به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴

نتایج لیگ 2: شکست کارون بدون تماشاگر

یک پیروزی، دو تساوی و دو شکست در بازی های امروز برای تیم های خوزستانی رقم خورد.
هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران در شهرهای مختلف برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پنج تیم خوزستانی حاضر در لیگ دسته دوم بعد از ظهر امروز به مصاف حریفان خود رفتند که یک پیروزی، دو تساوی و دو باخت برای نمایندگان فوتبال دیار کارون رقم خورد تا فصل ناامید کننده این تیم ها در لیگ 2 کماکان ادامه داشته باشد.

تیم کارون خوزستان که پس از حوادث پایان بازی با آلومینیوم سازی اراک شهرت زیادی پیدا کرده است، عصر امروز در ورزشگاه تختی اهواز و در یک بازی بدون تماشاگر مغلوب کاسپین قزوین شد. سجاد شیخی تک گل پیروزی بخش تیم کاسپین را به ثمر رساند تا فوتبال خوزستان این بار مغلوب قزوین شود! نیروهای یگان ویژه و انتظامی شهرستان اهواز و مأموران فعال حراست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با توجه به نامه فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت حضور تماشاگران تیم کارون در ورزشگاه، اجازه ورود تماشاگران تیم کارون به داخل استادیوم تختی اهواز را ندادند.

در سایر بازی های برگزار شده عصر امروز، تیم ملی حفاری اهواز که چند روز پیش ناصر مطلق را به دلیل استعفاء از دست داده بود، در خانه تیم گاز جم با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد. عرفان جم رتبه برای تیم گاز جم در این بازی گلزنی کرد تا حفاری اهواز کماکان بین ده تیم گروه دوم در رده دهم باقی بماند.

در همین چارچوب تیم های شرکت نفتی خوزستان مقابل حریفان به تساوی بدون گل رضایت دادند. نفت نوین آبادان در خانه مقابل بعثت کرمانشاه به تساوی صفر بر صفر رسید و همین نتیجه در بازی تیم های خلخال دشت اردبیل و نفت امیدیه رقم خورد.

اما در هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران، تیم دزرود دزفول، تنها تیم خوزستانی بود که توانست صاحب سه امتیاز شود. دزفولی ها در خانه میزبان تیم الوند همدان بودند و با ارائه یک بازی برتر به پیروزی دو بر صفر رسیدند. علی فاتح مهاجم گلزن خوزستانی یک گل برای دزرود به ثمر رساند و گل دیگر این تیم را روح اله پهلوان وارد دروازه الوند همدان کرد تا دزرود به هفته های آینده امیدوارتر شود.

مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران با شرکت 37 تیم در چهار گروه به شکل دوره ای رفت و برگشت جریان دارد.




پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها