به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲

راهیان 0 - صنعت نفت 2؛ آبادان برزیلته

علی دریساوی

صنعت نفت آبادان در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران به اولین پیروزی خارج از خانه دست پیدا کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم های راهیان کرمانشاه و صنعت نفت آبادان در حضور دو هزار تماشاگر و به قضاوت کمیل غلامی در ورزشگاه کارگران کرمانشاه روبروی هم قرار گرفتند. زردپوشان آبادانی در روزی که رحیم مهدی زهیوی مهاجم سوسنگردی این تیم کاملاً آماده نشان می داد، به دو گل در دقایق 6 و 25 نیمه اول دست یافت تا اولین پیروزی خارج از خانه را در هفته دهم تجربه کند. زهیوی که دیروز در مصاحبه با خوزستان اسپورت وعده داده بود در کرمانشاه طلسم ناکامی های صنعت نفت در خارج از خانه را می شکند، امروز به وعده اش عمل کرد و دو گل به ثمر رساند تا سه امتیاز شیرین، سوغاتی آبادانی ها از کرمانشاه باشد.

قضاوت کمیل غلامی داور مسابقه داور با اعتراضات شدید نیمکت تیم میزبان روبرو شد و جهانبخش جعفری سرمربی راهیان را از روی نیمکت اخراج کرد. این داور به یاسر وکیلی از راهیان کرمانشاه و طالب ریکانی و محدزبیر نیک نفس از صنعت نفت کارت زرد نشان داد.

هواداران تیم صنعت نفت با این پیروزی به صعود این تیم بیش از پیش امیدوار شدند. صنعت نفت با توجه به بودجه و امکانات مناسب توانایی صعود به لیگ برتر را دارد، به شرطی که مسائل حاشیه ای و افراد منشوری و ممنوع الفعالیت فوتبال ایران که آبادانی نیستند ولی چند سال است در اطراف این تیم پرسه می زنند و به تیم محبوب آبادان اجازه نفس کشیدن نمی دهند، از بدنه تیم نفت دور شوند.

شرح گل ها:
1-0 (صنعت نفت): رحیم زهیوی از ارسال محمدزبیر نیک نفس نهایت استفاده را برد و با ضربه ای دقیق گل اول را به ثمر رساند.

2-0 (صنعت نفت): رحیم زهیوی این بار از جناح راست تیمش به حرکت درآمد و پس از جا گذاشتن دو-سه بازیکن تیم راهیان با ضربه ای زمینی گل دوم صنعت نفت را به ثمر رساند.

ترکیب صنعت نفت:
حسن هوری، عباس مرداسی، سعید شیرازی، مرتضی غلامعلی‌تبار، علی عبداله‌زاده، محسن ربیع‌خواه، محمود داری‌زاده (62- طالب ریکانی)، محمدرضا پورمحمد، محمدزبیر نیک نفس، حامد طه‌زاده (73- سیدفاخر تهامی) و رحیم مهدی زهیوی (90- جواد ضیغمی).
سرمربی: کالوس مانوئل


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها