به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

روشنایی: توهین در ورزشگاه محکوم است

روشنایی: توهین در ورزشگاه محکوم است

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با تلاش و جسارت بازیکنان و کادرفنی تیم این نتایج خوب را کسب کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بهمن روشنایی در مورد پیروزی استقلال خوزستان مقابل سایپا گفت: بازی بسیار خوبی را انجام دادیم. بازیکنانمان از انگیزه کافی برخوردار هستند. تلاش بازیکنان و جسارت تیم باعث شد این نتایج را بگیریم. کادرفنی از بازیکنان راضی است و باشگاه هم از بازیکنان و کادرفنی رضایت دارد.

وی در مورد اینکه برخی می‌گویند احتمال افت استقلال خوزستان در هفته ‌آینده وجود دارد، تصریح کرد: جای هیچ نگرانی وجود ندارد. اکثر نفرات ما بومی هستند و تیم‌مان از موجودیت استان است. شاید آنهایی که این حرف را می‌زنند نظرشان این است که ما شانسی می‌بریم ولی اگر شما به عملکرد تیم نگاه کنید متوجه می‌شوید که کیفیت فنی بالایی داریم. مقابل تیم‌های قوی و صاحب سبک بهترین‌ عملکرد را داشتیم.

سرپرست استقلال خوزستان در ادامه در مورد دعوت جواد نعمتی‌نژاد مدیرعامل باشگاه به کمیته انضباطی به خاطر شعارهایی که هواداران در بازی با پرسپولیس سر دادند، خاطرنشان کرد: می‌دانید در هر ورزشگاهی برخی مشکلات وجود دارد. عده‌ای از هواداران که منتسب به تیم ما نبودند این توهین‌ها را سر دادند. بخشی از این توهین‌ها از سوی هواداران پرسپولیس بوده و بخشی هم شاید از جایگاه‌های منتسب به هواداران استقلال خوزستان اتفاق افتاده است. این رفتارها از سوی باشگاه ما محکوم است ما یک باشگاه فرهنگی ورزشی هستیم و دوست داریم محیط ورزشگاه به نحوی باشدکه خانواده‌ها با فراغ بال به فرزندانشان اجازه حضور در ورزشگاه را بدهند.

روشنایی در مورد اینکه در هفته پنجم با تراکتورسازی بازی می‌کنند، یادآور شد: حریفان باید به تیم ما احترام بگذارند. قطعا در این مسابقه برای کسب نتیجه به میدان برویم. در تبریز به دنبال ارائه فوتبال زیبا و خوب هستیم. می‌خواهیم روند خوبمان را ادامه دهیم. بازیکنان جوان ما انگیزه‌ زیادی برای اثبات خودشان دارند و این مسابقه فرصت خوبی برای آنها است.

وی در پایان گفت: در 4 هفته‌ ابتدایی به مصاف تیم‌های با اسم و نشانی رفتیم. به اعتقاد کارشناسان سایپا امسال تیمش را برای قهرمانی بسته است. فولاد و پرسپولیس نیازی به تعریف ندارند و سپاهان هم قهرمان فصل قبل بود. در هر چهار بازی عملکرد مناسبی داشتیم و نشان دادیم استقلال خوزستان فوتبالی در شان خوزستان بازی می‌کند و توان شکست هر حریفی را دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
جمال زرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
1
0
درود بر غیرتت بهمن جان
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
0
خداوکیلی تیم ویسی با قویترین تیمهای ایران بازی کرده
واقعا گل کاشتن
به امید آسیایی شدن ویسی و پسران
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها