به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
تعداد نظرات: ۸ نظر

در حاشیه دربی خوزستان

خوزستان اسپورت- دیدار تیم های فوتبال فولاد و استقلال خوزستان با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم های فولاد و استقلال خوزستان از ساعت 19:20 امروز در سومین هفته از مسابقات لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر تیم استقلال خوزستان خاتمه پیدا کرد.

حاشیه هایی از دیدار دو تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر را مرور کنید:

* تماشاگران از دربی خوزستان استقبال زیادی به عمل نیاوردند.

* اعضای کادرفنی استقلال خوزستان با دسته گل‌های آبی رنگ به سمت دراگان اسکوچیچ رفته و این دسته گل‌ها را به سرمربی فولاد دادند.

* وقفه خنک کردن بازیکنان به دلیل گرمای هوای اهواز در این دیدار اجرا شد تا بازیکنان در هر دو نیمه فرصتی برای استراحت دو سه دقیقه ای پیدا کنند.

* تیم استقلال خوزستان با لباس هایی که تبلیغ بانک ملی ایران روی آن درج شده بود، در میدان حضور پیدا کرد. بانک ملی از چند ماه قبل سهام عمده شرکت گروه ملی صنعتی ایران، اسپانسر باشگاه استقلال خوزستان را در اختیار گرفته است.

* امیرحسین فشنگچی برای اولین بار در فهرست 18 نفره تیم فولاد خوزستان قرار گرفته بود.

* عقیل شویعی کعبی و علی اصغر عاشوری، دو بازیکن فصل گذشته تیم فولادنوین اهواز، برای نخستین بار طی فصل جاری در ترکیب اصلی تیم استقلال خوزستان به میدان رفتند.

* مهرداد جماعتی که از نظر پزشکی مشکلی برای همراهی تیم فولاد خوزستان نداشت، بنا به تشخیص کادر فنی فولاد در لیست 18 نفره فولاد قرار نگرفت.

* اکبر ایمانی که این دیدار را بدلیل مصدومیت از دست داده بود، با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شد ولی محمدرضا خانزاده بازیکن محروم فولاد که از روز چهارشنبه به تهران رفته، در ورزشگاه حضور نداشت.

* حسن بیت سعید پس از اینکه در دقیقه 54 گلزنی کرد، به سمت هواداران فولاد رفت و به آن ها ادای احترام کرد.

* چهار بازیکن فصل گذشته تیم فولادنوین اهواز که در تمرینات پیش فصل تیم فولاد خوزستان مورد تأیید دراگان اسکوچیچ قرار نگرفته بودند، امروز برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

* هواداران فولاد خوزستان پس از اینکه تیم آن ها عقب افتاد، اعتراضاتی به نحوه بازی این تیم داشتند.

* فرشاد جانفزا بازیکن فصل گذشته فولادنوین پس از گشودن دروازه فولاد به سمت فولادی های مستقر در روبروی جایگاه رفت و به آن ها ادای احترام کرد.

* هواداران فولاد خوزستان در پایان این دیدار به تشویق بازیکنان استقلال خوزستان پرداختند و اعتراضات تندی به مدیرعامل، سرمربی و تعدادی از بازیکنان فولاد کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
asd313
|
Seychelles
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
0
8
عرض نکردیم؟ نگفتیم؟ کجاین اینایی که سنگ اسکوچیچ و بعضی از دلالان رو به سینه میزدن؟؟؟؟؟؟؟؟
من معتقد بودم بازی امروز یکجور دوئل بین اسکوچیچ و خط خورده ها بود و دقیقا این خط خورده ها بودن که چقدر ساده و راحت سرمایه هامونو از دست دادیم...
رفیعی عبدالله زاده رحمانی و..................... ده ها سرمایه دیگه رو به بهانه ی سربازی گرفتن گفتیم چشم....
ولی از این میسوزم که چرا یه مربی و تعدادی دلال (که خودشونو دلسوز باشگاه کردن!!!!!) مثل اسب تراوا (داستان تراوا رو بخونید اونایی که نمیدونن یه چیز توو مایه ستون پنجمی هست) بقیه سرمایه هامونو سوزوندن؟!!!!!!!
بیت سعید جانفزا قدیمتر و قبل تر از اون مظاهری و... اسامی اونقدر زیادن که من الان حضور ذهن ندارم اسم بیارم....اونقدر زیادن که شاید به 20 نفر بیشتر برسن 20 نفری که میتونستن توو فولاد باشن و بدرخشن و مرهمی باشن رو زخم ما برا چنین روزای سختی که همه علیه ما شدن (منظورم سازمان لیگ و داوریها و سازمان وظیفه عمومی و.... علیه ما شدن)
رشید مظاهری رو دیدید؟ چه کرد؟ سه تا سوپر سیو فوق العاده مقابل استقلال داشت....هر توپی رو که میگرفت میگفتم حیف که اینو راحت دادن بعضیا و آقای سلیمی رو نگه داشتن....
دیدید سروش و عبدالله زاده چجوری با فوتبال بازی کردنشون خاطرات ما رو زنده کردن؟! گل سروش و هوشندیاش رو دیدید؟؟؟
من معتقدم بودم بازی امروز یکجور دوئل بین اسکوچیچ و خط خورده ها بود و دقیقا این خط خورده ها بودن که در این دوئل پیروز شدن...دوئل فوتبال ناب بومی و خوزستانی و فوتبال آشفته ای که دستپخت اسکوچیچ و اطرافیان و دلالان تهرانی هست....
اسکوچیچ و همه عوامل باید پاسخگو باشن.....بیت سعید کجا دغاغله و مالکی و فشنگچی و ایمانی و... کجا....

قضاوت با خودتون

بازی امروز گویای همه چی بود...

باز بیاید یه چیز دیگه بگید....

تنها کسایی که واقعا دارن برا فولاد بازی میکنن شریفات و چاگو و وکیا هستن و بگی نگی حسین ابراهیمی. بقیه از مترسک هم بدترن....

منتظر بهانه های اسکوچیچم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
1
13
این تیم یه ناجی میخواد که مرد واقعی باشه، مرد عمل باشه. وگرنه این اوضاع تیم تا آخر فصله
دهکردی کجایی
امیدوارم کادر قبلی برگردن، تنها حرفیه که به زبونم میاد
khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
6
6
انتظار نداشتم هواداران اینگونه اعتراض کنند .یعنی اوج بی فرهنگی بود .باید می گفتند دهکردی خودت بیا .یا اژدری جواب بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
چی میگفتند؟
ما که صداشون رو از تلویزیون نشنیدیم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
0
11
اینک فحاشی کردن اصلا راهکار درستی واسه اعتراض نیست ولی باور کنید خیلی با عواطف هواداران بازی شد اقای دهکردی که واسه خوزستان فولاد رو به غول ومدعی تبدیل کرد خیلی راحت وبدون توضیح استعفا دادوندنش وبعد هم اقا نعیم رو کنار گذاشتن وهر کاری که دلشون خواست انجام دادن
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
0
10
متاسفانه غدیر برای فولاد و اژدری زاده و اسکوچیچ جهنم خواهد شد . یک مطلب مهم در جواب آقای اسکوچیچ که گفتن با توجه به آب و هوای بد خوزستان کسی حاضر نیست در خوزستان بازی کنه !!باید گفت آقای اسکوچیچ ما خوزستانی ها یک مدیر در تیم می خوایم نه بازیکن . ما که در خوزستان مشکل بازیکن نداریم . تازه در فولاد نوین اونها تربیت شدن و شما می تونستید با انتخاب اونها امسال بهترین تیم لیگ برتر بشید . اما ما روی صحبتمون اصلا با اسکوچیچ نیست . اون شاید با این نتایج درخشان تا چند هفته دیگه عوض بشه . اما روی صحبت ما با مسوولان فولاد بالاخص آقای اژدری زاده است . توجه کنید که ایشون احتمالا بازیکن های فولاد نوین رو که خودشون تربیتشون کردن رو نمیشناختن .
واقعا جایگاه باشگاه فولاد به عنوان کارفرمای جناب اسکوچیچ فقط پیروی از تصمیمات ایشون بوده ؟ این تیم فولاد واقعا می خواد به کجا بره به ما هم بگید بدونیم . هدف چیه ؟ ما که همه جور امکانات و بازیکنی در خوزستان داشتیم پس هدف چیه ؟ باشگاه فولاد باید جوابگوی ما خوزستانی ها باشد .
فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
0
1
آقاي اژدري اين اسكو حرفهاي موجه اي نمي زنه وقتي تمام اختيارات رابه كسي مي دهي حداقل خروجي هم ازش بخواه اين وضع خوبي نيست كه براي باشگاه درست كرده ايشون ميدونسته ضعف دروازه بان و هافبك ومهاجم تمام كننده داره بازم در جذب بازيكن كارآمد در اين پست ها كوتاهي كرده است و باشگاه را زير سئوال برده
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
0
1
فولاد روزهای سختی رو داره سپری میکنه دلیلش هم عدم دقت در رفع نقاظ ضعف تیمه نقاطی که هیچ وقت در فصل نقل و انتقالات دیده نشد ولی تمامی رقبا این نقاط ضعف رو که بر طرفداران فولاد هم پوشیده نیست میبینن و در تمامی مسابقات از آن استفاده میکنن
فولاد تو دفاع وسط / مهاجم و بازیساز مشکل داره در حالیکه 5 خرید از هافبک داشتیم که باعث شده خریدها فقط مناسب نیمکت باشن
ذکر یه نکته جای تامل داره که فولاد بازیکنای ثابتش در خط هافبک شریفات /چاگو/بدرلو/انصاری هست
و از خریدهای انجام شده فقط و فقط یک یا دو یازیکن تو ترکیب قرار میگیره
پس خرید ها نقاط ضعف رو پوشش نداده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها