به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

بررسی وضعیت کارت های معافیت در کمیته اخلاق

خوزستان اسپورت- رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از ارسال نامه ای به سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی به منظور معرفی دقیق بازیکنانی که کارت های معافیت از خدمت شان ابطال شده است، خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، علی اکبر محمدزاده درمورد آخرین وضعیت پرونده بازیکنانی که کارت های معافیت از خدمت شان به دلیل جعلی بودن از سوی این سازمان ابطال شده است، اظهار کرد: حدود دو ماه پیش در این ارتباط نامه ای به سازمان نظام وظیفه نوشتیم و از آنها خواستیم افرادی که کارت معافیت از خدمت شان ابطال شده به همراه علت ابطال و نوع تخلف، دقیقا معرفی شوند.

این مقام مسئول در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در رای کمیته اخلاق، علت ابطال و تخلف اهمیت دارد، افزود: متاسفانه تا کنون از سوی سازمان نظام وظیفه پاسخی دریافت نکردیم و هر روزی که پاسخ استعلام در خصوص اسامی بازیکنان متخلف و علت ابطال کارت ها واصل شود، فورا رای صادر می کنیم.

محمدزاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این بازیکنان نقش مستقیم در این موضوع نداشتند و افراد و جاهای دیگری این تخلف را مرتکب شدند و بازیکنان صرفا در این بخش که می دانستند شایسته دریافت این کارت ها نیستند، مجازات و تنبیه می شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
هادی ابن الخفاجیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
1
1
امیدوارم کار مهدی زبیدی یکی از استعدادهای خوب و با اخلاق فوتبال رو درست کنند چون زبیدی هیچ تقلبی نکرده و همه مدارکشو تایید کردند ولی نمیدونم چرا مجوز بازیشو صادر نمیکنم از خوزستان اسپرت خواهش میکنم حداقل یک خبر در مورد زبیدی بذارن به خدا حیفه
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
0
بابا از روي عمد بازيكناي خوب رو ميبرن تراكتور و ملوان منظور رئيس كميته اخلاق فدراسيون اين بوده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها