به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

ناهماهنگی عجیب مسئولان باشگاه استقلال اهواز

ناهماهنگی عجیب مسئولان باشگاه استقلال اهواز

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز بخشی از صحبت های روز گذشته مالک این باشگاه را رد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد ملکی مالک باشگاه استقلال اهواز روز گذشته در مصاحبه با تسنیم در پاسخ به این پرسش که «آیا تیم‌تان را تقویت خواهید کرد؟»، اظهار داشت: ما مشکل گلزنی داریم و به همین دلیل به دنبال جذب یک مهاجم هدف هستیم. اولویت ما برای جذب مهاجم ابتدا سیدصالحی است و اگر با وی به توافق نرسیدیم با دو گزینه خارجی مدنظرمان وارد مذاکره خواهیم شد که یکی از آنها را جذب خواهیم کرد. قرار است من امشب یا فردا با سیدصالحی مذاکره کنم.

این صحبت مالک باشگاه استقلال اهواز امروز توسط مدیرعامل این باشگاه رد شد. محمد ارشدی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که «گفته می‌شود باشگاه قصد جذب سیدصالحی را دارد؟»، عنوان‌کرد: خیر به این صورت نیست؛ او در ابتدا یکی از گزینه‌های ما بود و اکنون هم اگر می‌خواهد به تیم ما بیاید باید در این خصوص فکر کنیم. به هر حال اگر کسی با او صحبت کرده باشد، از سوی من نبوده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
3
3
اين توي فوتبال خيلي طبيعي هستش احمدالله مالك جديد اس اس شهر اهواز و همينطور مديرعامل و كادر فني تيم دقيقا ميدونن كه چگونه و چطور حرف بزنن و گام بردارن و انشاالله به اهداف مورد نظر كه همان اعتلاي نام رفيع و ريشه دار استقلال هست برسيم...
البته سيد صالحي اگه با تعصب بازي كنه خيلي خوبه
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
0
1
سيد صالحي گزينه خوبي است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها