به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

معایب قانون پیشنهادی جلالی برای بازیکنان فوتبال

ضربه قانون پیشنهادی جلالی به بازیکنان جوان

خوزستان اسپورت- قانون پیشنهادی مجید جلالی به سازمان لیگ در صورت موافقت این سازمان مشکلاتی برای بازیکنان جوان لیگ برتر ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مجید جلالی به سازمان لیگ پیشنهاد داده تا تیم های لیگ برتری به جای 7 بازیکن ذخیره از 9 بازیکن ذخیره در هر مسابقه استفاده کنند تا دست مربیان برای انجام تعویض بازتر باشد.

گرچه تغییر لیست 18 نفره تیم ها به لیست 20 نفره، در نگاه اول می​تواند به سود بازیکنان جوان تیم های لیگ برتر باشد و تعداد بیشتری از آن ها امکان نشستن روی نیمکت تیم ها را پیدا می​کنند، اما وضع این قانون در واقع به ضرر بازیکنان جوانی است که معمولاً در ترکیب اصلی تیم ها قرار نمی​گیرند.

مطابق با قوانین لیگ برتری چنانچه بازیکنی در 7 مسابقه یا بیشتر در فهرست تیمش قرار بگیرد، حتی اگر به میدان نرود و فقط روی نیمکت بنشیند، برای فصل بعدی سهمیه لیگ برتری محسوب خواهد شد.

همین دلیل باعث می​شود تا پیشنهاد مجید جلالی به زیان بازیکنان لیگ برتر خصوصاً نفرات جوان زیر 23 سال تیم ها شود. این نفرات به قیمت نشستن روی نیمکت تیم های مربوطه تبدیل به سهمیه لیگ برتری می​شوند و برای فصل بعد از شانس کمتری برای انتقال به تیم های دیگر برخوردار می​گردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
0
درسته این قانون به ضرر بازیکن های جوان خواهد شد امیدوارم تصویب نشه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها