به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵

سروش سعیدی: با مجوز نظام وظیفه بازی کردم

سروش سعیدی می گوید از مجوز نظام وظیفه 20 برگ کپی گرفته بودم تا به پرسپولیسی‌ها بدهم
مدافع شماره 33 فولاد خوزستان اولین حضورش در استادیوم آزادی را با یک نمایش قابل تحسین همراه کرد تا پاسخ اعتماد سرمربی شجاع فولاد را به خوبی بدهد.

سروش سعیدی یکی از بهترین های فولاد در بازی با پرسپولیس بود و نشان داد که می تواند جانشین شایسته ای برای ایوب والی در قلب خط دفاعی تیم سرخ پوش اهواز باشد. بازی کم نقص سروش و هماهنگی او با لئونارد مساریچ باعث شد تا خیال دراگان اسکوچیچ از این منطقه راحت باشد. این جوان 23 ساله اهل ایذه البته با حضورش در میدان باعث اعتراض پرسپولیسی های شکست خورده شد.

سروش سعیدی در خصوص حضور در بازی با پرسپولیس و نمایش مقتدرانه تیمش به سئوالات خوزستان اسپورت پاسخ داد. این مصاحبه را بخوانید.

بازی با پرسپولیس چطور بود؟
بازی خوبی بود. بازیکنان فولاد در این مسابقه تلاش خوبی داشتند و به خوبی خواسته های دراگان اسکوچیچ را در زمین پیاده کردند. کسب سه امتیاز در خانه حریف برای ما مهم بود و خدا را شکر که توانستیم به پیروزی برسیم.

از احساسی که در اولین حضورت در ورزشگاه آزادی داشتی صحبت کن.
من قبلاً هم با تیم فولاد به ورزشگاه آزادی رفته بودم اما برای اولین بار بود که در این ورزشگاه بازی می کردم. استرس خاصی نداشتم و تنها به این موضوع فکر می کردم که بتوانم با انجام یک بازی خوب رضایت کادر فنی را جلب کنم تا آن ها باز هم به من میدان بدهند.

آیا اسکوچیچ از عملکردت راضی بود؟
بله، خوشبختانه اسکوچیچ و همکارانش از عملکردم رضایت داشتند و خوشحالم که توانستم جواب اعتماد آن ها را بدهم.

سروش سعیدی: با مجوز نظام وظیفه بازی کردم/20 برگ کپی برای پرسپولیسی‌ها آماده کرده بودم

نکته مهم این بازی اعتراض پرسپولیسی ها و برخی سایت ها به حضورت در ترکیب فولاد بود. در خصوص حضورت در میدان و مجوز بازی ات توضیح می دهی؟
سازمان وظیفه عمومی کشور روز بازی فولاد و تراکتورسازی در اهواز کتباً به سازمان لیگ اعلام کرد که سروش سعیدی مشکل سربازی ندارد و می تواند برای فولاد بازی کند. من بازی با تراکتورسازی هم مجوز بازی داشتم اما با توجه به اینکه آقای اسکوچیچ ترکیب تیم را از قبل مشخص کرده بود، نمی خواست به ترکیب دست بزند و مرا بازی نداد. من با نامه رسمی امضاء شده توسط رئیس سازمان وظیفه عمومی کشور بازی کردم و اتفاقاً قبل از سفر تیم فولاد به تهران از نامه نظام وظیفه حدود 20 برگ کپی گرفتم تا اگر پرسپولیسی ها خواستند به آن ها بدهم. ما می دانستیم که پرسپولیس به بازی من اعتراض خواهد کرد و به همین دلیل تعداد زیادی کپی از مجوز بازی ام تهیه کرده بودم تا به آن ها بدهم.

مشکل سربازی ات به چه شکل برطرف شد؟
من در سال 89 و قبل از دریافت کارت معافیت وارد دانشگاه آزاد اسلامی ایذه شدم و بدون وقفه درسم را ادامه دادم. سازمان وظیفه عمومی با توجه به همین موضوع و اینکه غیبت تحصیلی نداشتم، به من مجوز بازی داد. تا زمانی که به تحصیلات دانشگاهی ادامه بدهم، می توانم از معافیت تحصیلی استفاده کنم و هیچ مشکلی برای بازی در لیگ ندارم.

نظرت درباره انتقادات شدید از سوشا مکانی و معرفی کردن او به عنوان عامل باخت پرسپولیس برابر فولاد چیست؟
به نظرم این درست نیست که زحمات تیم مقابل نادیده گرفته شود و بگویند فقط سوشا مقصر است. سوشا مکانی در همین بازی دو فرصت تک به تک از بازیکنان ما گرفت و بچه ها در دو-سه صحنه دیگر هم می توانستند گل بزنند. به نظرم سوشا فقط در گل اول مقصر بود و به قول آقای اسکوچیچ گل اول فولاد برابر پرسپولیس هدیه خدا به فولاد بود. در این مدت تیم ما خیلی تحت فشار مسائل جانبی قرار داشت و خدا خواست که در این دو بازی مهم برابر تراکتورسازی و پرسپولیس نتیجه بگیریم.

گروه بندی لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی با الهلال سعودی و لوکوموتیو ازبکستان را چگونه ارزیابی می کنی؟
 گروه سختی است. الهلال سال گذشته فینالیست آسیا شده و تیم ازبکستانی هم قدرتمند است اما مطمئن هستم که پس از روشن شدن وضعیت بازیکنان سرباز فولاد و اضافه شدن دو یا سه بازیکن دیگر می توانیم نمایش خوبی در آسیا داشته باشیم. من به هواداران فولاد قول می دهم با درایتی که آقای اسکوچیچ دارد، این تیم بهتر از سال قبل در آسیا نتیجه بگیرد و به مراحل بالاتر صعود کند.

و در پایان اگر صحبتی مانده.
از هواداران فولاد می خواهم که مثل همیشه از تیم خود حمایت کنند. امسال مشکلات زیادی داشتیم و حضور هواداران باعث می شود که این مشکلات را فراموش کنیم.

سروش سعیدی: با مجوز نظام وظیفه بازی کردم/20 برگ کپی برای پرسپولیسی‌ها آماده کرده بودم


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها