به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

روشنایی: کیفیت چمن استادیوم غدیر مطلوب است

روشنایی: کیفین چمن استادیوم غدیر مطلوب است

محمد مقدم نسب
خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: استراتژی باشگاه استقلال خوزستان در فصل جدید، بومی گرایی است.

بهمن روشنایی در گفت و گو با خوزستان اسپورت رابطه با آخرین وضعیت این تیم گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و بازیکنان آماده دیدار با پرسپولیس هستند. در مقابل سپاهان بازی خوبی انجام دادیم و چند فرصت گلزنی داشتیم اما در نهایت نتیجه را واگذار کردیم. برنامه 90 هم نشان داد که یک پنالتی تیم ما نادیده گرفته شد.

روشنایی ادامه داد: با انگیزه ای که در بچه های تیم می بینم، مطمئن هستم که در مقابل پرسپولیس یک بازی خیلی خوب را به نمایش خواهیم گذاشت. خوشبختانه تیم ما در این فصل جوان تر و بومی تر شده و فوتبال بانشاطی را بازی می کند.

سرپرست استقلال خوزستان، بومی گرایی را استراتژی این باشگاه دانست و افزود: استراتژی باشگاه استقلال این بود که بازیکنان جوان بومی جذب تیم شوند تا مردم خوزستان شاهد بازی هایی زیبا و باطراوت از این تیم باشند. مطمئن هستیم که این بچه ها جواب اعتماد ما را می دهند و تا پایان فصل نتایج خوبی به دست خواهیم آورد.

وی در خصوص محرومیت یک جلسه ای، به دلیل آن چه توهین به داور ذکر شده، توضیح داد: به هیچ عنوان اهانتی به داور نداشتم. اتفاقاً با یکی از نفرات کادر تدارکات که قصد اعتراض به داور را داشت، برخورد کردم. بنده فقط به داور گفتم که شما تحت تأثیر نام سپاهان قرار گرفتی و ترسیدی برای ما پنالتی بپگیری. در مجموع به رأی کمیته انضباطی احترام می گذارم.

روشنایی در خصوص کیفیت چمن استادیوم غدیر و اینکه باشگاه استقلال خوزستان نسبت به وضعیت این زمین اعتراض دارد یا خیر، اظهار داشت: سه شنبه شب در این زمین تمرین کردیم و انصافاً کیفیت زمین مطلوب بود. از مربیان و بازیکنان هم که سئوال کردم، همگی اعتقاد داشتند که زمین چمن خوب بوده است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در رابطه با برگزاری تمرینات تیم های خوزستانی در گرمای اهواز گفت: بازیکنان تیم های خوزستانی در طول هفته فشار زیادی را از جانب گرما تحمل می کنند و بدن آن ها تحلیل می رود اما بهرحال شرایط جوی استان خوزستان بدین شکل است و ما باید با این شرایط کنار بیاییم.

بهمن روشنایی در پایان گفت و گو با خوزستان اسپورت اظهار داشت: از تماشاگران خوزستانی دعوت می کنم بعد از ظهر فردا برای حمایت از تیم استقلال خوزستان به ورزشگاه بلیایند و این تیم را در مقابل پرسپولیس حمایت کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها