به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

براتوند: تیم کارون اهواز مهد اخلاق است

کریم عزیزنژاد
مدیرعامل باشگاه کارون اهواز گفت: باشگاه کارون اهواز مهد اخلاق بوده و بسیار متأسفم که عده ای باعث زیر سئوال رفتن نام باارزش کارون شده اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بهرام براتوند نامی کاملاً آشنا برای جامعه فوتبال خوزستان است. مربی ارزنده ای که بیش از سه دهه هدایت تیم های منتخب نوجوانان و جوانان خوزستان را به عهده داشت و ملی پوشان زیادی را تقدیم فوتبال کشور کرد. او در یک دوره هم به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان در رقابت های آسیایی حضور داشته است.

بهرام براتوند در پی حوادث اخیر ورزشگاه تختی اهواز و بیانیه روز گذشته سازمان لیگ برتر در خصوص احتمال ممنوعیت برگزاری مسابقات فوتبال در شهر اهواز گفت: بسیار متأسفم که گروهی از نام کارون استفاده کرده و با حرکات غیر ورزشی باعث زیر سئوال رفتن فوتبال خوزستان شده اند. این تیم که در مسابقات لیگ دسته 2 جنجال آفرینی کرده یک تیم تازه تأسیس است که هیچ ارتباطی با باشگاه کارون اهواز نداشته و من به عنوان مؤسس باشگاه کارون تعجب می کنم که چرا در حکم فدراسیون فوتبال از باشگاه کارون اهواز نام برده شده است. من اصلاً این آقایان که تیمی به نام کارون راه اندازی کرده و در لیگ دسته 2 شرکت کرده اند را نمی شناسم.

براتوند توضیح داد: باشگاه کارون اهواز در سال 72 با مجوز رسمی تأسیس شده و در این سال ها بازیکنان بزرگی نظیر میلاد میداودی، ایمان مبعلی، علی بداوی، حسین کعبی، کاظم جنامی، عدنان دلفی و خیلی های دیگر را تحویل فوتبال ایران داده است. فعالیت باشگاه کارون اهواز در چند سال اخیر به دلیل نداشتن اسپانسر مالی فقط در بخش فوتبال پایه ای خلاصه می شود و در این بخش هر ساله چند بازیکن را پرورش داده و به تیم های فولاد و استقلال خوزستان، نفت و استقلال اهواز تحویل می دهیم. فدراسیون فوتبال باید اطلاع داشته باشد که باشگاه کارون اهواز در رده بزرگسالان فعالیت نداشته و اتفاقات تلخ اخیر هیچ ارتباطی به کارون اهواز ندارد.

این مربی صاحب نام فوتبال خوزستان که چندین مقام قهرمانی کشور را برای تیم های منتخب نوجوانان و جوانان خوزستان به ارمغان آورده در ادامه صحبت هایش گفت: نام کارون برای خوزستانی ها نام باارزشی است چون رودخانه کارون نماد حیات مردم خوزستان است. من و همکارانم در زمان تأسیس باشگاه کارون اولین هدف باشگاه را اخلاق گرایی قرار دادیم و از زمان راه اندازی کارون اهواز تاکنون که 21 سال سپری شده است، هیچ گونه درگیری و بی انضباطی در مسابقات رسمی نداشته ایم.

براتوند اضافه کرد: کارون واقعی فوتبال خوزستان تیم کارون اهواز است که 21 سال قدمت دارد و ملی پوشان زیادی به فوتبال ایران داده است. من واقعاً نمی دانم که این تیم کارون جدید چطور متولد شده و با خرید امتیاز چه تیمی وارد لیگ دسته دوم شده است اما این را خوب می دانم که تیم حاضر در لیگ دسته دوم به نام کارون خوزستان هیچ ارتباطی با باشگاه اخلاق مدار و سازنده کارون اهواز نداشته و ندارد.

وی در خاتمه صحبت هایش گفت: بسیار متأسفم که خاطر مردم فوتبالدوست خوزستانی از اتفاقات تلخ ورزشگاه تختی اهواز رنجیده شد و این فرصت را به دشمنان فوتبال خوزستان داد تا در تلویزیون علیه مهد فوتبال ایران جوسازی کنند. بنده بیش از 30 سال سابقه مربی گری در تیم های مختلف خوزستانی را داشته ام و از زمانی که یادم می اید همه حریفان را به وسیله فوتبال ناب خوزستانی مغلوب می کردیم و هیچ نیازی به جار و جنجال نداشتیم. به هر حال از اتفاقات اخیر ابراز تأسف کرده و بار دیگر تأکید می کنم که باشگاه کارون اهواز مهد اخلاق ورزشی است و تیمی که در لیگ 2 آن صحنه ها را به وجود آورد هیچ ارتباطی با باشگاه کارون اهواز ندارد.



پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
1
0
آقای براتوند اخلاق مدار مالک ومدیر عامل امتیاز فوتبال آدرس باشگاه ورزشی فرهنگی شما کجاست بعد از بیست ویک سال در کدامیک از لیگ های کشور توانسته اید ورود کنید این تیم سه ساله به قول شما هم اکنون امید ها وجوانانش در لیگ برتر کشور وبزرگسالش در لیگ دو کشور که این افتخار است البته کاردستی نیست اما چقدر در ازادی تهران ماشین حورد کردن تقصیر استقلال یا پرسپولیس بود بیایید خدمت همکارتان را با شانتاز تهرانیها که دندان ایمپلنت شده را نشان میدهند وافکار عمومی را با اعلام پانزده بخیه بجای سه تا خراب نکنید درهمان بازی بازیکنان همکار شما حتی یک کارت زرد نگرفت ببین فحاشی مربی اراک چگونه با احساس جوانان بازی کرد واسلام برادر قانون مدار
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
0
0
...
مدیر پایگاه سلام . هر وقت تست تیم فولاد شروع شد در سایت اطلاع رسانی میکنیم. تست تیمهای پایه معمولا پس از خاتمه امتحانات خرداد ماه دانش آموزان انجام میشود.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها