به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

خبر دستگیری مدیران فوتبال واقعیت ندارد

خوزستان اسپورت-  سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: اسامی افراد در صحن علنی مجلس اعلام نمی شود چون باید تخلف آنها اثبات شود و بعد اسامی به صورت علنی اعلام شود.

محمدرضا افضلی‌فر در گفتگو با رادیو جوان در رابطه با خبر دستگیری چند تن از مدیران فوتبال بعد از گزارش پرونده فساد در فوتبال اظهار داشت: هنوز گزارش کمیسیون اصل 90 به قوه قضائیه ارسال نشده و خبر دستگیری مدیران فوتبالی صحبت ندارد. این گزارش در حال جمع آوری است تا به صحن علنی مجلس تحویل داده شود و قسمت دوم آن نیز طی چند روز آینده به قوه قضائیه ارسال خواهد شد. این گزارش تحت عنوان «راهکارها و شیوه نامه به وزارت ورزش» به قوه قضائیه ارسال می شود.

وی در پاسخ به این سوال که پس هنوز گزارشی به دست قوه قضائیه نرسیده که کسی بخواهد دستگیر شود افزود: خیر این اتفاق هنوز رخ نداده است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس درباره اینکه چطور زمان تحویل این پرونده اینقدر طولانی شد، تصریح کرد: نیمه دوم سال 92 این پرونده در کمیسیون اصل 90 مجلس باز شد و نزدیک به دو سال طول کشید تا ما بتوانیم آن را جمع آوری کنیم. استعلام هایی که از نهادهای مختلف می گرفتیم باعث شد این تاخیر در این پرونده به وجود آید. این تاخیر درحالی به وجود آمد که ما در مسایل اخلاقی ورود نکردیم. وگرنه شاید از این دو سال هم خیلی بیشتر روی این پرونده وقت می گذاشتیم. طبق قانون قوه قضائیه باید در اولین جلسه خود پس از رسیدن این پرونده به این نهاد قضایی دادگاه تشکیل دهد و به آن رسیدگی کند و نتیجه را هم به کمیسیون اصل 90 اطلاع دهد.

افضلی فر در پایان به این سوال که ارائه این پرونده به قوه قضائیه چه زمانی است گفت: هفته آینده هم به قوه قضائیه ارسال می شود و هم به هیات رئیسه مجلس طبق قانون در هیات رئیسه باید در اولین جلسه به این پرونده رسیدگی شود. اسامی افراد در صحن علنی مجلس اعلام نمی شود چون باید تخلف آنها اثبات شود و بعد اسامی به صورت علنی اعلام شود. قطعا بعد از اثبات اسامی افراد متخلف هم اعلام خواهد شد.

برچسب ها: فوتبال
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
1
0
امیدوارم مشکل گرفتن کارت پایان خدمت با مدارک جعلی در این گزارش نباشه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها