به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶

مهلت کمیته انضباطی به تیم های بدهکار

مهلت کمیته انضباطی به تیم های بدهکار

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: از هفته چهارم لیگ دسته اول، تیم‌های بدهکار که هنوز تسویه حساب کامل نکرده‌اند، اجازه شرکت در مسابقات را ندارند.

به گزارش خوزستان اسپورت از فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده گفت: اجرای احکام مالی در رقابت‌های لیگ برتر، از چند روز گذشته آغاز شده و افراد با مراجعه به کمیته انضباطی، اجرائیه خود را جهت مراجعه به سازمان لیگ دریافت می‌کنند و به ترتیب در امور مالی سازمان لیگ برتر و متعاقب دستورالعملی که وجود دارد، طلب خود را وصول می کنند.

وی عنوان کرد: در لیگ دسته اول نیز با توجه به اینکه اکثر باشگاه‌های بدهکار در همان شروع لیگ، تلاش‌های موثری را برای تسویه بدهی‌شان انجام داده‌اند و مجموعا بیش از 60 درصد مطالبات مطابق دستورالعمل وصول شده، برای وصول بخش باقیمانده نیز سه هفته به تیم‌های بدهکار فرصت داده‌ایم. از هفته چهارم، تیم‌های بدهکاری که هنوز تسویه حساب کامل نکرده‌اند، اجازه شرکت در مسابقات را نداشته و مراتب رسما به کمیته مسابقات لیگ مربوطه اعلام خواهد شد. در واقع کمیته انضباطی، هفته چهارم مسابقات لیگ یک را برای بازی  تیم‌های باشگاه‌های بدهکار ممنوع اعلام می‌کند مگر اینکه با تسویه بدهی، این ممنوعیت رفع شود.

رئیس کمیته انضباطی درباره تیم های حاضر در لیگ دسته دوم و سوم گفت: تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم و سوم و سایر رده های سنی، چنانچه باشگاهی بدهکار است، مطابق دستورالعمل موجود، قبل از شروع مسابقات خود باید مجوز شرکت در رقابت‌ها را از کمیته انضباطی دریافت کنند.

حسن‌زاده تاکید کرد: برای چندمین بار از متولیان باشگاه‌ها، مدیران، سرپرستان و کادر فنی تیم‌ها تقاضا داریم با آرامش تکالیف قانونی خود را انجام دهند و از مصاحبه‌های تنش‌زا که به نوعی خط دهی به سکوها نیز تلقی می‌شود، جدا پرهیز کنند. هر اتفاقی که در زمان فعال مسابقه رخ می‌دهد با گزارش مقامات مسئول به کمیته انضباطی منعکس می‌شود. قطعا همه مطالب بررسی خواهد شد بنابراین نیازی به موضع گیری‌های افراد حقیقی و حقوقی نیست.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها