به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸

درخواست دراگان اسکوچیچ از دهکردی

باشگاه فولاد خوزستان گذرنامه های اعضای تیم فوتبال فولاد را جمع آوری کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه فولاد در تلاش است تا تیم مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را برای حضور در یک تورنمنت چهارجانبه فوتبال به کشور اسپانیا اعزام کند. طبق زمان بندی اعلام شده از سوی آژانس هماهنگ کننده سفر تیم فولاد خوزستان به سرزمین ماتادورها، مدافعان عنوان قهرمانی فوتبال ایران روز بیست و ششم دی ماه از طریق فرودگاه امام تهران عازم این سفر می شوند.

باشگاه فولاد به منظور تهیه ویزای اسپانیا که مستلزم طی کردن مراحل خاصی در سفارت این کشور اروپایی در تهران است، پاسپورت های اعضای تیم را جمع آوری کرده تا مراحل اداری دریافت ویزای را انجام دهد.

دراگان اسکوچیچ از باشگاه فولاد خواسته به هر شکل ممکن سفر به اسپانیا را قطعی کنند تا بازیکنان تیم فولاد پیش از دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا بتوانند شرایط بازی در یک تورنمنت معتبر بین المللی با حضور تیم های اروپایی را تجربه کنند.

اسکوچیچ همچنین از سیف الله دهکردی درخواست کرده است در سفر به اسپانیا تیم فولاد خوزستان را همراهی کند تا بازیکنان این تیم با انگیزه و روحیه بالاتری در تورنمنت چهارجانبه شرکت کنند. دهکردی که بر خلاف برخی مدیران دنبال جار و جنجال های تبلیغاتی و سفرهای خارجی نبوده، هنوز پاسخی به درخواست سرمربی تیم فولاد نداده است.

درخواست دراگان اسکوچیچ از دهکردی
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها