به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

سومین باخت متوالی تیم شهرداری اهواز

تیم فوتسال پیشکسوتان شهرداری اهواز با تحمل سومین باخت متوالی به خانه برگشت.

به گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت از تبریز، تیم شهرداری اهواز که به عنوان نماینده خوزستان در مسابقات قهرمانی فوتسال کلانشهرهای ایران حضور یافته است، در سومین بازی متوالی متحمل شکست شد. تیم فوتسال شهرداری اهواز برابر تیم تهران با نتیجه 9 بر 3 بازی را واگذار کرد تا بدون امتیاز به اهواز بازگردد. 5 گل زده و 22 گل خورده نتیجه سه بازی تیم شهرداری اهواز برابر تیم های اصفهان، قم و تهران بود.

تیم اهواز در حالی متحمل چنین نتایج ضعیفی شد که مسئولان و بازیکنان این تیم اعتقاد دارند امکانات آن ها قابل مقایسه با امکانات ورزش شهرداری سایر شهرها نبوده است. اعضای تیم اهواز معتقدند که تیم های مقابل از سالن و اتوبوس اختصاصی و حمایت مالی فراوانی بهره می برند.

مسئولان تیم فوتسال شهرداری اهواز همچنین عنوان می کنند که تیم های مقابل از بازیکنان تقلبی و غیرمجاز در مسابقات فوتسال پیشکسوتان کلانشهرهای ایران استفاده کرده اند اما به ایوب غزی ستاره چپ پایتیم فوتسال شهرداری اهواز  و بهترین بازیکن این تیم به دلیل نداشتن شرایط سنی تعیین شده، اجازه بازی در مسابقات داده نشده است.

از سویی دیگر مسئولان تیم شهرداری اهواز اعلام کردند حسن عساکره مربی زحمتکش فوتبال خوزستان که به عنوان مربی تیم فوتسال پیشکسوتان شهرداری اهواز در این مسابقات حاضر بوده فرصت لازم برای آماده سازی تیم را نداشته است.



برچسب ها: شهرداری اهواز
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها