به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

جلالی: بازی از نظر فنی چیزی نداشت

جلالی: بازی از نظر فنی چیزی نداشت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما آمده بودیم که سه امتیاز مسابقه را بگیریم ولی روی یک غفلت گل خوردیم.

مجید جلالی در خاتمه دیدار تیم های استقلال خوزستان و سایپا اظهار داشت: خیلی سخت است در یک بازی که چیزی از نظر فنی ندارد بازنده از میدان بیرون بیاییم. شرایط برای بچه های ما خیلی سخت بود. در این هوای گرم نتوانستیم موقعیتی بسازیم. آن ها بسیار فشرده بازی کردند. در این دو سالی که من در سایپا بودم تا به حال به این بدی بازی نکرده بودیم. فقط هم به خاطر شرایط آب و هوایی بود.

وی ادامه داد: من گله مند نیستم. بالاخره باید ما در این هوا به میدان می رفتیم. آنچه دست خودم بود انجام دادم.

سرمربی سایپا در ارتباط با شرایط مسابقه ادامه داد: امروز لباس مناسبی برای مسابقه در این هوای گرم نداشتیم. ما نتوانستیم از پس این شرایط برآییم. ما آمده بودیم که سه امتیاز مسابقه را بگیریم ولی روی یک غفلت گل خوردیم. با این وضعیت هم ده نفره شدیم و سخت بود جبران کردن گل خورده.

وی درباره کیفیت مسابقات در این 4 هفته آغازین لیگ گفت: اغلب بازی ها در این چهار هفته را دیدم. کیفیت خوبی داشتند. خصوصا تیم هایی مثل پدیده، گسترش، ملوان، نفت و ذوب آهن عالی بودند.

جلالی در خاتمه در ارتباط با داوری مسابقه اظهار داشت: داور هیچ مشکلی نداشت و خوب قضاوت کرد.

برچسب ها: مجید جلالی
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
jafar
|
Switzerland
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
4
آقای جلالی قبول کن شرایط آب و هوایی برای هر دو تیم یکسان است مخصوصا اینکه هوای گرم و دود آلود تهران هم دست کمی از اهواز ندارد .حالا اگر تهران هوایی پاک و ۲۰ درجه داشت می گفتیم حق دارید ضمنا فولاد که زمستون منهای ۳۰ درجه می ره تبریز چی و حتی جام حذفی را توی آنطور هوایی از دست داد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها