به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

جرفی: تیم های لیگ یک تا فردا مهلت دارند

جرفی: تیم های لیگ یک تا فردا مهلت دارند

خوزستان اسپورت- مسئول کمیته نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستان گفت: تیم های خوزستانی حاضر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تا عصر فردا (چهارشنبه) فرصت ثبت قراردادها در هیئت فوتبال خوزستان را دارند.

علیرضا جرفی در گفت و گو با خوزستان اسپورت اظهار کرد: با موافقت سازمان لیگ فوتبال، مهلت نقل و انتقالات لیگ دسته اول کشور تا ساعت 18 فردا (چهارشنبه) تمدید شده است. تیم های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان پس از ثبت قرارداد با بازیکنان و مربیان جدید، باید این قراردادها را در دفتر نقل و انتقالات هیئت فوتبال استان ثبت کنند.

جرفی ادامه داد: باشگاه صنعت نفت آبادان روز گذشته اقدام به ثبت قراردادهای بازیکنان و مربیان کرد تا مشکلی از این بابت نداشته باشد. تیم نفت مسجدسلیمان هم در حال تکمیل مدارک لازم برای ثبت قراردادهاست.

مسئول کمیته نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستان در رابطه با اینکه آیا سه تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر می‌توانند بازیکن دیگری جذب کنند یا خیر، توضیح داد: مطابق آئین نامه نقل و انتقالات، این تیم ها در صورت داشتن جای خالی در فهرست ارائه شده به سازمان لیگ، می‌توانند بازیکنانی را بعنوان سهمیه بازیکنان آزاد جذب کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها