به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

روشنایی: از نظر روحی و فنی کیفیت خوبی داریم

روشنایی: از نظر روحی و فنی کیفیت خوبی داریم

خوزستان اسپورت-  سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و شک نکنید در دربی خوزستان فولاد را می‌بریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بهمن روشنایی ‌در مورد وضعیت استقلال خوزستان، گفت: از نظر روحی و فنی کیفیت خوبی داریم در دو بازی ابتدایی تیم ما نشان داده از چه کیفیت بالایی برخوردار است؛ قدرت جنگندگی، کیفیت فنی، دوندگی و جسارت را در تیم مشاهده کردیم.

وی افزود: باید از این شرایط به خوبی استفاده کنیم تا بتوانیم هر سه امتیاز را به دست بیاوریم.

سرپرست استقلال خوزستان در ادامه در مورد دربی خوزستان و مسابقه با فولاد که آنها نتوانستند در 4 بازی اخیر پیروزی مقابل همشهری خود به دست بیاورند، تصریح کرد: ما پرسپولیس را هم در 4 بازی گذشته نبرده بودیم اما دیدید روز پنج‌شنبه موفق شدیم این تیم را شکست دهیم. هر مسابقه شرایط خودش را دارد و اکنون از آمادگی بسیار بالایی برخورداریم و شک نکنید فولاد را شکست می‌دهیم.

روشنایی در مورد اینکه آیا نگران نیستند که تیم‌اشان دچار غرور شود، گفت: به هیچ وجه این اتفاق نمی‌افتد ما تیممان بسیار جوان است و بازیکنان انگیزه بالایی دارند. بازیکنان ما با وجود کیفیت فنی بسیار زیاد بی‌نام و نشان هستند و به همین خاطر تلاش می‌کنند تا کیفیت فنی خود را اثبات کنند. مشکلی از این بابت به وجود نمی‌آید بازیکنان ما از لحاظ فنی، بدنی و شعور اجتماعی آنقدر در سطح بالایی هستند که از این بابت متضرر نخواهیم شد.

وی در پایان در مورد اینکه از بازیکنانشان خواسته تا قبل از برگزاری دربی مصاحبه‌ای انجام ندهند، گفت: بله، با توجه به اینکه 4 بازیکن ما از فولاد نوین هستند از بازیکنان خواستیم صحبتی انجام ندهند تا خدایی ناکرده حاشیه‌ای به وجود نیاید. این مسئله به ما کمک می‌کند تا برای مسابقه مقابل فولاد تمام تمرکزمان به بازی باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
0
2
سلام مطمئنا بازیکناتون مغرور نمیشن اگه مصاحبه های شما بذاره.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
1
2
چقد بدبخت شديم ک حالا ديگه همه مطمئنن فولادو ميبرن. باید خسته نباشين گفت به دلالان گرامى
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
1
2
اقای روشنایی سرپرست یه تیم باید با وقار و احترام بیشتری نسبت به حریف صحبت کنه
این جور کری خوندنها در بین هواداران عادی هست ولی مسئولین تیمها باید مسئولانه تر رفتار کنن
می دونم از این همه باختن به فولاد خسته شدین ولی کاریش نمیشه کرد به قول ویسی فولاد همیشه فولاده
از الان هم به فکر سال اینده باش چون بیت سعید و بقیه ی بچه های نوین برمی گردن فولاد و شما دوباره باید بری سراغ پیر و پاتالهای شمالی مواظب باش دوباره نری پلی اف
احتمالا دانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
0
1
من به روشنايي نمي گم به پلي آف فكر كنه چون اس اس خوزستان يكي از 4 يا 5 تيم برتر ليگ از نظر كساني كه فوتبال را حداقل مي فهمند . ولي اين آقا به جاي كري خوانده براي فولاد بهتر عزمش براي بردن تيمهاي اصفهاني و تهراني بالا ببره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها