به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
تعداد نظرات: ۶ نظر

تراکتورسازی 0 – استقلال 0؛ توقف تراکتور در خانه

تراکتورسازی 0 – استقلال 0؛ توقف تراکتور در خانه

خوزستان اسپورت:
هفته پنجم لیگ پانزدهم – استادیوم یادگار امام تبریز
چهارشنبه 4 شهریور 94 – ساعت 18:15
تراکتورسازی تبریز 0 – استقلال خوزستان 0
داور: حمید حاج ملک
کمک داوران: تورج عیوض محمدی و بابک عباسقلی
اخطار: سعید آقایی و میرهانی هاشمی (تراکتورسازی) – میثم دورقی (استقلال)
تماشاگر: 10 هزار نفر

تراکتورسازی تبریز:
محمدرضا اخباری، سعید آقایی، کاردوسو کارلوس، میرهانی هاشمی، محمد ایران پوریان، سینا عشوری، آیان رامسی (87- احمد عبدالله زاده)، آگوستو سزار، شاهین ثاقبی (46- بختیار رحمانی)، حمزه یونس و مهرداد بایرامی (72- فرید بهزادی کریمی).
سرمربی: تونی اولیویرا

استقلال خوزستان:  فرناندو خسوس، عقیل شویعی کعبی، محمد طیبی، موسی کولی بالی، جلال عبدی، میثم دورقی،حیکم نصاری (76- ادوارد سوارز)، عبدالهادی خنیفر (60- علی اصغر عاشوری)، روح الله سیف اللهی، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی (69- فرشاد جانفزا).
سرمربی: عبدالله ویسی

خلاصه بازی
دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

تراکتورسازی در غیاب چهار بازیکن مصدوم و محروم برابر تیم آماده استقلال خوزستان قرار گرفت. تونی اولیویرا در حالی که هیچکدام از بازیکنان سابق فولاد را در ترکیب اصلی قرار نداده بود، از دو مهاجم در پیشانی خط حمله استفاده کرد تا مهرداد بایرامی و حمزه یونس از ارسال های بازیکنان کناری تراکتورسازی استفاده لازم را ببرند.

نیمه اول را استقلال خوزستان با ایجاد یک خطر جدی آغاز کرد اما ضربه نهایی بیت سعید راهی به دروازه تیم میزبان پیدا نکرد. پس از این صحنه تیم میزبان به جریان بازی مسلط شد و با حمایت هوادارانش سعی در رسیدن به دروازه استقلال را داشت اما بازی درگیرانه و دوندگی بازیکنان تیم خوزستانی اجازه خلق موقعیت های زیادی را به تراکتورسازی نداد. بازیکنان تیم میزبان در این نیمه سه بار در محوطه جریمه استقلال صاحب فرصت گلزنی شدند اما ضربات بایرامی، ثاقبی وحمزه یونس راهی به دروازه فرناندو خسوس پیدا نکرد و نیمه اول بدون گل مساوی تمام شد.

در ابتدای نیمه دوم، تراکتورسازی بختیار رحمانی را وارد میدان کرد و در سوی مقابل هم عبدالله ویسی دقایقی پس از شروع این نیمه دست به دو تعویض زد و با آوردن عاشوری و جانفزا سعی داشت ضمن ادامه روند نیمه اول، با نفرات بیشتری به هنگام تصاحب توپ به دروازه تراکتورسازی نزدیک شود. علی اصغر عاشوری بازیکن تعویضی استقلال اولین خطر نیمه دوم را در دقیقه 75 خلق کرد که ضربه محکم عاشوری به شکل خطرناکی از بالای دروازه تراکتورسازی به خارج رفت.

بازیکنان استقلال در نیمه دوم تمامی راه های نفوذ را به روی تراکتورسازی بسته بودند و طرفداران تراکتورسازی برای خلق اولین خطر جدی این تیم تا دقیقه 88 منتظر ماندند که سانتر خطرناک سعید آقایی را فرناندو خسوس به کرنر فرستاد.
در دقایق تلف شده هم شوت راه دور بختیار رحمانی از کنار دروازه استقلال عبور کرد تا این دیدار کم حادثه در نهایت بدون گل مساوی خاتمه پیدا کرد و استقلال خوزستان در رده دوم جدول باقی ماند.

در حاشیه
*  حدود 10 نفر از هواداران استقلال خوزستان با پرچم بزرگ آبی رنگ در استادیوم حضور دارند.

* هواداران تراکتور با شعار "کلام آذربایجان، تونی اولیویرا ولسلام" از سرمربی تیم خود حمایت کردند.

* به دلیل درگذشت یکی از باسابقه‌ترین لیدرهای تیم تراکتور فاتحه خوانده شد.

* بزرگترین تغییر در ترکیب امروز تیم تراکتور نیمکت نشینی علی حمودی و احمد عبدالله زاده است که در بازی‌های قبلی در ترکیب اصلی بودند. بختیار رحمانی هم بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم به میدان آمد.

* ناظر بازی در کنار زمین با هشدار به دوربین برنامه 90 از وی خواست تا دوربین خود را در جای دیگری بکارد. دوربین این برنامه پشت دروازه استقلال قرار داشت.

* این بازی در حالی پیگیری شد که به دلیل بازی کسل‌کننده هواداران تراکتور به شدت از این موضوع عصبانی بودند.

* در دقیقه 55 در حالیکه حمزه یونس با دروازه‌بان استقلال خوزستان تک به تک شده بود با از دست دادن توپ از طرف هواداران هو شد.

* پروژکتورهای استادیوم یادگار امام (ره) از دقیقه 55 روشن شد.

* اشتباهات بازیکنان تراکتورسازی در بیشتر دقایق بازی باعث اعتراض هواداران شد.

* گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را حدود 7 هزار نفر اعلام کرد.

* در دقیقه 82 بختیار رحمانی و دورقی بازیکن استقلال برای تصاحب توپ با هم درگیر شدند که داور به دورقی کارت زرد نشان داد.

* به رسم بازی های قبل هواداران تیم تراکتور در دقیقه 86 بازی به خاطر دروغ آخرین بازی فصل گذشته یکصدا هو کشیدند.

* هواداران تیم تراکتورسازی در دقیقه نود از عباسی خواستند تا از این تیم استعفا دهد. شعار "عباسی حیا کن تراکتور را رها کن" در استادیوم سر داده شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
6
قابل توجه مسئولان فولاد که بهانه بودجه میارن تیم استقلال خوزستان با 6 میلیارد بسته شد ببینن چه جوری حتی نگذاشتن تراکتور تو زمین خودش یک خطر بوجود بیاره
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
6
چقدخووووووبه این استقلال ما..چقدخوب دفاع میکنن.دروازباآاآاآن چقدخوب بود...هافبکای بازیسازش خدایا ویسی خوش تیپ..بازیکن گرفت ماهم بازیکن گرفتیم!!!حمایتتون میکنیم جوونای خوزستانی ..
sorena
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
6
درود بر شرف تک تک بازیکنان منتخب خوزستان که 90 دقیقه حتی 1موقعیت 10درصد به تراکتور نداد...باریکلا عبداله ویسی تعویضاش خیلی خوب ...ای تیم فقط یه بازیکنی مثل مبعلی وسط زمین میخواد که به تیم نظم بده...دفاع چپ خوزستان هم عالی بود یه توپ ازش رد نشد
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
2
1
خوب بود ولی اگه این تیم تقویت نشه تو ادامه وقتی تیما مچ هماهنگ میشن به مشکل می خورن
موسوي شادگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
5
خداراشكر درود به همه بازيكنان خوزستان
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
1
در برنامه ورزشی شبکه شما(پخش مستقیم استقلال خوزستان-تراکتورسازی) اقای فنونی زاده بعنوان کارشناس چقدر از بیت سعید تعریف کرد که از 19 سالگی این بازیکن را میشناخت میخواست پرسپولیس بیارش ولی نیامد و اینکه چطور این بازیکن در چند سال گذشته به تیم بزرگسالان فولاد نیامده و چرا اقای اسکوچیچ در تست اخر ان را رد کرد البته کلمه تست از بیت سعید را با خنده گفت....نمیدونم مسئولین فولاد چرا اینقدر استعداد سوزی میکنن و قدر جوانان خوزستانی و زحمتهای خوشون در جهت تربیت و پرورش این جوانان را نمیدانن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها