به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

بیت سعید: به حمایت هواداران نیاز داریم

بیت سعید: به حمایت هواداران نیاز داریم

خوزستان اسپورت- هافبک-مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنانی که از لیگ یک به لیگ برتر می​آیند، انگیزه دارند تا خودشان را نشان بدهند.

حسن بیت سعید در گفت و گو با خوزستان اسپورت، در رابطه با شرایط تیمش اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. در بازی اول مغلوب تجربه تیم سپاهان شدیم. طبق قرعه برابر تیمی قرار گرفتیم که فصل گذشته قهرمان لیگ شد و اسکلت بندی اصلی​اش را هم حفظ کرده بود.

بیت سعید ادامه داد: بازی با سپاهان برای ما تمام شده و همه فکر ما متوجه دیدار با پرسپولیس است. در این دیدار میزبان هستیم و باید از شرایط میزبانی و گرمای هوا استفاده کنیم تا نتیجه لازم را به دست بیاوریم.

هافبک-مهاجم استقلال خوزستان در رابطه با تجربه کردن اولین مسابقه در لیگ برتر عنوان کرد: اولین بار بود که در لیگ برتر بازی می​کردم. خوشبختانه چند دقیقه که از شروع مسابقه سپری شد، خودم را پیدا کردم و توانستم خواسته های مربیان را در زمین اجرا کنم. البته این شروع راه است و باید در هفته های آینده جواب اعتماد مربیان را بدهم.

بیت سعید که از سوی سازمان لیگ بعنوان ستاره فصل گذشته لیگ دسته اول انتخاب شد، در خصوص تفاوت بازی در لیگ برتر با لیگ دسته اول گفت: بازیکنان در لیگ برتر بیشتر از تجربه خود استفاده می​کنند و تیم ها منظم تر بازی می​کنند. بازیکنانی هم که از لیگ یک به لیگ برتر می​آیند، انگیزه دارند تا خودشان را نشان بدهند، در حالی که نفرات لیگ برتری از قبل اثبات شده اند.

این بازیکن جوان خوزستانی در رابطه با تغییر استراتژی باشگاه استقلال خوزستان و استفاده این باشگاه از بازیکنان بومی عنوان کرد: خوشبختانه در این فصل به بازیکنان جوان خوزستانی فرصت بازی در استقلال خوزستان داده شده و ما هم تلاش می​کنیم تا جواب اعتماد این باشگاه را بدهیم.

حسن بیت سعید در پایان گفت و گو با خوزستان اسپورت گفت: امیدوارم طرفداران فوتبال خوزستان به ورزشگاه بیایند و از استقلال خوززستان حمایت کنند تا سه امتیاز را در مقابل پرسپولیس کسب کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
هادي ابن الخفاجيه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
4
8
در مورد در خواست حسونمون باید بگم پنج شنبه حسن خواهد فهمید چه محبوبیتی نزد مردم پیدا کرده الغدیر نه فقط موقعی که فولاد بازی داره جهنم میشه امسال در بازیهای استقلال خوزستان هم جهنم میشه
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
2
5
انشالله فرحه اهوازیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
0
2
انشاله بازي را ميبريم
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
0
0
انشاالله حسون می بریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها