به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

آغاز جام حذفی از 5 شهریور

آغاز جام حذفی از 5 شهریور

خوزستان اسپورت- فصل جدید مسابقات جام حذفی فوتبال ایران از پنجم شهریور 94 آغاز خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت از روابط عمومی سازمان لیگ، مراسم قرعه کشی جام حذفی فوتبال امروز با حضور غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات و حضور نمایندگان باشگاه ها در هتل آکادمی تیم های ملی برگزار شد.

بهروان در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: مسابقات جام حذفی از روز 5 شهریور با حضور تیم های لیگ دسته اول، دوم و قهرمان استان ها آغاز می شود. برخی از تیم های لیگ دسته دوم انصراف داده اند و از بین تیم های لیگ دسته اول نیز تاکنون 17 تیم از حضور در این رقابت ها انصراف داده اند.

وی افزود: بعد از اینکه تیم ها در مرحله مقدماتی باهم رقابت کردند و 16 تیم به مرحله یک شانزدهم صعود کردند از تاریخ 19 شهریور با 16 تیم لیگ برتری رقابت خواهند کردچون جام حذفی یادواره آزادسازی خرمشهر است، برنامه‌مان این بود که هر سال دیدار نهایی این مسابقات را در شهر خرمشهر برگزار کنیم، اما فعلاً هیچ ورزشگاهی در این شهر وجود ندارد تا ما بتوانیم این بازی را در خرمشهر برگزار کنیم. اگر شرایط مهیا نشد، به ترتیب اولویت چهار ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، آزادی تهران، یادگار امام (ره) تبریز و فولادشهر اصفهان در اولویت‌های بعدی قرار دارند.

 تاریخ اول‌مان 30 اردیبهشت 1395 است که اگر تیم‌های فینالیست جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته باشند، دیدار فینال در همین تاریخ برگزار می‌شود، در غیر این‌صورت قرار است روز 9 خرداد 95 دیدار نهایی جام حذفی که به صورت تک بازی خواهد بود، بعد از پایان مسابقات لیگ برگزار شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
عشق یک کلام فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
1
5
فینال در شهری که ورزشگاه ندارد!!!!! نه به آن شوری شور ،نه به این بی نمکی !! خب بزارش تو غدیر . آخه شما تاکی میخوان با اهواز دشمن باشین. شما اگه میخواستیدبه خوزستان احترام بزاریدکه این قد براش مشکل ایجادنمیکردید. بازیکنای پرورش یافته خوزستان که منطقه جنگی بوده بایدبرن توشهرهایی فرسنگها باجنگ فاصله داشتند. تاکی میخواین شعار بدین.
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
0
3
قرار نگرفتن اهواز در لیست شهرهای میزبان فینال یک حق خوری اشکار هست
چرا تیمهای خوزستان اعتراض نمی کنن؟
جام حذفی خیلی ارزشمند هست و راهی میانبر برای رفتن به اسیا اینقدر سرسری با این موضوع برخورد نکنید
خوزستان اسپرت گرامی شما یک مقدار روی این خبر کار کنید تا توجهات به این موضوع جلب بشه ما که رسانه ی دیگه ای نداریم
امیر چراغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
0
2
تنها میتوانم بگویم ننگ بر این همه تبعیض! شهری که سه نماینده در لیگ برتر فوتبال دارد شایستگی قرار گیری در جمع نامزدهای برگزاری دیدار فینال جام حذفی را ندارد؟!!! آقایان کمی به خود آیید مردم خوزستان بیدارند و می بینند...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها