به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

دلگرم: دفاع چند لایه نفت مانع پیروزی ما شد

دلگرم: دفاع چند لایه نفت مانع پیروزی ما شد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: سیستم تماماً تدافعی تیم نفت مسجد سلیمان مانع از پیاده سازی برنامه های ما بطور کامل شد.

به گزارش خوزستان اسپورت از باشگاه آلومینیوم اراک، غلامرضا دلگرم پس از تساوی بدون گل تیم های آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان در هفته اول لیگ دسته یک اظهار داشت: اگر در هفته های نخست، آن هم در لیگی فرسایشی به دنبال رضایت صددرصدی از عملکرد تیم باشیم عجولانه عمل کرده ایم اما با این وجود ما بدنبال کسب سه امتیاز این مسابقه خانگی بودیم که دفاع چند لایه و سیستم تماماً تدافعی تیم نفت مسجد سلیمان که البته برای آن احترام ویژه ای قائل هستیم مانع از پیاده سازی برنامه های ما بطور کامل شد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: در هفته های نخست تیم ها چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ فنی و تاکتیکی نمی توانند آنطور که باید و شاید توانایی های خود را اثبات کنند و اگر تیمی به دنبال آمادگی کامل در هفته های نخست باشد نمی تواند در ادامه لیگهای فرسایشی به نتایج دلخواه برسد.

وی خاطرنشان کرد: در فصل پیش رو به دنبال فوتبالی هستیم که بتواند هم برای هواداران و هم برای خود ما لذت بخش باشد و به همین دلیل بیشتر روی زمین فوتبال بازی می کنیم چرا که اگر می خواهیم در صف مدعیان قرار گیریم باید فوتبال با برنامه ای به نمایش بگذاریم. البته فراموش نمی کنیم که در بسیاری از زمین های کشورمان نمی توان فوتبال روی زمین را به خوبی پیاده کرد و باید به دنبال پلن دیگری در آن زمینها باشیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ادامه به تمجید از نفت مسجد سلیمان پرداخت و خاطرنشان کرد: آنها از تیم های خوب لیگ هستند که در آغاز فصل چندین بازیکن از رده های پایه به تیم خود اضافه کردند و سپس با جذب بازیکنان لیگ یکی درصدد کسب نتیجه مناسب در این فصل برآمدند.

دلگرم در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چقدر موضوع عدم پرداخت قسط اول قراردادهای بازیکنان بر روی مسائل روحی آنها تاثیر گذار بوده است نیز گفت: این مسئله ایست که به مسلما در روند تیم تاثیر سو خواهد گذاشت اما همه ما می دانیم که باشگاه در چنین اتفاقی مقصر نیست و برای همه تعجب آور است که کارخانه عظیمی مانند آلومینیوم برای هزینه های باشگاهش با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
3
حرف حق جواب نداره کاملا درسته اقای حافظی دانش مربیگری نداره فقط اومد دفاع کرد واسه تک امتیاز فکر کرد لیگ با همین یک بازی تموم شد نمیدونه روزهای سخت در راه مساوی بدرد تیم ما نمیخوره اونم روبرو آلومینیوم تیم تازه وارد. واقعا خنده داره حافظی تیمو نابود میکنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها