به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

طرح فروش الکترونیکی بلیت در استادیوم غدير

طرح فروش الکترونیکی بلیت در ورزشگاه غدير

خوزستان اسپورت- مسئول حراست اداره​کل ورزش و جوانان خوزستان از اجرایی شدن طرح فروش الکترونیکی بلیت مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در آینده نزدیک در ورزشگاه غدیر اهواز خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سعید امرایی اظهاركرد:​ در این طرح، فروش بلیت لیگ برتر براساس شماره صندلی و کد ملی از طریق سایت و محل​های اعلامی صورت می​پذیرد و زمانی که تماشاگران وارد ورزشگاه می​شوند از قبل جایگاه آن​ها مشخص شده است.

وی افزود: قرار است این طرح در ورزشگاه غدیر اهواز، یادگار امام تبریز، نقش جهان اصفهان، فولاد شهر اصفهان و ثامن مشهد انجام شود.

مسئول حراست اداره​کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این​که یکی از وظایف مهم حراست اداره​کل، حفظ امنیت برگزاری مسابقات در ورزشگاه​ها است، تصریح کرد: برای دستیابی به این مهم باید فرهنگسازی شود که در این راستا برقراری نظم، احترام و نظارت بر تماشاگران، بر عهده حراست اداره​كل است.

وی افزود:​ ما باید به قدری فرهنگسازی کنیم که تماشاگراني که در ورزشگاه حاضر می​شوند بتوانند بر احساسات خود فائق آیند و تحت تاثیر اعمال تیم​های مورد علاقه خود قرار نگیرند و رفتارهای پرخاشگرانه و دور از نزاکت انجام ندهند. با برقراری یک جو آرام می​توانیم مکان مناسب و مطلوبی برای تماشاگران ایجاد کنیم.

امرایی خاطرنشان ​کرد: اجرای طرح فروش الکترونیکی بلیت ضمن ایجاد نظم و آرامش در ورزشگاه، موجب احترام به حقوق تماشاگران و افزایش ضریب امنیتی مسابقات خواهد شد.

وی افزود: برای برقراری نظم در ورزشگاه​ها، متحدالشکل کردن لباس هواداران تیم​ها از دیگر برنامه​هایی است که در دستور کار قرار دارد.

مسئول حراست اداره​کل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه گفت: برای اجرایی نمودن این طرح​ها، همکاری و هماهنگی دستگاه​های مختلف استان به خصوص یگان ویژه لازم است.

وی با اشاره به دیدار فولادخوزستان و استقلال خوزستان در هفته گذشته رقابت​های لیگ برتر فوتبال کشور، عنوان​كرد: در این دیدار کارت​های VIP و VVIP براساس شماره صندلی به میهمانان واگذار شد و برای اولین ​بار این دو جایگاه دارای نظم خاصی بود.

امرايي در پایان گفت: جا دارد از زحمات و همکاری یگان ویژه و هیات فوتبال استان برای برگزاری رقابت​های لیگ برتر فوتبال كشور، تشکر و قدردانی كنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
1
8
همین قسمت خاکی تو عکس رو آبنما و چمن کاری کنند
حسن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
1
6
عمرا اگه اجرایی بشه بلیت 5تومنی رو به زور می فروشن ملت می خان مجانی بازی رو ببینن
احمدبروایه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
1
1
عالی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها