نماينده موفق بشن فقط فقط از بومي گري نه تيم دلالي موسوي شادگان
مهدیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
1
5
به لطف خدا این تیم تا نیم فصل خودشو پیدا میکنه"خدارو شکر امیدواریم به این تیم افرین بچه ها گل کاشتین
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
4
یه امتیاز از ذوب خوب بود ولی تیم با این بازی بزن زیرش و دفاع اتوبوسی تو لیگ نمیمونه چون نیم فصل دوم خیلی بازیا سخت میشه فقط یه بازی خوب کردن مقابل اس تهران بقیه بازیاشون تعریفی نداشت
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
1
مساوی توی بازیای سه امتیازی بدرد نمی خوره . هفته قبل یازدهم بودیم این هفته اومدیم سیزدهم
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
0
1
تنها تیمی که توی لیگ دفاع مطلق میکنه تیم بختیاری زاده هست با این روش به محض اینکه تیمای دیگه دوران بدن سازی شون رو پشت سر بزارن کارمون بسیار مشکل میشه
استقلال اهواز
|
United States of America
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
0
1
آقای بختیاری زاده بعد این بیست روز عیارش مشخص میشه می تونه تیم رو جمع کنه . خیلی چیزا مشخص میشه. استقلال اهواز می تونه تو لیگ بمونه نیم فصل دوم نه تا بازی داخل خانه داره شش تا بیرون با کمک هوادارا میتونه بمونه فقط یکم همت وتلاش بازیکنا رو می خواد . اگه تیم تقویت بشه میتونه حتی رتبه تک رقمی بگیره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها